نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
۰ |
۰
لیگ فوتسال پنجشنبه شب قهرمان خود را می‌شناسد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تکلیف قهرمان لیگ برتر فوتسال احتمالا پنج شنبه شب مشخص شود.

خبرورزشی - احتمال دارد در فاصله یک هفته به پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، تکلیف قهرمان این دوره مشخص شود. تنها تیمی که پنجشنبه شب این هفته شانس تصاحب این عنوان را دارد سن ایچ ساوه است که باید از گیتی پسند اصفهان در بازی شبه فینال پذیرایی کند. سن ایچی ها فصل قبل موفق به شکست گیتی پسند در اصفهان شدند اما این تیم این فصل بازی رفت را به شاگردان شمسایی باخت.

حالا در بازی برگشت گیتی پسند محکوم به پیروزی است تا در کورس باقی بماند و سن ایچ برای تداوم صدرنشینی باید برنده شود. سن ایچ در صورتی این هفته قهرمان می شود که بتواند گیتی پسند را شکست داده و مس نیز در مصاف با مقاومت البرز شکست بخورد.

برای گیتی پسند هم توقف مس بهترین اتفاق است تا با پیروزی مقابل سن ایچ به صدر جدول صعودکند. مس در بازی رفت مقاومت را ۶ بر ۲ شکست داد اما حساب این بازی جداست و مقاومت در خانه نمی خواهد بازنده باشد. این هفته فرش آرای مشهد هم در دیداری تشریفاتی از کراپ الوند پذیرایی می کند.

جمعه شب نیز هفته چهارم و اولین هفته از دور برگشت مرحله دوم پلی آف لیگ برتر فوتسال در گروه بازنده ها برگزار می شود. در بازی های جمعه شب اهورای بهبهان صدرنشین این گروه میزبان کوثر اصفهان است. اهورا نسبت به سایر تیم ها وضعیت بهتری دارد و اگر بتواند در بازی خانگی این هفته پیروز شود کارش برای بقا بسیار آسان خواهد شد.

در میدان دیگر شهروند ساری از ایمان شیراز پذیرایی می کند. ایمان با دو تساوی و یک باخت قعرنشین است و کار بسیار دشواری در خانه شهروند ساری دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی