نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
۰ |
۴
بحران در اردوی حریف آسیایی استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

الهلال در حالی باید فردا شب در حساس ترین دیدار فصل به مصاف الشباب برود که استفاده یا عدم استفاده از عبدالله الحمدان برای این تیم به یک بحران تبدیل شده است.

خبرورزشی - در هفته بیست و ششم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، الهلال و الشباب در مهمترین دیدار فصل در استادیوم خانگی الشباب در حالی به مصاف هم می روند که هر دو تیم ۴۸ امتیازی بوده و الهلال به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار دارد. در حالیکه تنها ۵ هفته تا پایان این فصل از رقابت های لیگ عربستان باقی مانده، برنده این دیدار می تواند گام بزرگی برای کسب عنوان قهرمانی بردارد اما حواشی ایجاد شده درخصوص یکی از بازیکنان الهلال، به یک معضل و بحران برای این تیم تبدیل شده است.

عبدالله الحمدان ستاره جوان و آینده دار فوتبال عربستان به بحث نخست رسانه های این کشور تبدیل شده است. این بازیکن ۲۱ ساله ای که در رقابت های امسال لیگ عربستان، ۲ گل برای الشباب به ثمر رساند و ۸ پاس گل نیز داده و در دیدارهای تیم ملی عربستان نیز خوش درخشیده است، در نقل و انتقالات زمستانی با قراردادی ۵ ساله راهی الهلال شد و اکنون مدیران الشباب مدعی هستند طبق بندی که در قرارداد او گنجانده شده، الحمدان حق حضور در برابر الشباب را ندارد.

بیشتر بخوانید:

فدراسیون فوتبال عربستان در پاسخ به استعلام الهلالی ها اعلام کرده است که این بند در قرارداد الحمدان غیرقانونی است و او می تواند مقابل تیم سابقش به میدان برود اما مدیریت الشباب مدعی شده در صورت حضور این بازیکن در بازی فردا شب، از الهلال به دادگاه های بین المللی شکایت می کند و خواستار کسر ۳ امتیاز از این تیم خواهد شد.

این جنجال بزرگ در فوتبال عربستان منجر به خشم هواداران الهلال درخصوص موافقت مدیران این باشگاه با این بند در قرارداد الحمدان شد و آنها حتی خواستار استعفای فهد بن نافل مدیر جوان این باشگاه شدند. باید دید در دیدار فردا شب آیا ژوزه مورایس سرمربی الهلال به الحمدان بازی خواهد داد و در صورت بروز این اتفاق، واکنش باشگاه الشباب چه خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی