نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹
۳ |
۵
استاد بزرگ! معنی دیپلماسی در فوتبال را هم فهمیدیم...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیپلماسی در فوتبال یعنی عکس گرفتن رئیس جدید با وزیر امور خارجه، شهردار تهران و رئیس برنامه و بودجه کل کشور اما ساختمان فدراسیون توسط شرکت شستا توقیف شود.

خبرورزشی - دیپلماسی در فوتبال یعنی چه؟ این واژه در چنین ورزشی چه مفهومی دارد؟

*دیپلماسی در فوتبال یعنی اینکه AFC به سادگی، با یک ایمیل چند خطی به فدراسیون فوتبال ایران خبر بدهد که حق میزبانی نمانیدگان ایرانی و تیم ملی را سلب کرده است.

*دیپلماسی یعنی اینکه تیم‌های ایرانی مقابل سعودی‌ها از حق میزبانی محروم هستند اما باید برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به ریاض سفر کنند.

*دیپلماسی در فوتبال یعنی عکس گرفتن رئیس جدید با وزیر امور خارجه، شهردار تهران و رئیس برنامه و بودجه کل کشور اما ساختمان فدراسیون توسط شرکت شستا توقیف شود.

*دیپلماسی در فوتبال یعنی اینکه بدهی‌های فدراسیون در دوره جدید نیز پرداخت نشود و ساختمان فدراسیون که با زحمات بی‌شائبه محمد دادکان در سالهای گذشته به نام فدراسیون شده بود از دست برود.

*دیپلماسی در فوتبال یعنی انتخاب یک سرپرست برای تیم ملی که در جمع ۶۰۰ گزینه‌ای چهره‌های فوتبالی، عقل آدم به همین گزینه‌ای که حکم گرفت نرسد!

*دیپلماسی در فوتبال یعنی ایجاد خط فرضی میان مدیران میانی فدراسیون که می‌توانستند آبرومندانه به کارشان ادامه بدهند اما وقتی عرصه را تنگ دیدند ترجیح دادند اصلا نباشند و راهشان را جدا کنند و بروند.

*دیپلماسی در فوتبال یعنی مثل عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که پست‌های آنچنانی را یکی پس از دیگری درو می‌کند، ایستاده برای دوستان کف مرتب بزنیم و به افتخار داشتن چنین روسایی در فوتبال کشور به خود ببالیم.

***

آری، معنی دیپلماسی در فوتبال این است!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • همه رنگها به جز قرمز IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    همینکه با هماهنگی سفارت ایران تو هند نذاشتن لنگ محرو بشه دیپلماسی نیست؟؟؟؟
  • حمید رضایی IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    هوادارن فوتبال ورشکسته ایستاده در غبار
  • فوتبال پاکم آرزوست IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    نمیگم حرفهاتون غلط هست اما ایشون درست یا نادرست درمورد هیچکدام از قضایای فدراسیون فوتبال دخالتی نداشته و در واقع میراث شومی رو از آقایان تحویل گرفته هرچند که با حرکت و حرفهای نمایشی ایشان در بازیهای آسیایی مخالفم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی