توپ پرسپولیس افتاد حیاط همسایه؛ هندی‌ها پس ندادند!/ برخورد عجیب آقای همسایه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس تهران در جزیره گوا اتفاقات ریز و درشت و جالبی را تجربه کرده و حتی توپ‌شان هم در خانه همسایه افتاده است.

خبرورزشی - یکی از این اخبار عجیب و غریب خاموشی محل تمرین پرسپولیسی‌ها و حمله سگ‌های ولگرد به عکاس باشگاه و اعضای این تیم بود که رسانه‌ای شد!

لابد اغلب شما این ماجرا را تجربه کرده‌اید که در دوران کودکی و نوجوانی در کوچه و خیابان بازی کرده و توپ بازی به حیاط همسایه افتاده باشد. اگر این توپ به شیشه یا گلدان همسایه می‌خورد که همه بچه‌ها فرار را بر قرار ترجیح داده و از محل دور می‌شدند اما چنانچه آسیبی به همسایه‌ها وارد نمی‌شد با التماس و خواهش دنبال پس گرفتن توپ بازی می‌رفتند.

حالا مشابه چنین اتفاقی را نیز بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس در کشور هند و جزیره گوا تجربه کرده‌اند که بد ندیدیم بنویسیم. در اولین روزهای حضور پرسپولیس در جزیره گوآ یک زمین تمرین در اختیار یحیی گل‌محمدی و شاگردانش گذاشته شد که از هتل محل اقامت این تیم فاصله زیادی داشت. قبل از شروع تمرینات پرسپولیس و ازسوی مسئولان برگزاری مسابقات ۲۰ عدد توپ بازی‌ها در اختیار این تیم گذاشته شد. در حین تمرین بازیکنان مشغول شوتزنی بودند که ناگهان توپ یکی از آنها به حیاط همسایه هندی افتاد. تدارکات پرسپولیس در منزل خانواده هندی رفت که توپ را پس بگیرد اما همسایه محل تمرین سرخپوشان آن را پس نداد. پرسپولیسی‌ها دو، سه بار دیگر به منزل همسایه رفتند بلکه بتوانند توپ تمرین را پس بگیرند و باز هم هندی‌ها حاضر به این کار نشدند تا تعداد توپ‌های تمرین گل محمدی و شاگردانش ۱۹ عدد شود.

البته دست اندرکاران تیم پرسپولیس همین موضوع را بهانه قرار دادند تا توانستند مسئولان برگزاری مسابقات را راضی کنند که محل تمرین آنها عوض شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    این بود فرهنگ بالای هندی ها که صبح تا شب می گفتید!؟
  • سپیده IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    اخه هندم شد جاااا،بنده های خدا تو چه شرایطی بودن واقعا غیرت کردن دم همشون گرم
  • مختار IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    هند هم میزبانی رو از ما گرفت مسئولین کجایی؟ ک خاک عالم...
  • رضایی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    خدا را شکر که بازیکنا سالم برگشتند ، واقعا دلیل انتخاب هند برای برگزاری مسابقات چه بود؟ شرجی و گرما در حدی بود که خود هندی ها در طول مسابقه کم میآوردند. واقعا آفرین به ارتش سرخ
  • علیرضا IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    حتما صاحب خانه آن هندی که توپ پ سپولیس درخانه اوافتاده بود یا سلمان خان بود یا سانجی دات ویا جبار سینگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی