نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴
۰ |
۰
پوچتینو: خوب کار کردیم اما بدشانس بودیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مائوریسیو پوچتینو می‌گوید به تیمی که باعث حذف بارسلونا و بایرن‌مونیخ شده افتخار می‌کند، حتی اگر فینالیست نشده باشند.

خبرورزشی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن بعد از شکست تیمش مقابل منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان، از بدشانسی تیمش گفت: «بعضی اوقات در فوتبال شما به درصدی از شانس احتیاج دارید. می‌توانم بگویم بدشانس بودیم. چون در حالی که حریف را تحت فشار گذاشتیم، خودمان اسیر شدیم و با یک توپ بلند گل خوردیم. دوست ندارم توجیه کنم. می‌خواهم به منچسترسیتی تبریک بگویم. زیرا آنها یک فصل سراسر عالی را سپری می‌کنند. پس از چندین سال زحمت و تلاش، پپ گواردیولا برای این تیم آنقدر خوب کارکرده که تیمش را به فینال رساند. البته ما هم به بازیکنان و تیم خود افتخار می‌کنیم چون با شکست دادن بارسلونا و بایرن‌مونیخ به این مرحله رسیدیم.»

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در پاسخ به این پرسش که آیا نبودن کیلیان امباپه عامل ناکامی تیمش بوده، نیز عنوان کرد: «این نمی‌تواند دلیل توقف ما باشد. چون ما یک تیم هستیم. البته جای تاسف دارد که او برای کمک به تیم آماده نبود. اما این دلیلی نمی‌تواند باشد. نمی‌توانیم این بهانه را بیاوریم. چون تیم عملکردش خوب بود.»

او به اخراج بازیکن پی‌اس‌جی هم اشاره کرد: «ما حدود ۳۰ دقیقه ۱۰ به ۱۱ بازی کردیم که این خودش یک ضربه بزرگ است. ما می‌رویم که قدرتمندتر برگردیم، بازیکنان و باشگاه آماده هستند که بقیه بازی‌های باقیمانده در این فصل را برنده شوند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی