واکنش جالب لوکاکو بعد از درگیری با زلاتان/ توهین کرد اما حضورش برای فوتبال ایتالیا خوب است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

روملو لوکاکو ستاره اینتری‌ها می‌گوید از واکنشی که مقابل زلاتان ایبراهیموویچ داشته خوشحال نیست اما اجازه توهین کردن را به کسی نمی‌دهد.

خبرورزشی - روملو لوکاکو مهاجم اینتر که با این تیم قهرمانی باارزش در سری آ ایتالیا را به دست آورده، می‌گوید آنقدر به حضور در اینتر مشتاق بوده که حتی زمانی که در منچستریونایتد بازی می‌کرد، زبان ایتالیایی را یاد می‌گرفته است. او در مورد رابطه خود با زلاتان ایبراهیموویچ که درچند وقت اخیر جنجال‌های زیادی را به وجود آورده است هم حرف زد.

ستاره بلژیکی در جریان بازی میلان و اینتر در جام حذف ایتالیا در ماه ژانویه درگیری شدیدی با زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی میلان داشت و کار به درگیری فیزیکی دو طرف کشیده شد.

لوکاکو در مورد آن اتفاق در گفت‌وگو با روزنامه ایتالیایی «کوریره دلا سرا» اینطور توضیح داده است: «ما ۱-۰ عقب بودیم، من هم یک موقعیت گل را خراب کرده بودم و یک مقدار عصبانی بودم. حرف‌ها او من را به هم ریخت. بابت واکنشی که داشتم اصلاً خوشحال نیستم، اما اجازه نمی‌دهم کسی به من توهین کند. واقعیت این است که من آدم متواضعی هسستم، یک برنده که همیشه تا پای جانم برای هم‌تیمی‌هایم مبارزه می‌کنم.»

روملو حتی به تمجید از زلاتان هم پرداخت: «ایبراهیموویچ یک فوتبالست بزرگ است که هر جایی که بوده عنوانی به دست آورده و در طول فوتبالش هم بیش از ۵۰۰ گل زده است. من تا زمانی که در منچستریونایتد بودم رابطه خوبی با او داشتم، به هر حال ماه این نوع فوتبالیست‌ها در سری آ ایتالیا نیاز داریم. او می‌خواهد خودش و میلان برنده باشند، من می‌خواهم اینتر برنده باشد و رونالدو می‌خواهد یوونتوس برنده باشد. حالا مورینیو هم به رم آمده است. اتفاقات خوبی برای فوتبال ایتالیا در پیش است.»

لوکاکو و زلاتان

آنتونیو کونته دلیل اصلی پیوستن این ستاره ۲۷ ساله به اینتر در سال ۲۰۱۸ بود: «از نظر من، کونته بهترین مربی است. او خیلی سریع من را متقاعد کرد. زمانی که با اینتر قرارداد امضا کردم به او پیام دادم و گفتم «دارم میام!» بازی کردن در سری آ همیشه رویای من بود. زمانی که در منچستریونایتد بودم، همیشه به دارمیان می‌گفتم من به اینتر می‌روم، با من ایتالیایی حرف بزن! و انگلیسی جواب بده. وقتی هم که به ایتالیا رسیدم زبان ایتالیایی را بلد بودم و این شکور هم به من خیلی چیزها داد. فصل گذشته نایب قهرمان سری آ و لیگ اروپا شدیم اما هم کونته و هم من، آن نتایج را یک ناکامی به حساب آوردیم و همان را تبدیل به انگیزه ای برای قهرمان شدن کردیم.»

اینتر برای اولین بار در ۱۱ سال گذشته به قهرمانی در سری آ رسید اما در لیگ قهرمانان در همان دور گروهی حذف شد. لوکاکو در این مورد گفت: «خیلی ناامیدکننده بود. رئال مادرید باشگاهی قدرتمند است اما ما بهتر از دو تیم دیگر گروه‌مان بودیم، باید فصل آینده حتما به یک هشتم نهایی صعود کنیم البته که هر اتفاقی ممکن است بیفتد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی