نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
۰ |
۴
کادرفنی دستیار سابق مجیدی تکمیل می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمالوند که تا چند روز قبل با عنوان مدیر فنی استقلال دستیار فرهاد مجیدی بود امروز یک دستیار جدید دیگر را معرفی می‌کند و بعد از بازی شنبه مقابل ماشین سازی به دنبال دو عضو دیگر برای کادرش خواهد بود.

خبرورزشی - بعد از جدایی ابراهیم صادقی از سایپا به جز فرشاد بختیاری زاده مربی دروازه بان ها بقیه اعضای کادر فنی نیز از این باشگاه جدا شدند و بعد از بازگشت کاروان تیم استقلال از عربستان، فراز کمالوند به عنوان سرمربی جدید سایپا انتخاب و معرفی شد.

سایپا شنبه در تبریز میهمان تیم ماشین سازی است و کمالوند قبل از سفر، کادر خود را تکمیل می کند. محسن بیاتی نیا به عنوان دستیار اول در روزهای گذشته در کنار سرمربی سایپا مشغول  فعالیت بوده است. حمیدرضا شرفی که اتفاقاً در زمان بازیگری شاگرد کمالوند بوده نیز در تمرینات نارنجی‌پوشان حضور داشته است. در ادامه مهدی زارعی مدافع چپ اسبق تیم راه آهن به کادر این تیم اضافه شد و آخرین دستیار سایپا عصر امروز رسماً به کادر سایپا اضافه و به بازیکنان معرفی می شود.

بابک عبادی که در تیمهایی نظیر شاهین بوشهر پارس جنوبی جم و گل ریحان البرزدستیار کمالوند بوده است هم  به کادر سایپا اضافه می شود . کمالوند بعد از بازی با ماشین سازی به دنبال انتخاب مربی بدنسازو آنالیزور خواهد بود. از آنجا که زمین اختاصی سایپا زیر کشت رفته تمرینات این تیم فعلا در ورزشگاه کارگران برگزار می شود؛ جایی که  این روزها محل تمرین نساجی و پدیده هم نیز محسوب می شود.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی