نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
بازی قهرمانی یکشنبه است نه جمعه!/ احتمالات برای سرنوشت پرسپولیس و استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی پرسپولیس و سپاهان از نظر جدولی در لیگ برتر ایران به مراتب حساس‌تر از دربی تهران است.

خبرورزشیشرایط جدول به گونه‌ای است که پرسپولیس سه امتیاز کمتر از سپاهان دارد اما یک بازی هم کمتر از این تیم انجام داده است. جالب اینکه تفاضل گل هر دو تیم ۱۷ است و پرسپولیس اگر سپاهان را ببرد، با یک بازی کمتر هم صدر جدول را از این تیم می گیرد و شانس اول قهرمانی می شود. این بازی ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه یکشنبه شب در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود و لازم نیست بیش از حد در مورد اهمیت و حساسیت آن توضیح بدهیم.

از طرفی استقلال در حالی یکشنبه شب به مصاف ذوب‌آهن می‌رود که یک بازی کمتر از پرسپولیس و دو بازی کمتر از سپاهان دارد. استقلال حتی اگر ذوب آهن و پرسپولیس را ببرد ۴۰ امتیازی می شود و باز هم به دو تیم بالای جدول نمی‌رسد اما این دو بازی و حتی بازی یکشنبه شب با ذوب‌آهن برای شاگردان فرهاد مجیدی بسیار مهم و تعیین‌کننده است.

شک نکنید که اگر استقلال ذوب آهن را نبرد در دربی هم به مشکل می‌خورد. این درست که در دربی همه بازیکنان انگیزه دارند و وضعیت جدول خیلی مهم نیست اما به هر حال پیروزی استقلال مقابل ذوب‌آهن و توقف احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان بهترین خبر برای استقلالی هاست.

برای پرسپولیس که از آسیا برگشته و خسته تر از سپاهان است، شاید نتیجه مساوی هم در اصفهان نتیجه بدی نباشد اما مسلماً شاگردان محرم نویدکیا به دنبال پیروزی در این مسابقه هستند و یحیی هم می‌داند که اگر برای مساوی به نقش جهان برود، با شکست بر می‌گردد.

تکلیف استقلال اما در تهران کاملا مشخص است، آنها باید هجومی بازی کنند و پیروز شوند تا با امیدواری بیشتری به سراغ دربی بروند.

در نهایت باید گفت یکشنبه شب، شب سرنوشت سازی برای سه تیم مدعی سپاهان، پرسپولیس و استقلال است و شاید تکلیف لیگ بیستم هم تا حد زیادی مشخص شود و یا حداقل از تعداد مدعیان قهرمانی کاسته شود.

برای استقلال بهترین نتیجه در بازی اصفهان تساوی پرسپولیس و سپاهان است و برای پرسپولیس پیروزی خودش و توقف استقلال مقابل ذوب‌آهن در آستانه دربی بسیار ایده آل است.

البته اگر پرسپولیس و استقلال هر دو بازی های خود را از تیم‌های اصفهانی ببرند، مسلماً جذابیت های دربی تهران بیشتر و بیشتر خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ژوپیتر "قرمز" IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    به امید قهرمانی پرسپولیس ایران❤❤❤❤❤❤ مطمئن باشید تیم اسدقلال با کمک داور و بقیه دوستان هر طور شده از سد ذوب آهن خواهد گذشت با یک پنالتی نا حق که از اول مسابقات لیگ کم به نفع این تیم گرفته نشده
  • محمد ماهان پرسپولیس عشق IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    انشاالله که پرسپولیس این بازی رو ببره و سدر نشین بشه و اون کیسه ها بسوزن
  • ماندنی مالخر IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    امیدوارم مساوی بشه تا خون ابی تورگامون جریان یابه وشیخ ونیمار اسیا دربی را شش تایی کرده. وصدر جدول ابی شود
  • حمید تا ابد قرمز IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    ایشاالله امشب دله همه‌ی پرسپولیسی‌ها شاد میشه. استقلال هرچقدر هم زور بزنه به گرده پای سرورش (پرسپولیس) نمیرسه ، اینو خوده کیسه‌ها هم میدونن ولی به روی خودشون نمیارن. به امــــــــــیـــــد قهرمانی پرســـــپولیــــــــــس❤❤❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی