نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
۱ |
۰
نکته‌هایی برای سفر هوایی به شهر تبریز، دیار آذری زبان‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از شهرهای بزرگ و مهم ایران، شهر تبریز است. تبریز، به عنوان یکی از پایتخت‌های گردشگری مهم در سال ۲۰۱۸ انتخاب شد. این شهر زیبا با تاریخ غنی‌، دیدنی‌های تاریخی زیادی دارد. مردم مهمان‌نوازش و غذاهای سنتی و خوشمزه، دلایلی هستند برای اینکه شهر تبریز را به عنوان یکی از محبوب‌ترین شهرهای گردشگری ایران تبدیل کرده است.

یکی از محبوب‌ترین راه‌های سفر به تبریز،‌ سفر از طریق راه هوایی است. در ادامه شما را با چند نکته در مورد این موضوع آشنا خواهیم کرد. با توجه به اینکه نگارش این مقاله در زمان همه‌گیری ویروس‌ کرونا و محدودیت‌های سفر انجام شده است، توصیه‌هایی که در ادامه برای سفر به تبریز با شما در میان می‌گذاریم را برای روزهای بعد از کرونا، به خاطر داشته باشید.

هواپیمای شما در چه فرودگاهی در تبریز می‌نشیند؟

فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، یکی از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های کشور است که در سال ۱۳۲۹ تاسیس شده است. فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، بزرگترین فرودگاه شمال غرب ایران هم محسوب می‌شود. این فرودگاه از لحاظ استراتژیکی اهمیت بالایی برای کشور دارد زیرا در مرز و کریدور هوایی ایران به اروپا و آسیای میانه واقع شده است.

ارزان‌ترین بلیط هواپیمای تبریز را در چه زمانی می‌توانیم بخریم؟

عوامل زیادی هستند که روی قیمت بلیط هواپیما تهران تبریز و یا مسیرهای برعکس، تاثیر گذار است. عواملی مثل نوع شرکت هواپیمایی، کلاس پروازی، زمان خرید بلیط و... . تفاوت در کلاس‌های پروازی‌ای که به سمت تبریز پرواز انجام می‌دهند یکی از عوامل مهم در قیمت بلیط تبریز است. بیزینس یا اکونومی بودن پرواز منجر به تفاوت‌های فاحش در قیمت بلیط هواپیما تهران تبریز می‌شوند. تابستان فصل سفر به تبریز است و ممکن است به دلیل افزایش تقاضا قیمت‌ها هم بیشتر باشد.یکی از راه‌هایی که می‌توانید بهترین قیمت بلیط هواپیما تبریز تهران را پیدا کنید، جستجوی در تقویم قیمتی است. یکی از سایت‌هایی که این امکان را برای شما فراهم می‌کند، وب سایت اسنپ تریپ است. اگر دستتان در انتخاب زمان پرواز باز است،‌ می‌توانید برای سفرتان روزهایی را انتخاب کنید که ترافیک پروازی کمتری دارند.

از چه ایرلاین‌هایی می‌توانیم بلیط هواپیمای تبریز را بخریم؟

شرکت‌های هواپیمایی زیادی در حال حاضر پرواز تهران تبریز و برعکس را انجام می‌دهند که می‌توانید با توجه به بودجه‌تان از بین آن‌ها انتخاب کنید. شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، زاگرس، کاسپین، آتا، قشم ایر، ایران ایرتور و آسمان در حال حاضر جزو این ایرلاین‌ها هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فاطی تی تی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    دیار تورک ها،هویت ما رو نمیتونید صد ساله عوض کنید چه سردستتون رضا خان چه میرزا نویسای پول بگیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی