چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
۳ |
۵
استاد بزرگ! معنی دیپلماسی در فوتبال را هم فهمیدیم...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیپلماسی در فوتبال یعنی عکس گرفتن رئیس جدید با وزیر امور خارجه، شهردار تهران و رئیس برنامه و بودجه کل کشور اما ساختمان فدراسیون توسط شرکت شستا توقیف شود.

خبرورزشی - دیپلماسی در فوتبال یعنی چه؟ این واژه در چنین ورزشی چه مفهومی دارد؟

*دیپلماسی در فوتبال یعنی اینکه AFC به سادگی، با یک ایمیل چند خطی به فدراسیون فوتبال ایران خبر بدهد که حق میزبانی نمانیدگان ایرانی و تیم ملی را سلب کرده است.

*دیپلماسی یعنی اینکه تیم‌های ایرانی مقابل سعودی‌ها از حق میزبانی محروم هستند اما باید برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به ریاض سفر کنند.

*دیپلماسی در فوتبال یعنی عکس گرفتن رئیس جدید با وزیر امور خارجه، شهردار تهران و رئیس برنامه و بودجه کل کشور اما ساختمان فدراسیون توسط شرکت شستا توقیف شود.

*دیپلماسی در فوتبال یعنی اینکه بدهی‌های فدراسیون در دوره جدید نیز پرداخت نشود و ساختمان فدراسیون که با زحمات بی‌شائبه محمد دادکان در سالهای گذشته به نام فدراسیون شده بود از دست برود.

*دیپلماسی در فوتبال یعنی انتخاب یک سرپرست برای تیم ملی که در جمع ۶۰۰ گزینه‌ای چهره‌های فوتبالی، عقل آدم به همین گزینه‌ای که حکم گرفت نرسد!

*دیپلماسی در فوتبال یعنی ایجاد خط فرضی میان مدیران میانی فدراسیون که می‌توانستند آبرومندانه به کارشان ادامه بدهند اما وقتی عرصه را تنگ دیدند ترجیح دادند اصلا نباشند و راهشان را جدا کنند و بروند.

*دیپلماسی در فوتبال یعنی مثل عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که پست‌های آنچنانی را یکی پس از دیگری درو می‌کند، ایستاده برای دوستان کف مرتب بزنیم و به افتخار داشتن چنین روسایی در فوتبال کشور به خود ببالیم.

***

آری، معنی دیپلماسی در فوتبال این است!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    همینکه با هماهنگی سفارت ایران تو هند نذاشتن لنگ محرو بشه دیپلماسی نیست؟؟؟؟
  • حمید رضایی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    هوادارن فوتبال ورشکسته ایستاده در غبار
  • فوتبال پاکم آرزوست IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    نمیگم حرفهاتون غلط هست اما ایشون درست یا نادرست درمورد هیچکدام از قضایای فدراسیون فوتبال دخالتی نداشته و در واقع میراث شومی رو از آقایان تحویل گرفته هرچند که با حرکت و حرفهای نمایشی ایشان در بازیهای آسیایی مخالفم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی