نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷
۲ |
۵
گواردیولا: پول عامل این موفقیت نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا می‌گوید فقط هزینه کردن دلیل موفقیت منچسترسیتی و رسیدنش به فینال لیگ قهرمانان اروپا نبوده است.

خبرورزشی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی یک افتخار بزرگ را برای باشگاه منچسترسیتی رقم زد و این تیم را برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند. منچسترسیتی موفق شد با پیروزی ۴-۱ در دو دیدار رفت و برگشت، برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

سرمربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا پس از پایان بازی گفت: «این پیروزی برای باشگاه و هواداران است. یک لحظه شکوهمند. بعضی‌ها فکر می‌کنند که رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا آسان است. این بچه‌ها همیشه در کارشان ثبات داشته‌اند. ما در بازی اول یک گل زدیم که توپ از بین کمر دو مدافع از دیوار دفاعی حریف رد شد. امشب هم مارکینیوس توپ را در نیمه اول به تیر دروازه زد، همین جزئیات می‌تواند منجر به حذف شما شود. منچستریونایتد با یک سر خوردن جان تری به قهرمانی لیگ قهرمانان رسید و رئال مادرید دقیقه ۹۳ به اتلتیکو گل زد.»

گواردیولا چند تشکر هم داشت: «از مالک و رئیس و اعضای باشگاه ممنونم. این باشگاه متعلق به کسانی است که پشت صحنه کار می‌کنند، همه چیز به پول نیست. این تفکر اشتباه است.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حقیقت تلخه IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    جوابش ساده هس : اگه ‌همه‌چیز پول نیس، گواردیولا بره به یه تیمی که از نظر مالی و بازیکن ضعیفتر هست مثل تاتنهام و اون تیمها رو ببره فینال!
  • امیرحسین IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    ولی واقعا پپ گواردیولا از لحاظ اندیشه های تاکتیکی و کاریزمای فردی یک سر و گردن از همه مربیان فعلی دنیا بالاتر است. در زمان بازیگری هم هافبک طراح درجه یکی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی