نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اعتراف تلخ سرمربی شیاطین‌سرخ/ از افتضاح بزرگ نجات پیدا کردیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوله‌گنار سولشائر اعتراف کرد امکان این که منچستریونایتد مقابل رم ۸ گل دریافت کند، وجود داشت.

خبرورزشی - اوله‌گنار سولشائر سرمربی منچستریونایتد بعد از شکست ۳ بر ۲ تیمش مقابل رم در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا که در نهایت منجر به صعود تیمش به دیدار نهایی شد، اعتراف کرد که تیمش در این بازی باید ۸ گل از رمی‌ها می‌خورد!

او بعد از بازی گفت: «ابتدا باید بگویم که حضور در فینال همیشه حس خوبی را در افراد ایجاد می‌کند. ما در بازی رفت در اولدترافورد یک بازی بسیار خوب انجام دادیم که همان باعث صعودمان شد. ناراحتم که بازی برگشت را باختیم به خصوص به دلیل شیوه بازی‌مان در نیمه دوم. نتیجه بازی به راحتی می‌توانست با ۸ گل به سود آن‌ها تمام شود واقعاً بازی عجیبی بود. ما مدام توپ را لو می‌دادیم، اما خوشبختانه یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیا را درون دروازه داریم و فکر می‌کنم که دخئا مانع بروز یک افتضاح عجیب در فوتبال اروپا برای ما شد. حالا فینالیست هستیم و منتظر روز ۲۶ می و رویارویی با ویارئال هستیم.»

سولشائر که خودش زمانی جانشین ژوزه مورینیو در یونایتد شده بود در مورد رفتن این مربی به رم هم گفت: «حضور ژوزه در رم، خبر بسیار خوبی است. مورینیو مربی بزرگی بوده و هست که خدمات زیادی به فوتبال کرده و من خوشحالم که او روی نیمکت رم خواهد نشست، چون یک قهرمان واقعی است. برای او بهترین آرزوها را دارم. حیف شد که او لیگ برتر را ترک کرد، اما فکر می‌کنم که در سری A هم کارش را خوب انجام خواهد داد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی