نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
جمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
۱ |
۲
بازگشت مدافع مغضوب مجیدی به لیست اصلی استقلال
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته بیست و دوم لیگ برتر میزبان ذوب آهن است که در این بازی می‌تواند از مدافعی که مدت‌ها کنار گذاشته شده بود، استفاده کند.

خبرورزشی - بعد از جدایی فراز کمالوند از کادر فنی تیم فوتبال استقلال، بخشش محمد دانشگر مدافعی که به دلیل برخی رفتارهای انضباطی مدت‌ها از جمع آبی‌پوشان دور مانده بود و اجازه حضور در تمرینات را نداشت، دومین خبر مهم در حوزه استقلال بود.

دانشگر که در اولین جلسه تمرینی آبی‌پوشان در تهران نشستی با فرهاد مجیدی برگزار کرد و بعد از آن نشست با عذرخواهی از مجموعه تیم به جمع آبی پوشان بازگشت، حالا این فرصت را دارد تا بعد از مدت‌ها بار دیگر با پیراهن این تیم به میدان برود. نام محمد دانشگر برای بازی مقابل ذوب آهن در لیست استقلال قرار خواهد داشت، اما از این بازیکن در ترکیب ثابت استفاده نخواهد شد.

عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند ۳ مدافع میانی آبی پوشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بودند که دو مدافع میانی استقلال از بین این ۳ بازیکن انتخاب خواهد شد.

دیدار استقلال و ذوب آهن از هفته بیست و دوم لیگ برتر، ساعت ۲۲:۱۵ روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    بنظرم دانشگر با از دست دادن بازیهای مرحله گروهی لیگ‌ قهرمانان به اندازه کافی تنبیه شد امیدوارم این دفعه دیگه آدم‌ شده باشه و حاشیه رو کنار بذاره با نظم‌تر و قویتر از قبل در خدمت تیم باشه ، مطمئنا به خوبی فهمیده اولویت سرمربی تیم نظم و انضباط است باید جبران مافات کند..هوادارا از دانشگر که قبل از دربی بخشیده شده باشه خاطره خوبی دارند دربی بازترین دربی باز دربی فقط محمد دانشگر:)))‌‌‌‌ برای اینکه ثابت کنه از تنبیه سرمربی تیم ناراحت نشده واسه شیرینی دادن به هوادارا باس تو دربی گل بزنه:)))

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی