نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
گلر استقلال مالک تراکتور را تهدید کرد/ مجبورم از طریق AFC و فیفا حقم را بگیرم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان فصل گذشته تراکتور اعلام کرد برای دریافت مطالبتش از این باشگاه به AFC و فیفا شکایت خواهد کرد.

خبرورزشی - رشید مظاهری دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور تبریز که پس از جدایی از این تیم و شکایت به کمیته وضعیت، سرخ‌های تبریزی را به پرداخت غرامت ۵۶۰ میلیون محکوم کرد، گفت قصد دارد از این تیم به AFC و فیفا شکایت کند. 

مظاهری در همین زمینه با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: هواداران محترم باشگاه تراکتور، با وساطت آقای نورشرق و فدراسیون فوتبال، به خاطر بازی‌های آسیایی و شاد شدن دل شما از حق خودم کوتاه آمدم و باشگاه تراکتور و آقای زنوزی فرصت پیدا کردند تا مطالبات من را با تأخیر پرداخت کنند، اما باز هم مالک باشگاه تراکتور سر قول خود نماند و چک باشگاه به خاطر عدم موجودی برگشت خورد. حتی فدراسیون فوتبال هم شرمنده اقدامات باشگاه تراکتور شد. 

وی ادامه داده است: این بار مجبورم از طرف AFC و فیفا حق خودم را بگیرم و پیشاپیش از هواداران محترم تراکتور عذرخواهی می‌کنم که به خاطر بدقولی‌های باشگاه، تیم محبوب‌شان در لبه محرومیت قرار می‌گیرد. 

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    مظاهری در حدی نیست که بخواد مهندس زنوزی رو تهدید کنه
  • Omid US ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    vaghean dar Iran che khabar hast? in agha aghar pooul nadarad? chetoury makhareje teameh Teraktour ra midahad? ya dashtaneh Havapeyma? mesleh inkeh hamayeh inha az tarigeh rand bazy hast? mankeh mandeam chee khabar hast

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی