نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
۰ |
۴
دو فوق‌ستاره مشتاق حضور در بارسلونا/ رایگان‌های جذاب
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا می‌تواند ممفیس دپای و سرخیو آگوئرو، دو مهاجم بزرگ را بدون صرف هزینه برای فصل بعد به نوکمپ بیاورد.

خبرورزشی - گزارش‌های مختلفی در مورد فعالیت بارسلونا برای خرید سرخیو آگوئرو و ممفیس دپای در تابستان امسال مخابره شده، دو بازیکنی که خودشان به شدت علاقه‌مند به حضور در نوکمپ هستند.

روزنامه انگلیسی «دیل میل» به نقل از «موندو دپورتیوو» اسپانیا، نوشته این دو ستاره آرژانتینی و هلندی، دیوانه‌وار دوست دارند که به جمع کاتالان‌ها اضافه شوند. بارسلونا می‌تواند هر دو نفر را به عنوان بازیکن آزاد و بدون صرف هزینه جذب کند چرا که قرارداد هر دو با باشگاه‌های فعلی‌شان به پایان می‌رسد.

بارسا تمایل دارد که یک مهاجم در کلاس جهانی را برای نوک حمله تیم خود بیاورد. ارلینگ هالند، اتنخاب ایده‌آل بارسایی‌هاست اما خیلی بعید است این ستاره جوان نروژی با توجه به قیمت نجومی که دارد، به نوکمپ بیاید. به همین دلیل تیم کاتالان، توجه خود را به سمت هدفهای دیگر مثل آگوئرو و دپای جلب کرده است.  دپای تابستان گذشته نیز در آستانه پیوستن به بارسا بود که در آخرین لحظات این انتقال منتفی شد.

مدیران بارسا با توجه به اوضاع اقتصادی باشگاه مبلغ سنگینی را برای دپای نمی پردازند با این وجود این بازیکن هلندی به شدت مشتاق حضور در جمع آبی‌اناری‌پوشان است و به همین دلیل مسائل مالی اصلاً برای او اهمیتی ندارد. او حتی دنبال خانه مناسب هم در بارسلونا بوده و ملاقاتی با متئو المانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا داشته است.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی