چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴
۰ |
۰
عکس| خواسته اسکوچیچ برآورده شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اردوی تیم ملی پیش از حضور در بحرین در حالی در کیش برگزار می شود که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی درخواست کرده بود چمن کمپ کیش ترمیم شود. 

خبرورزشی - خوشبختانه بعد از قطعی شدن حضور تیم ملی در کیش اقدامات خوبی در استادیوم المپیک این جزیره صورت گرفته که یکی از تغییرات بهبود وضعیت چمن استادیوم است. استادیوم المپیک کیش که هر فصل محل برپایی اردوی متعدد تیم های لیگ برتری و دسته اولی بود اصلا وضعیت مناسبی نداشت اما اکنون به بهانه ی میزبانی از تیم ملی چهره ی خوبی به خود گرفته است. از آنجایی که اسکوچیچ قصد دارد خرداد ماه تمرینات تیم ملی را در کیش زیر نور برگزار کند نور استادیوم هم به ۲۵۰۰ لوکس ارتقاء پیدا کرده و در عکس هایی که روزهای گذشته هیات فوتبال کیش منتشر کرده بود رختکن استادیوم بهمراه نیمکت ها و هم چنین سرویس بهداشتی و دوش ها تغییرات اساسی داشته است و اکنون می توان گفت استادیوم المپیک کیش برای میزبانی از تیم ملی مهیا شده است. 

صفحه فدراسیون فوتبال امروز تصویر چمن استادیوم المپیک کیش را منتشر کرده که به نسبت گذشته به طور کلی تغییر کرده و اذعان داشته این چمن تا زمان برپایی اردوی تیم ملی بهتر هم خواهد شد. تیم ملی از ۶ تا ۱۰ خرداد در کیش اردو می زند و سپس راهی منامه محل برگزاری دیدارهای باقی مانده مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ خواهد شد.

عکس| خواسته اسکوچیچ برآورده شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی