چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱
۵ |
۴
واکنش تازه شرکت شستا/ هیچ دعوایی با پرسپولیس نداریم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت شستا اعلام کرد این شرکت هیچگونه مطالبه‌ و دعوایی علیه باشگاه پرسپولیس مطرح نکرده است.

خبرورزشی - مهدی اسماعیلی مدیر امور حقوقی و قراردادهای شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در پاسخ به شبهات مطرح شده در مورد ساختمان پرسپولیس اظهار داشت: طرح دعوا و مطالبه مبلغ دو میلیون یورو در مراجع قضایی علیه فدراسیون فوتبال صورت گرفته و شستا هیچ گونه مطالبه و تبعا دعوایی علیه باشگاه پرسپولیس نداشته است.

وی افزود: از این رو بدیهی است رای صادره نیز مبنی بر محکومیت فدراسیون به پرداخت مبلغ دو میلیون یورو بانضمام خسارت صادر شده است، و اقدامات اجرایی علیه محکوم علیه یعنی فدراسیون فوتبال دنبال شده است و شبهات مطرح شده وجاهت قانونی ندارد.

به گفته صفی‌الله فغانپور مدیر حقوقی پیشین فدراسیون فوتبال، شرکت شستا در پی کارشناسی رقم ساختمان فدراسیون فوتبال بابت مطالباتش، سه دانگ از ساختمان باشگاه پرسپولیس را که به نام فدراسیون فوتبال است، مصادره کرده است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامد IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    هیچ دعوایی با پرسپولس نداریم چیه!!! ما با دعوا چیکار داریم؟؟ اصلا به ما چه؟؟ البته مقصر شستا نیست. باید ببینی تو فدراسیون قبلی کدوم آدم فاسدی وقتی بحث تضمین پرداخت مطرح شده گفته اگه نتونستیم پولتونو برگردونیم برید سراغ ساختمون باشگاه پرسپولیس. چرا نگفته برید سراغ باشگاه استقلال؟؟ چرا حداقل نگفته نصف از این نصف از اون؟؟ چرا خبرش درست قبل بازی سپاهان مطرح میشه؟؟ بچه خردسالم میفهمه همه ش برنامه از قبل چیده شده بوده تا کاری کنن باشگاه پرسپولیس زمین بخوره و انقدر درگیر حاشیه بشه که بقیه هم بتونن برن جامی بگیرن. ولله تا خودتون یه تکونی به خودتون ندید و از راه درستش که همون تو زمین بازیه نخواید وارد عمل بشید، به هیچ جا نمیرسید. 4 ساله هر کثافت کاری رو در پیش گرفتید که پرسپولیس و زمین بزنید، زمین که نخورد هیچ، قویترم بلند شد. شرم کنید واقعا. این دوستان الاستقلالی کجان بیان وجدانشو قاضی کنن که اگه این اتفاق برای باشگاه اونا افتاده بود تا الان فریاد وامصیبتاشون میخواست تا 7 آسمون بره و بگن پروژه تخریب استقلال شروع شد!!! متاسفانه پیشکوست های ما هم فقط موقع قهرمانی ها سرو کله شون پیدا میشه!
    • مولر از برلین DE ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      کدام پیشکسوت!!!! جیب باشگاه را نزنند . هیچی نخواستیم... یکی جام را به خانه می برد دیگری شکایت می کند و تا ریال اخر پولش را که بازی نکرده می گیرد . در این چند سال که پیشکسوتهای استقلال انواع حرف و تهمت در مورد قهرمانی پرسپولیس زدند . بغیر از مرحوم میناوند و بعضا سپهر حیدری کدام پیشکسوت پرسپولیسی جوابی داد...!!!!!!!!!!! و در مورد شستا و سه دانگ پرسپولیس باید بگویم که انها خوب می دانند چه کار کنند . دست گذاشتند به حساسترین جا تا پول شان را بگیرند . الان شش دانگ باشگاه استقلال را به شستا بدهیدو با یک دانگ پرسپولیس عوض نمی کند . استقلال نه در بورس و نه جای دیگر مشتری و طرفدار ان چنانی ندارد. در ضمن حامی خاص!!! استقلال هیچ وقت نمی گذارد کسی طرف استقلال برود.. استقلال فراقانونی هست . کافیه برنامه قبل دربی را ببینید نیم فصل اول و حالا. حرف انها به کرسی نشست . ولی حرف پرسپولیس دود شد!!!!!!!!!!!!
  • سرخ دل IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    معلومه که هیچ دعوایی نباید داشته باشی!!!!!!!!!!!!!!!! سه دونگ باشگاه بزرگ و مردمی رو زدی به نام خودت :)))))اونی که باید ناراضی باشه و دعوا کنه ماییم نه شمااااااااااااا
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    اون بنده خدا ها هم فهمیدن با شکوری نمیشه طرف شد. مدیران شرکت شستایی آبرومند هستن
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    ساختمون کیسه هم بنام فدراسیونه پس چرا سراغ اون نرفتن این شستایی ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی