پرونده‌ای‌ در پرسپولیس که ۵ میلیارد تومان بدهی بوجود آورده است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: ۸۰ پرونده در باشگاه وجود دارد و مشغول رسیدگی به آنها هستیم.

خبرورزشی - ایمان حسین‌پور در نشست خبری آنلاین امروز  گفت: خیلی به دنبال مصاحبه نبودم و خارج از رسانه باشگاه صحبت نکرده‌ام. مباحث حقوقی عموما حاشیه‌سازی می‌کند و حضور من در این نشست خبری به دلیل دستور مدیرعامل بوده تا شفاف‌سازی کنیم و هواداران و اصحاب رسانه اطلاعات دقیق را از برخی پرونده‌ها به دست بیاورند.

وی ادامه داد: وقتی به باشگاه آمدم از یک تیم حقوقی توانمند کمک گرفتم و تشکر می‌کنم از آنها که هیچ چشمداشتی ندارند و فقط به من و باشگاه کمک می‌کنند. حدد ۷-۸ وکیل حضور دارند و ۸۰ پرونده در باشگاه است. درباره بسیاری از آنها پیش از این اقدامی صورت نگرفته و ما با اصرار هیئت مدیره برخی از پرونده‌ها را استارت زدیم. پرونده‌ای داریم که بالغ بر ۵ میلیارد تومان بدهی بوجود آورده بود که مجددا اعاده دادرسی دادیم و توقف اجرای این آرا را خواستیم. در بسیاری از این پرونده‌ها آرایی که صادر شده ما اغنا نشدیم و مجبور شدیم که دوباره کار کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    "در بسیاری از این پرونده‌ها آرایی که صادر شده ما اغنا نشدیم و مجبور شدیم که دوباره کار کنیم." وقتی تیم حکومتی باشی بایدم آرا شمارو اغنا نکنه! یه زمان رحمتی اروی خارج از کشور یه عکس با طرفدار خانم گرفت میخواستن اعدامش کنن ولی الان همه ارکان ج.ا صحبتهای رسول پناه در مورد دلالی حضرات را به کفش چپشون گرفتن! حتی میثاقی هم وعده سرخرمن میده و نحوه جدایی بازیکنان مدنظر رسول پناه از لنگ(بخاطر درصد ندادن به گلمحمدی) را ماله کشیده!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی