چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷
۱ |
۰
دو دلیل مهم پرسپولیس برای قطع همکاری احتمالی با کارگزار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس و کارگزار این باشگاه به نظر می رسد به پایان همکاری خود نزدیک می‌شوند.

خبرورزشی - با وجود عمل کردن به تعهدات مالی از سوی کارگزار این امکان وجود دارد طرفین برای سال بعد با یکدیگر همکاری نکنند. به غیر از حاشیه بزرگی که کارگزار باشگاه در جریان توهین به هندی‌ها در پستی اینستاگرامی به وجود آورد محدودیت های درآمدزایی صدای مدیران فعلی پرسپولیس را درآورده است.

آنطور که معاون باشگاه پرسپولیس مدعی شده قرارداد این باشگاه با کارگزار ۳ ساله است ولی هر سال باید برای ادامه همکاری توافق صورت گیرد.

قرارداد سال اول در پایان اردیبهشت به پایان می رسد و حالا باشگاه پرسپولیس به مدیران کارگزار شروط جدید خود را برای ادامه همکاری اعلام کرده و اگر کارگزار با این شروط موافقت نکند به احتمال فراوان همکاری باشگاه پرسپولیس و کارگزار فعلی بعد از یکسال به پایان خواهد رسید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    کارگزار که نوجه آذری جهرمی هست دیگه مشکلتون چیه به آذری جونتون بگید حله. وقتی با یک تماس 30 میلیارد از اسپانسر استقلال میکنه میده لنگ، دیگه این شروط که چیزی نیست. شکوری هم که پرونده نژادپرستی را از طریق دیپلماسی (روحانی، ظریف) پیگیر شده (مثل پرونده طارمی گیت) حالا تیمهای باشگاهی غیر از لنگ را کار نداریم ولی ناموسا قدری از دیپلماسیتون خرج تیم ملی میکردید تا لنگی بودنتون اینقدر تو چشم نزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی