جنگ روانی عربستانی‌ها علیه استقلال/ دوستان اماراتی خلع سلاح‌تان می‌کنند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنان ارزشمند استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که نقش غیرقابل انکاری در صعود شاگردان مجیدی به مرحله حذفی این مسابقات و البته حذف شدن الاهلی عربستان از گردونه مسابقات داشت، شیخ دیاباته بود.

خبرورزشی - شیخ دیایاته در این فصل تا قبل از روی کار آمدن مجدد فرهاد مجیدی اصلاً چهره پرفروغی نداشت ولی پس از اینکه سرمربی مورد علاقه‌اش دوباره سکان هدایت آبی‌پوشان پایتخت را برعهده گرفت، زمینه برای بازگشت شیخ به روزهای اوج هم فراهم شد.

جنگ روانی عربستانی‌ها

شیخ پیش از آنکه استقلال برای برگزاری مسابقات آسیایی راهی عربستان شود، مدعی شده بود در لیگ قهرمانان آسیا قطعاً می‌درخشد و به وعده خودش هم عمل کرد. دقیقاً به همین خاطر است که حالا الهلالی‌ها عزا گرفتند که چگونه باید این بازیکن را در مسابقه شهریور ماه مهار کنند و مقابل زوج ویرانگر شیخ و قایدی قرار بگیرند. البته گروهی از هواداران این تیم اخیراً ادعای عجیبی را در فضای مجازی مطرح کرده‌اند و مدعی‌اند شیخ اصلاً هنگام رویارویی الهلال با استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان جزو بازیکنان نماینده ایران نخواهد بود! ادعایی که البته به نظر می‌رسد بیشتر جنبه جنگ روانی دارد و می‌خواهند با این کار جو را علیه استقلال کنند.

پیشنهاد اماراتی

براساس ادعای مطرح شده توسط هواداران الهلال در فضای مجازی، بلافاصله پس از پایان فصل کنونی رقابت‌های لیگ برتر ایران، یک تیم اماراتی پیشنهاد خوبی را به شیخ دیاباته ارائه می‌کند و با این کار عملاً یک تیر و دو نشان خواهد زد. هم مهاجم فرصت‌طلبی را جذب می‌کند و هم اینکه استقلال را در آستانه ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تضعیف خواهد کرد. نکته جالب توجه اینکه برخی از طرفداران الهلال از این ماجرا با عنوان: «خلع سلاح شدن استقلال با کمک دوستان اماراتی در ابوظبی» یاد می‌کنند!

البته ناگفته پیداست که حواس فرهاد مجیدی و مقامات باشگاه استقلال نیز جمع است و تحت تأثیر چنین فضاسازی‌هایی قرار نخواهند گرفت.فعلاً این ماجرا صرفاً یک توهم است که توسط هواداران حریف نماینده کشورمان در فضای مجازی به آن دامن زده می‌شود چون به صورت رسمی و واقعی هنوز خبری از پیشنهاد هیچ تیم اماراتی نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    بیشتر از نصف گل های دیایاته پنالتی بودند حالا چرا باید الهلالی ها عزا بگیرند در صورتی که الهلال خودش قرار موسی ماگا و سرخیو آگوئرو را بگیرد
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    چه دیاباته باشه چه نباشه استقلال کیسه گل تیم الهلال خواهد شد درسته بازی های قبل استقلال چهار بار متوالی الهلال را برد ولی بازیکنها و کادر فنی استقلال اون زمان با الان فرق کرده استقلال واقعا ضعیف شده
    • حمید GB ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      به همین خیال باش لنگی جون سقف ارزوهای شما کف خاطرهای ماست
  • مولر از برلین DE ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    یعنی علنا قیمت شیخ را بالای دو میلیون یورو کردند.!!!
  • 6 IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    الهلال هنوز الهلال نشده!
  • شهرام IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    دوستان اماراتی، منظورش هیئت دولت بوده دیگه :))) یه تیم میشه استقلال که پنجره اش همیشه بسه است و زمین تمرین نداره، یه تیم میشه لنگ که حکومت رفته پرونده نژادپرستیشونو ماله بکشه و از کیفیت تمرین در کمپ تیم ملی ناراضی هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی