واکنش فدراسیون فوتبال عربستان به شکایت الاهلی از استقلال/ تکرار اتفاقات بازی النصر - پرسپولیس
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان از شکایت باشگاه الاهلی علیه استقلال ابراز بی اطلاعی کرد.

خبرورزشی - هفته گذشته خبری مبنی بر غیرقانونی بودن حضور میلیچ مدافع کروات استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از سوی صفحه توئیتری کاربری به نام «نواف الآسیوی» عربستانی که موضوعات آماری در آسیا را بررسی می کند، منتشر شد.

این خبر بی اساس که به نظر می رسید منابعش کانال‌های خبری در ایران باشد، به دست نواف الاسیوی رسیده بود بعد از ۲ ساعت با توضیحات این کاربر توییتر تکذیب شد و اطلاعات منتشر شده از سوی خود را اشتباه عنوان کرد.

این خبر کذب یعنی حضور غیرقانونی میلیچ در استقلال به دلیل امضای مجدد قرارداد با تیمش بعد از بازگشت از کرواسی به دلیل منع جذب بازیکن جدید خارجی در ایران دوباره بازتاب داشت و این بار سایت «گل» سعودی به نقل از سایت های ایرانی مدعی شد باشگاه الاهلی از استقلال به خاطر این قانون شکنی به AFC شکایت کرد.

یاسر المسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان بالاترین مقام فوتبالی این کشور در جدیدترین مصاحبه اش در واکنش به شکایت الاهلی از استقلال، گفت: من اطلاعی از شکایت باشگاه الاهلی از استقلال ندارم. ولی باشگاه ها طبق قانون ۲ ساعت بعد از پایان بازی حق شکایت دارند و در غیر این صورت شکایت رد است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • البیروزیه العربیه القرمز IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    خخخخخخخخ پیروزی ها ضایع شدند
  • مانی IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    رفتار دوگانه شما در ماجرای شکایت النصر از پرسپولیس و سکایت الاهلی از الاستقلال باعث حیرت و تاسفه. ولی برای اطلاعتون میگم اون فرشت ۲ ساعتع برای ماجراها و تخلفات همون بازیه ولی اگه موضوع تخلف الاستقلال واقعیت داشته باشه از جدول بازیها حذف میشه
  • محمدطاها IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    واقعا معلوم بود که این موضوع شکایت الاهلی خیلی مضحک و بی اهمیت است و خطری استقلال رو تهدید نمی کند..موقع ثبت نام تو لیگ قهرمانان مدارک هر بازیکنی و قراردادش با امضای دبیر کل فدراسیون به ای اف سی ارسال میشه اگر نقصی باشه یا صحت مدارک احراز نشه اصلا کارت بازی صادر نمیشه وقتی کارت بازی صادر شد پس همه چی تمومه مشکلی نیست..میلیچ اصلا فسخ نکرده بود نوتیس فسخ به باشگاه فرستاد نامه ی فسخ‌ قرارداد به فیفا نفرستاده بود..اون پرسپولیسیا که برای تحریک الاهلی شیطنت کرده بودند تیرشون به سنگ خورد..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی