نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ادعای سرمربی زیردریایی زرد/ منچستریونایتد را هم می‌بریم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اونای امری می‌گوید فعلاً می‌خواهند از صعود ویارئال به فینال لیگ اروپا لذت ببرند، اما شانس شکست منچستریونایتد و قهرمانی را هم دارند.

خبرورزشی - اونای امری سرمربی ویارئال بعد از پیروزی تیمش مقابل آرسنال، صعود شاگردانش به فینال لیگ اروپا را افتخاری بزرگ توصیف کرد.

او که ۳ مرتبه قهرمان لیگ اروپا شده پس از حذف تیم سابقش آرسنال گفت: «برای شکست دادن تیم قدرتمندی مثل آرسنال باید احساس غرور کرد. مزد تلاش‌ و سختکوشی‌مان را هم در این بازی و هم در بازی رفت گرفتیم و شایسته صعود بودیم. در این بازی با رویکردی بسیار جدی به میدان رفتیم و بازیکنانم بی‌وقفه به یکدیگر کمک می‌کردند. ما امروز خیلی سخت تلاش کردیم و در فاز دفاعی هم عملکردمان بسیار خوب بود. البته گاهی اوقات هم مانند بخش‌هایی از دیدار رفت، کنترل بازی را از دست دادیم. با این حال باید اعتراف کنم که در این بازی آرسنال بهترین موقعیت را برای گلزنی داشت.»

امری درباره روبه‌رو شدن با منچستریونایتد در فینال لیگ اروپا هم گفت: «می‌دانم که بازی مقابل منچستریونایتد کار بسیار سختی خواهد بود، اما الان ما می‌خواهیم از دستاوردی که کسب کرده‌ایم، لذت ببریم. ما شایسته بازی مقابل منچستریونایتد هستیم و می‌خواهیم در آن بازی بهترین بازی‌مان را برای هواداران به نمایش بگذاریم. قهرمانی بهترین هدیه‌ای است که می‌توان در این شرایط سخت به آنها بدهیم. مطمئن باشید که با انگیزه‌ای دوچندان، یونایتد را هم در فینال شکست می‌دهیم.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی