نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
حرف‌های جنجالی همسر آزاده نامداری در مراسم چهلم/ برای ایده‌ گزارش فوتبال بانوان هم تحملت نکردند و احضار شدی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

همسر آزاده نامداری گفت: حتی برای ارائه‌ ایده‌ای درباره گزارش فوتبال بانوان هم او را تحمل نکردند و بعد از دو برنامه او را احضار کردند که در صورت تکرار حکم تعلیق می‌گیرد.

خبرورزشی - سجاد عبادی، همسر آزاده نامداری سخنانش را با اشاره به آیه ۱۵ از سوره مبارکه نور، آغاز کرد و با اشاره به ترجمه فارسی آن، گفت: «به‌خاطر بیاورید زمانی را که این شایعه را از زبان یکدیگر می‌گرفتید و با دهن خود سخنی می‌گفتید که به آن یقین نداشتید و آن‌را کوچک می‌پنداشتید؛ در حالی که نزد خدا بزرگ است.»

او ۱۹۱۴ روز زندگی زناشویی با آزاده نامداری را عاشقانه توصیف و تاکید کرد که شبی نبوده است که پیش از خواب از خدا نخواسته باشد از غصه‌های او کم کند و بر دوش او بیافزاید.

سجاد عبادی در ادامه صحبت‌هایش، گوشه‌ای از رنج و غم‌های بی‌شمار آزاده نامداری در این سال‌ها را بیان کرد و مخاطب حرف‌هایش را خود نامداری قرار داد.

همسر مجری فقید تلویزیون با یادآوری نحوه‌ی ورود آزاده نامداری به صداوسیما در نوزده سالگی بدون اینکه کسی سفارش او را کند، در لابه‌لای صحبت‌هایش یادآور شد که نامداری ۱۰ سال از بهترین سال‌های عمرش را با تمام توان در رسانه ملی گذراند و در این رسانه رشد کرد و بزرگ شد.

عبادی در جمله‌هایی که خطاب به آزاده نامداری بیان می‌شد، تصریح کرد: «با چنان مکر و حیله‌ای تو را به قربانگاه فرستادند که نتیجه‌ی آن تمام طعنه‌هایی شد که در این سال‌ها تحمل کردی. بگویم از آن مصاحبه کذایی با شبه‌روزنامه‌ای که تیترش هنوز علیه تو دست به دست می‌شود. آن دستوری بود که معاون وقتِ سیما به تو داده بود تا برو با آن رسانه‌ها صحبت کن تا شاید ممنوعیت حضور تو رفع شود؛ رفع شد؟!

بگویم در زمان ازدواجمان و حتی بعدتر، با بچه‌ای در شکم تا چه روزهایی درگیر دادگاه آن از خدا بی‌خبر بودی. بگویم از آن یکی مجری بدلی که برای نبودنت ختم قرآن نذر کرده بود. چه‌ها با تو کرد؟

بگویم از آن کارهایی که در مخیله‌ی کسی نمی‌گنجد اما با دروغ و نیرنگ در حق تو انجام دادند ... بگویم از آن مدیران ترسو که تک‌تکشان شاهد این همه بلایا بودند و در خلوت به ما حرف می‌زدند عکسش را عمل می‌کردند.

کاش تا فرصت زندگی‌شان به سر نیامده از حقایق بگویند که آن دنیا دیگر جای محافظه‌کاری نیست.»

عبادی در ادامه‌ی صحبت‌هایی که خطاب به آزاده نامداری بیان می‌شد، با بیان اینکه همین آزارها تپش قلب مهربان او را به شماره انداخت، اضافه کرد: من مثل تو نیستم و دیگر نمی‌توانم سکوت کنم؛ چراکه نسبت به تو و خانواده‌ام دینی دارم. بعد از آن روزهای تاریک و تلخ، همچون کبوتری زخمی به من بی‌انگیزه و خسته از روزگار پناه آوردی و انگار دنیا را به هر دوی ما داده بودند، هنوز سرخوش از این لطف خدا بودیم که با جماعتی هماهنگ روبه‌رو شدیم که دروغ می‌گفتند و تهمت می‌زدند.

او با اشاره به تعطیلی برنامه «آبان» با موضوع زنان که توسط نامداری ساخته شد، یادآوری کرد که در ارتباط با این برنامه پس از مدتی آزاده نامداری را فرا خوانده و عنوان کرده بودند که مهمان‌ها و موضوع برنامه باید توسط خود آنها انتخاب شود.

عبادی همچنین به اولین مجموعه داستان آزاده نامداری با عنوان «خانومی که شما باشی» اشاره کرد که شاعر گمنامی جلو توزیع کتاب را گرفت.

همسر آزاده نامداری در صحبت‌هایی که در چهلمین روز از درگذشت مجری سابق تلویزیون مطرح می کرد، تصریح کرد: خدا را شکر که کانال‌های زرد بیشتر کلید خوردند، مجلات بیشتر فروختند، شومن‌های آن‌طرف آبی و این ور آبی، کارتونیست‌ها بیشتر دیده شدند و ابزار خنده حتی در کنسرت‌ها هم فراهم شد و خدا را شکر که با اِبراز انواع فحش و ناسزا به ما، بخشی از بغض فروخفته‌ی جامعه فروکش کرد. می‌دانی! درد ما این بود که هم‌وطن پناهنده‌ی سیاسی که به دنبال انتقام از این نظام بود، به حریم ما تعرض کرد. غصه ما را منتقدان اجتماعی یک‌شبه زیاد کردند که قصد تدریس اخلاقیات در این جامعه را دارند؛ والا پوشش تو در آن سال‌هایی که در هیچ سازمان و ارگانی نبودی و حتی در سال‌های بعد از آن واقعه، تغییری نکرد. ده‌ها پیشنهاد فیلم و سریال را برای سبک پوششت رد کردی و هیچ‌وقت هم ادعای الگو شدن نداشتی. با همه‌ی آن نامهربانی‌ها و با وجود پیشنهادهای شبکه‌های فارسی‌زبان به اصرار خودت بازگشتی. می‌گفتی من از چه فرار کنم؟! می‌خواهم همین‌جا باشم و برای مردمم کار کنم. ضبط گذرنامه‌ها، ماه‌ها ممنوع‌الخروجی، ماه‌ها احضار و بازجویی و استنطاق، هر روز یک لودگی و تمسخر، هر روز یک تهمت و تیتر و ... تو چقدر صبور و محکم بودی در آن یک سال سخت. کاش آن نامردمان نقاب‌دار مجازی، به اندازه‌ی روح‌الله زم شرافت داشتند که در شب‌های قبل از اعدامش از تو حلالیت طلبید. اما منفعت‌طلبی آنچنان بر بخشی از این جامعه چنبره زده که اخلاق و انسانیت آخرین چیزی است که به ذهن متبادر می‌شود.

همسر نامداری در ادامه به تحصیلات این مجری در حوزه روانشناسی اشاره کرد و تعطیلی برنامه‌ای تخصصی که با همین موضوع پخش می‌شد. عبادی یادآور شد که حتی برای ارائه‌ی ایده‌ای درباره گزارش فوتبال بانوان هم او را تحمل نکردند و بعد از دو برنامه او را احضار کردند که در صورت تکرار حکم تعلیق می‌گیرد.

او حمایت از همکار و رفیق را روشی معمول در مسلک آزاده نامداری برشمرد و حمایت از ورزشکاران دختر و استقلالی‌های متعصب که همیشه تمجیدشان می‌کرد. تا یاد کردن از برنامه «نود» در همه‌ی دوشنبه‌های زندگی‌ات.

در این سه سال روزنه‌ای نبود که جستجو نکرده باشیم تا استعدادت به هدر نرود. ده‌ها مسوول، مدیر، کارگردان و تهیه‌کننده شاهد هستند و برخی امروز همین‌جا هستند، اما همه شد وعده‌های پوچ، امیدهای واهی و رنج‌های پیاپی. کار را به جایی رسانده بودند که دوستان نزدیکت که امروز هم نیامدند را به واسطه‌ی ارتباط و حمایت از تو ممنوع و تحریم می‌کردند. و ماند حسرت ساخت و پخش برنامه‌ای که با پشتکار همیشگی‌ات در حوزه‌ی روانشناسی آغاز کرده بودی؛ همان ایده‌ای که برای انجام پیش تولیدش همراه ما به سفر کوتاه شمال نیامدی.»

سجاد عبادی در بخش پایانی صحبت‌هایش بار دیگر با تاکید بر زندگی عاشقانه با آزاده نامداری، در بخشی از حرف‌هایش خاطرنشان کرد: خدا را با دلی اندوهگین شاکرم که آنچنان عزت داد تا پچپچه‌های نامردمانی که حتی در زمان مرگت از دست از شایعه برنمی دارند، ناکام بماند.

محمدرضا شفیعی، تهیه‌کننده و سیدجواد یحیوی از مجریان سابق تلویزیون از دیگر افرادی بودند که در این مراسم سخنرانی کردند. اجرای مراسم بزرگداشت چهلمین روز درگذشت آزاده نامداری با اجرای محمد سلوکی همراه بود.

افتتاحیه‌ این مراسم، کلیپی بود که اختصاصا برای گندم، دختر آزاده نامداری، تهیه شده بود که به موجب آن، دوستان وی شامل رضا رشیدپور، الهام پاوه‌نژاد، بهاران بنی‌احمدی و … خطاب به گندم جملاتی گفتند تا در آینده او بتواند مادر جوان از دست رفته‌ خود را بهتر بشناسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • زلزله6ریشتری قرمز IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    روحش شاد و یادش گرامی باد (بانوی سرفراز استقلالی)
    • مانی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      متاسفانه همیشه لحن سلبریتیها با مردم طلبکارانه س و فکر میکنن به ما لطف کردن و منت سرما گذاشتن . یکبار دیگه حرفای ایشونو بخونید هرگز عذرخواهی و با اظهار تاسف بابت رفتار و گفتار گذشته ایشون و آزاده نامداری نمی بینید
    • من IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      اره راس میگی..همیشه دم از حجاب میزد..بعد در سوییس گرفتار باد میشه و حجاب از یادش میره..واقعا رغبت برانگیزن
    • فاطمه IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      ایا مردن یک انسان به همین راحتی که ما در بارش نظر بدیم باید خودتان را جای اون بچه بگذارید که اغوش مادر ندارد تا در دامنش بزرگ بشه همیشه حسرت بی مادری
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    ایده جالبی نبوده
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    من باور نمی کنم کسی بدون سفارش و باند وارد رسانه میلی شده باشه
  • من IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    بسه دیگه زنجموره هایتان را جمع کنید و دست از سر مردم بردارید. دعواهای خصوصی تان را به گردن مردم نیندازید خسته شدیم ازین بار سنگین گناه که رو دوش مردم میگذارید.روزهای پرمدعایتون رو بیاد بیارین و از مردم طلبکار نباشید
  • بابک IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    خدا رحمتش کند ان شاءالله
  • ناشناس IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    خدا رحمتش کنه ولی باید بگم برای هر کار پیش و پا افتاده تو ادارات دولتی من جمله خدماتی باید معرف داشته باشی چه برسد به کار در رسانه ملی چون تلویزیون و اونم شغل با پرستیژی چون مجریگری چطور اون معرف نداشت حالا که رفته بهتر در دفاع ازش دروغ نگویم چون اینجوری بازم به شکل دیگه خرابترش میکنیم
    • محمد IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      قدرت اجراشو ببین که از همه سر بود ،رشید پور و فرزاد حسنی ومرحومه آزاده نامداری واقعا سواد رسانه ایی و قدرت اجرای فوقالعاده ایی داشتند
    • امین IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      بایدکسانی رامقصردانست که این سبک زندگی رااجبارمیکنن. کسانی که گذرنامه رامیگیرندوممنوع الخوج میکنن. اگربرده وبنده شان نباشی
  • یا زهرا IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    عاقبت کسی که چادر حضرت زهرا سلام الله علیها را به بازی بگیرد غیر از این نیست
    • محبوبه IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      منخودم یه خانم محجبه چادری هستم ولی اینو بگم تا به حال شما مرتکب اشتباه وگناه نشدین که انقدر راحت قضاوت میکنید آدما رو شیطان همه رو وسوسه میکنه وگناه وخطا از آدمی برمیاد شاید توبه کرده باشه . وشاید خود خانم فاطمه زهرا دستگیرش باشه قضاوت تنها تنها مال خداس ولاغیر انقدر بار گناه خودمون رو به خاطر غیبت وتهمت سنگین نکنیم
    • لیلا IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      عزیزم عاقبت اونایی که دیگران رو قضاوت می کنند بد تره .... تازه معلوم نیست ما چقدر گناه های بد تر از این کار داشته باشیم ....
    • جعفری IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      قضاوت نمیکنم ولی اوت مرحوم همیشه از حجاب کامل صحبت میکردن و چادر رو تبلیغ میکردن اما خودشون پشت دوربین رسانه میلی مقید نبودن با وجودی که عروس معاون رئیس جمهور بودن باید در خارج از کشور؛ قوانین جمهوری اسلامی و تعهد به دین شریف اسلام رو ملاحظه میکردن
    • سید طاها IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      شما چه طور به خودتون اجازه میدین در مورد کسی که اطلاعی نداری اینجور صحبت کنی ؟ قضاوت با خداست. واقعاً جای تاُسف داره ‌
    • من IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      والا حضرت زهرامیبخشه شمانمی بخشیددریغ ازیه ذره انسانیت
    • زهرا IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      چه ربطی داره خانم .نه شما ونه هیچ انسانی حق قضاوت راجع به دیگران رو نداره .مگه نعوذوبالله خدا هستید که اینجور حکم صادر میکنید
    • زهره IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      این چادری که شما سر میکنی اسمشو گذاشتی چادر زهرا مال زمان شاه عباس هیچ ربطی حضرت زهرا نداره که بخواد حرمت شکسته بشه مردم دارن از گشنگی میرن ناروا به مردم تهمت میزنه شما فکر چادری این چادر برای مردم نون گوشت آب و برق گاز وووو چیزهایی دیگه فکر کنم تو خیلی سیری و مایه دار که فقط فکر این هستی اگر چادر سرت نباش حرمت ها شکسته میشه مردم به گشتن میدید طلبکار هم هستید
  • هادی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    به نظرم همسر ایشان ازاده را دوست داشته ولی عاشقش نبوده. ممکنه دو تا عاشق بیشتر از دوازده ساعت ازهم بی اطلاع باشند؟ و بعد که خبری از تماس یا پیام نشد از اقوام پیگیر سلامتش نشد؟ یکجای کار میلنگه؟
    • آرام IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      خدابیامرزدش امانبایدم اینقدتوهمه چی اظهارنظرمیکردبایدزندگیشومیکرد مثل بقیه
    • نسیم JP ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      فیلم هندیه مگه؟ بعداز ازدواج عشق به دوست داشتن تبدیل میشه وخیلیا این شرایط رو دارن.
  • حمید علوی CA ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    با مکر و حیله به قربانگاه فرستادند؟!؟ این جوکها خنده دار نیست.
  • ایرانی IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    خدا ایشون رو رحمت کنه و از گناهان ایشان درگذره ولی تهمتی در کار نبود در دورویی و ریاکاری ایشان شکی نبود تهمت معنی دیگری دارد تهمت یعنی گناه نکرده ای رو به کسی نسبت دادن ایشان سمبل ریاکاری بودن باز هم از خداوند متعال میخوام ایشان رو بیامرزد
    • نسیم JP ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      ازش دارن قدیسه میسازن..جدی نگیرید. روحش شاد
  • رامین IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    سلام ای کاش ممنوع الخروج نمی شد و می توانست به خارج برود و به اشتباهات اعتراف کند تا مردم او را ببخشند و او از این استرس راحت شود
    • محمد IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      کسانی که پشت سرهرکسی وبه هرعنوانی حرف میزنند(غیبت می‌کنند) درست نیست موعظه کنند
  • Aero CA ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    یک انسان معمولی که مثل همه ما هم آرزوهای خوب داشت، هم دروغ گفت، هم بقیه ما رو خر فرض کرد. هر چی‌ حالا شوهرش گلوی خودشو پاره کنه و فریاد بزنه، چیزی تغییر نمیکنه. ما خیلی هم خوشحال شدیم دیدیم مثل بقیه ماست. اما بعدش که پاچه خاریاش ادامه پیدا کرد و اون شاعری که مهمون برنامه اش بود، قضاوت کرد، مردم هم قضاوتش کردن و البته به درستی.
    • ف IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      هنوزم دارید بهش بدی میکنید دهنهامونو ببندیم و چشمهامون فقط به اعمال خودمون باشه بازم اون دنیا گرفتاریم، چ برسه به این حرفها
  • A IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    روحش شاد
  • ناشناس IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    خدا رحمتت کنه
  • طاهره IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    آخ خدایامعجزه کن حق آزاده روبگیراین خانم ذات پاک وخالصی داشت..خدایامعجزه کن
  • تیام IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    آزاده عزیز همه میدانند که چه کسی مقصره این جنایت سنگین است. اما حیف که تویه مملکت ما همیشه حق به ناحق رسیده. خدا لعنت کند هم
    • محمد IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      روحش شاد.یه جوری میگید جنایت سنگین ...حالا خوبه میگن این عزیز از قضاوت بیجا فوت شدن چرا درباره چیزی که مطمئن نیستید نظر میدید وپای همه رو وسط میکشید من به عنوان یکی از اون همه نمیدونم که مقصر به اصطلاح شما این جنایت سنگین کی هست پس همه رو قاطی نکن .در ضمن شما بیشتر به شایعات دامن نزنید که اگه این خانم زنده بود اولین نفر خود شما شماتتش می کردید .به جای این چرندیات برای ارامش خودش وخانوادش یه فاتحه براش بخونید
    • نوید IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      خیلی ها از دنیا میرن پدر من یک نظامی ارتشی بود که بر اثر عوارض گازهای شیمیایی رفت... انقدر نوحه سرایی نشد و کسی رو هم مقصر نکردیم چرا مردم رو به داشتن تقصیر متهم میکنن؟ خوب نیست خوب یا بد روحش شاد، اونم یه آدم بود با اشتباهاتش و این نوحه سرایی ها چرا تیتر میشه من در عجبم
  • نادی IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    روحش آزرده نکنید، هرچی بود،نبود تمام شد. روحش شا
    • حمید علوی CA ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      نادی جان شاید بنده اشتباه میکنم اما بنظر من کسی که سرنوشت یه دختربچه ی سه ساله رو به هیچ حساب نمیکنه و خودخواهانه خودکشی میکنه احتمالن روحش تا ابد آزرده خواهد موند. کسی که بچه داره دیگه مال خودش نیست که هر کار دلش خواست بکنه.
  • هالو US ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    دیگه چه کشتنش یا خودکشی کرد یا هر چیز دیگه ای . . . الان حرف زدن یا به قولی افشاگری چه سودی داره ؟ باید تا زمان زنده بودن زندگی کنیم ، فردا روزی هر اتفاقی بیفته حتا اگر مقصر هم پیدا کنیم و به مجازات اعمالش برسه آیا چیزی برای ما عوض میشه ؟ آیا رفته ای که دیگر نیست ، پیش ما بر میگرده؟ پس دم رو عشق است
  • بهناز GB ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    منهم در مقام یک انسان از فوت ایشون در جایگاه یک مادر ناراحت شدم ۰ اما آقای عبادی چرا تا زمانیکه تو ۱۰ سال گذشته که زندگی و منافعتون بر وفق مراد بود صدایی ازتون در نیومد؟ آقای عبادی خانم شما رو حرف مردم یا ممنوع الکار شدن نکشت ۰ ایشون رو حس قدرت و شهرت طلبی و زیاده خواهی کشت با توجه به اینکه ایشون کاملا شخصیت و روش زندگی ضد و نقیضی داشتن ۰ از یکطرف دعوت خانمها به حجاب و مقدس شمردن و شماتت دیگران و از طرف دیگه که لازم به ذکر نیست ۰۰ اگر دلیل خودکشی ایشون فقط ممنوع الکاری بود پس قطعا تا امروز خانم گوگوش باید صد بار اینکارو میکرد چون قدرمسلم از ایشون که محبوبتر و هنرمندتر و با تجربه تر نبودن ؟؟ خواهشا دست بردارید از این نمایشهای مظلوم نمایی و با احساسات مردم بازی کردن ۰۰ شما اگر آزاده براتون با همین بغض عزیز بود کمترین کار با توجه به افسردگی همسرتون حتی یک ساعت هم نباید تنهاش میذاشتین چه برسه به ۲ روز ؟؟ مردم احمق نیستن جناب عبادی
    • حقیقت تلخه IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      با احترام به نظرتون ولی چند تا ایراد بهش وارد هست اول اینکه کاملاً درسته که مردم احمق نیستند اما مردم قاضی هم نیستند حتی اگه هم باشند گاهی یک قاضی هم در قضاوت اشتباه می‌کنه و عاری از اشتباه نیست ، ثانیاً وقتی صحبت از خانم گوگوش یا آقای فردین و ممنوع الکاریشون میشه باید به این نکته توجه بشه که هر انسانی یک دنیای متفاوتی هست، چون خانم گوگوش افسرده نشده و به خودکشی فکر نکرده پس میتونیم همون رفتار غلطی که در ایران با ایشون داشتیم با بقیه هم انجام بدیم؟! ثالثا در مورد ضد و نقیض بودنشون توجه کنید که ایشون در یک سیستم خاص مجبور به رفتار و صحبتهایی شدن که با طرز فکر اصلیشون منافات داشته حالا سوال: چند نفر از ما مطابق با قوانین سیستماتیک محل کارمون فکر میکنیم؟ آیا همه این قوانین مطابق با خواستمون هست یا بخاطر یک لقمه نان بهش تن میدیم؟آیا به خاطر زدن حرفی که سیستم از ما میخواد که اون اعمال، صحبت‌هاو حرفها رو داشته باشیم باید مواخذه بشیم؟! نهایتا تنها حدس میزنید که چون دلسوز نبود همسرشون رو دو روز در حالت افسردگی تنها گذاشتن و حدس همیشه درست نیست، چون اطلاعاتی که ازش حدس میزنید، کامل نیست.
    • لیلی IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      واقعا شما عقلتون کامل.... گوگوش با آزاده مقایسه میکنید.... واقعا دست بردارید از این بنده خدا....روحش شاد و یادش گرامی
    • آگاه IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      احسنت، دقیقاً همینه
  • عرش طالقانی IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    آمریکا و غرب سقوط میکنند
    • نسیم صبا IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      کدوم حس قدرت ؟کدوم شهرت طلبی؟اینهایی که گفتین براب یک مجری ساده بود!!!!همین شما و امثال شما با زبان های نیش دار و کنایه ها و متلک هایتان قلب نازنین ازاده عزیز را از کار انداختین...یک طفل معصوم ۴ساله بیگناه و بی پناه رو بی مادر کردین...وای خدایا چه جوری میخوای انتقام لحظه لحظه بی مادری گندم رو از این مردم نامرد بگیری....شخصیتی فاسد و بی هویت و مطرب و انگلی مثل گوگوش با این مجری توانمند و فعال و پراستعداد و جوان و بسیییار مهربان و محجبه اصلا قابل قیاس نیست
  • بنده خدا IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    در حیرتم از مرام این مردم پست،این طایفه ی زنده کش مرده پرست. تا هست به ذلت بکشندش به جفا،تا رفت به عزت ببرندش سر دست.
  • علی رضا IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    حیف این مجری توانا خداند رحمتش کند
  • محمد IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدایش بیامرزد. شرافتمند زیست،درد و بغضی که از نامردمان گرگ صفت در سینه ریخت و دم بر نیاورد و در نهایت همچون نامش که براستی برازنده اش بود آزادانه از این دنیای تاریک و بی مهر جست و رها شد.روحش شاد
    • خود خودم IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      یواش به کجا چنین شتابان همچون نامش آزاده زیست آزاده ی واقعی خودشو نمی کشه هجده ساله ازدواج کردم تا حالا شوهرم یک شب رو هم بدون من مسافرت که چیزی نیست خونه ی مادرش هم نرفته حتی اوایل ازدواجمان به خاطر ماموریت هاش و تنهایی من شغلش رو از دست داد اونوقت همسر به اصطلاح عاشق این خانوم با وجود اینکه می دونست همسرش مشکل داره تنهایش گذاشته رفته سفر تفریحی با عقل جور در نمیاد با احساس هم که اصلا ربطی نداره به این خانوم تهمت نزدند بلکه ریا کاریشان رو افشا کردند در ضمن مادر این آقا هم از بالایی هاست
  • محسن IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    حداقل ما خودمان دیگران را قضاوت نکنیم. او از بین ما رفت و دستش از این دنیا کوتاهه سعی کنیم استخون لای زخم نباشیم. بهرحال از رفتنش خیلی ها ناراحتن بخصوص گندم. همسر و پدر و مادرش. روحش شاد و یادش گرامی
    • ناشناس IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      سلام من هم دقیقا با نظر شما موافقم اینها چه جور زن و شوهر عاشقی بودند که 48 ساعت هم شوهرش و هم کل خانواده ی دو طرف از تنها بودن آزاده بی خبر بودند. منم فکر میکنم آقای عبادی مردم بلا نسبت هممون..... فرض کردند. قضاوتشون نمی‌کنیم ولی مردم ساده و..... نیستند.
  • زهرا IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    امان از دست شما مردم که بعد از اینکه چهل روز از فوتش گذشته دست از سرش بر نمی دارید به جای اینکه بابک تسلیت به خانواده ش آرامش بدید باز هم دست از قضاوت برنمی داری اگه این خانم توی خارج حجاب نداشته فکر نمی کنم زیاد ایرادی داشته باشه چون توی کشور خودمون خیلی ها بی حجابی اینقدر بی حجاب که پسر پنج ساله من یک خانم رو بالفظآقا صدازد پس بی دلیل قضاوت نکنیم
  • اذر IR ۰۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    چرا بعد از مرگ هم دارید راجب ادمها صحبت میکنید چرا مدام در حال قضاوت کردن دیگران هستید توروخدا هر کسی و تو گور خودش میزارن بزارید خدا خودش هست نگاه میکنه و میدونه چه کسی رو چگونه مجازلت کنه همه ما انسانیم و جایز الخطا ما پیامبر نیستیم از ادمها به اندازه انسان بودنشون انتظار داشته باشید انقد مردم ما بیکارن که فقط سزشونو میکنن تو زندگی این و اون به ما چه که نظر میدیم درباره یه انسانی که دیگه حتی وجود نداره
  • علی IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدایش رحمت کند چه غریبانه ومظلومانه دارفانی را وداع گفت باید یاد بگیریم که دیگران راقضاوت کنیم وتجسس درزندگی دیگران نداشته باشیم .غیبت وتهمت هرچند به واقع باشد مذموم وناپسند است.سعی کنیم باابروی دیگران بازی نکنیم وازخطاها چشم پوشی کنیم همانطور که خداوند ستارالعیوب است .
  • شهربانو IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدا روحت را قرین رحمت کند آزاده خانم نامداری شهر ستان سنقر استان کرمانشاه دبیرستان تقوی مدیر دبیرستان خانم ابطحی در سال ۱۳۷۸در آن روزها دراین دبیرستان درس میخواندیم شما اول دبیرستان من هم سال دومی بودم شما من را نمیشناسی وقتی برای اولین به صدا وسیما آمدی من داشتم از خوشحالی ذوق مرگ میشدم هی به اطرافیانم میگفتم که این خانم مجری هم مدرسه ای من بوده هی میگفتم این این اینهم مدرسه ایمه اسمش آزاده آزاده آزاده نامداریه تا این خودش در برنامه اعلام کرد که برنامه ی تازه ها رااجرا میکرد گفت من آزاده نامداری هستم مجری برنامه تازه ها روز خوش وخدا نگهدار خدا تورا بیامرزد ولی من کاری به هیچ کدام ازاین حواشی ندارم ولی میدانم که شما خیلی فعال وپرتلاش بودین این را از روزهای مدرسه به یاد دارم هرچه درباره ات میگویند دروغ محض است من هیچکدام را باور نمیکنم ونخواهم کرد هر کس هرچه میخو اهد بگوید ولی من برای گندم جانت خیلی دلم میسوزد که مادری همچون شما را از دست داد در عالم ملکوت برای گندمت مادری کن خانم که شما باشی خانم آزاده نامداری عزیز
    • ناشناس IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      زنده باشی بانو که اینقدر زیبا حق مطلب رو ادا کردی، مردم ما خسته از همه جا و همه چی ،آواره و دردمند از مشکلات، بجای پیدا کردن ریشه این آزارها و دردهاشون و درهای دیگران، در پی دریدن هم هستن، حتی بعد از مرگ هم از دریدن این خانم و امثالهم ابایی ندارن، دست بردارین اون دیگه نیست، فوت شد. خودتون نکشید زبان نداره که از خودش دفاع کنه بالاخره قیامتی هم هست برای آشکار شدن همین حقایق پنهان
  • محمد IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدا رحمتش کنه ... چقدر دنبال حاشیه هستین بیخودی جهان سومی نشدیم ❗
  • شهرام IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    هموطنان عزیز وگرامیم. مواظب اعمال خود باشید. . خداوند متعال در قرآن کریم فرموده. « اسمع و اری» می شنوم و می بینیم. آیه طه 46. خیلی جمله عبرت انگیز و بزرگیه.
  • بنده خدا IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    چرا انقدر عادت کردیم به قضاوت..زندگیه شخصی هر کسی به خودش ربط داره..خانم نامداری هم مثل خیلی از همین شماها که حرف های میزنین به خاطر کارش مجبور بده و شاید خودش صلاح دیده برای کارش اینجوری پوشش داشته باشه..خجالت بکشید..خیلی عرض دارین به اونایی که باید بگین اینجوری قاطعانه حرف بزنید..نه یه کسی که مثل خیلی های دیگه قربانیشد..
  • بنده خطاکار IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدارحمتش کنه مجری دوست داشتنی بود الان که نیست ازخودش دفاع کنه درست نیست هرچی می خوایم بگیم کدوم ما خطا وگناه نداریم دستمون بالا حیف ایشون که دخترش وتنها گذاشت ورفت خداعاقبت گندم وبه خیرکنه که وقتی بزرگ بشه چقدر سوال بی جواب داره خدایا همه رفتگان خاک وبیامرز مخصوصا ازاده عزیز و
  • لعیا IR ۰۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدارحمتش کنه، من خیلی دوستش داشتم، انشالله اون دنیا بهترین جا رو داشته باشه، این دنیا که همش درده
  • کیا IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    حالا صدا وسیما چه اش دهن سوزیه که ادم افسرده بشه وکار به جاهایی بکشه.این همه مردم در جاهای مختلف دارن کار وزندگی می کنند
  • احمد IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    آزاده را بعضی از ما کشتیم اونم فقط با یک خطا حکم صادر کردیم
  • احمدی تهران IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    سلام فقط امیدوارم برای اون گندمش در آینده روزگار خوبی از مادرش به ارث ببره خیلی براش سخته بچه دوست دارم گندم جان موفق باشی گلم یک مادر
  • عشقم پرسپولیس IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خداوند بیامرزد ایشون رو ولی وقتی حرف و عملت یکی نباشد همین میشه دیگه و رسوا میشی و مردم عقل دارن و میفهمن شما جناب عبادی دست از مظلوم نمایی و قدیسه سازی بردارید ۰ایشون اگه واقعا محجبه و مذهبی بودن که خارج از کشور هم محجبه میبودن و در اخر هیچ انسان مذهبی خودکشی نمیکنه۰ دوره مظلوم نمایی گذشته و باید یاد بگیریم رو راست باشیم و دست از دورنگی برداریم
  • جمیله IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    آزاده جان روحت شاد
  • ماری IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    مردم چ گناهی کردن؟؟آزاده نامداری خودش واسه خودش حواشی درست میکرد رفت اونطرف چادرشو برداشت بعد ادعا کرد ک اون پارک محارم من بوده اگه فیلمش نبود اصلا منکر میشد کلا دنیای بازیگران و هنرمندان ایران پر از کثافت و دروغ و ریاست ...بهتره خودشون رو سرزنش کنن ن مردم...
  • ناشناس IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدا رحمتش کنه ما حق نداریم پشت سر مرده بد وبی راه بگیم شما چه کاره اید که خانم نامداری را قضاوت می کنید خدا خودش احکم الحاکمین هست با وجود این که فوت شده دست از سرش بر نمیدارید مثلا اسم خودتون میذارید مسلمان اف بر شما
  • افسانه IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    واقعا از صحبتهای آقای عبادی در شگفتم؟ رسانه ملی و بدن سفارش؟ ایشون انگار معنی تهمت رو نمیدونند ، خدا رحمت کنه خانم نامداری رو ، جدا آدم دست کم برای دخترش که پناهگاه اصلی زندگی اش رو از دست داده قلبش بدرد میاید، ولی کسی به خانم نامداری تهمت نزد، فقط ریا کاری و دورویی او طوری آشکار شد که نتوانست با دورغ و دلنگ های بعدش مثل کار ماهی به کارش ادامه بده ، خیلی مسخره است راحت به شعور انسان توهین میکنند و طلبکار هم هستند لابد خانم نامداری از اینکه مردم حالیشۉن نشد روسریش رو باد برد یا پارک حریم خصوصی بوده یا آبجو واسه اون حلاله واسه مردم حرام دق کرد و مرد، آقای عبادی خودت هیچی و چطور ۲ روز تمام گندم با مادرش صحبت نکرده مگه مثل نسرین ستوده خانم نامداری بخاطر صدای مردم بودنش در زندان بوده که نتونسنه با گندم صحبت کنه؟ اگه نمیدونی بدون مردم متوجه هستند که وضعیت زندگی خانواده گی شما کاملا غیر عادیه و سعی نکنید عذاب وجدان به مردم تزریق کنید اگه خانمتون هم حرفهای دلش رو نمیزده و سکوت میکرده دنبال منافع خودش بوده نه حق مردم .
  • فرگل IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    شوهرش بااین حرفاش فقط خواسته خودشو تبرعه کنه وگرنه چجوری دوروز ازمرگ همسرش بیخبربوده وراحت براخودش توشمال خوش میگذرونده راست میگفت میموندنمیرفت
    • منصور یاقوتی IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      آقای عزیز به من و تو چه ربطی داره که چه کسی حجاب داره یا نداره هرکس پاسخگوی اعمال خودش هست کی بایداز قضاوت دیگران دست بردارید درمورد حجاب هیچ جای قران کریم نیامده که زنان رو سری سرشان کنند اصلا چنین چیزی را خدا نخواسته و درکتابس هم نیاورده است در مورد شراب و ... پیامبر اکرم بعد از ده سال که در مکه بودند و بعد از سه سال که مدینه هجرت مرده بودندخوردن شراب حلال بود یعنی بعد سیزده سال خداوند عنوان میکند که .... سعی کن به خودت بیای زندگی خصوصی دیگران به کسی ارتباط ندارد بانو نامداری دربرابر بسیاری از مدعیانی که دم از مسلمانی میزنند پاک تر و مسلمان تر بود روحش شاد
  • ناشناس IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    امیدوارم‌کسانی‌که‌دل‌شکستند‌و‌حق‌کشی‌کردن‌و‌تهمت‌زدن‌‌موجب‌رنجش‌‌بنده‌خدا‌شدن‌در‌همین‌دنیا‌به‌سزای‌عمل‌شون‌برسن‌‌انشااله
  • سین IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    مردمی شدیم ک حتی مرده رو هم ول نمی کنیم وآدما رو حتی بعد مرگ هم قضاوت میکنیم غافل ازینکه قضاوت با خداست و غافل ازینکه شایدشاید خودمون به نسبت عناوینی چون دورویی و ریاکاری مستحق تر باشیم... فقط خدا بهمون رحم کنه لطفا خواهشا دست از قضاوت و حکم صادر کردن بردارید
  • ص IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    سخت ترین کار قضاوت کردنه..وقتی بهم تهمت زدن یادگرفتن هیچوقت کسی رو قضاوت نکنم
  • گمنام IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    انسان دربیشترموقیعت های زندگی مث فواره آب هستش هرچه بیشتربالاتربری سقوط مرگبارتری خواهی داشت کاری باحرفهای شوهرش ندارم ولی چندنکته هست اول اینکه صداسیمای ملایان هیچ کسی رابدون رابطه به درون خودراه نمیدهندبخصوص خانمهامرحومه درسیمای ملایان خودش چادری حزب الهی جامیزدولی درخفا وآنورآب کارهای دیگه خوب زندگی هرکسی به خودش ربط داره ولی مسله اینجاست وقتی بانوان ایران برای بدست آوردن حق آزادی پوشش خوددرحال مبارزه هستن ودارندشلاق وزندان میکشندنبایدنمک به زخم جامعه زدمرحومه درطرف حکومت ایستاده بودوحکومت داشت ازاین خانم استفاده میکردجهت پیشبردارتجاع خودش خوب جامعه منتظریه سوتی ازاین خانم بودکه سوتی هم دادعاقبت جیره خواری ومزدوری ریاکاری همینه انسان بایدمواظب خلوت خودباشد
  • سام IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدا خواهر بزرگواری ما رو رحمت کنه .من نمیدونم چرا مردم ایران اینگونه اند چرا ترس از خدا ندارن چرا به قیامت باور ندارن راحت تهمت و دروغ و...پشت سر هم میگن یه لیوان آب روش
  • زهره IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدا رحمتش کنه دیگه بسه هر چی بود و نبود هر کی مقصر بود و نبود دیگه دست از این حرفای الکیتون بردارید .بگین خدا رحمتش کنه براش فاتحه بخوانید بدگویی نکنید
  • حسام ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    با احترام به روح آن مرحومه. ولی باید بگم این داستان سرایی ها ارزشی نداره. مگه قراره هرکسی از کارش کنار گذاشتن خودکشی کنه،! ضمن اینکه هزاران بهتراز ایشون در رسانه هستند و بهشون بی مهری شده اما انسان باید ظرفیت ،تحمل و توانایی تغییر شرایط رو داشته باشه
  • علی US ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    صدا و سیمای میلی در افسرده کردن این خانم نقش اصلی رو داشت وادارش کرد به دروغ و ریا و بعد هم ممنوع التصویرش کرد و کلی بازیش دادن و زندگیش رو خراب کردن. کلا صدا و سیمای میلی همینجوریه و هر کسی رو که بهش خدمت کنه ازش استفاده می کنه و بعد هم عین دستمال چرک می اندازه دور. نمونه هاش حیاتی گوینده خبر که 41 سال بهشون خدمت کرد و دروغهاشون رو خوند و اعصاب ملت رو داغون کرد آخر سر هم با خفت انداختنش بیرون و ممنوع التصویرش کردن یا فردوسی پور که 20 سال بهشون خدمت کرد و با برنامه اش کلی پول ریخت تو جیب صدا و سیما و البته خودش و آخر سر هم گفتن از مدار خارج شده و با خفت انداختنش بیرون و ممنوع الصدا و تصویرش کردن. این عاقبت پاچه خواری و پشت کردن به مردم برای منافع شخصیه
  • پاییز تنها IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    نمونه دیگری از ازاده نامداری که البته خدا رحمتش کند شبنم قلی خانی هست که چند سالی فرار کرد و گم گور شد و با خالی بندی مجدا برگشت ایشون نقش مریم رو بازی کرد ولی حیف اگر بدانید او کیست و چه کرد بنظرم ابروریزی و چوب خدا صدا ندارد دیر یا زود دارد ولی سوخت ساز ندارد
  • مهدی US ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدانگهدار آزاده روحشان قرین رحمت و مغفرت الهی
  • مهدی IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    مثل ....دروغ میگه زندگی عاشقانمان .آقای عاشق از که تا حالا عاشق بدون عشقش تنها می‌ره شمال ؟ آقای عاشق زنش تنها گذاشته تو خانه رفته شمال دنبال خوش گذرانی حالا آمده حرف مفت میزند
    • محمد IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      شاید چون این خانم ،ماه آخر بارداری اش بوده ،سفر نرفته ،و شاید در شمال درگیر مریضی مادر بزرگش بوده و وقت نکرده تماس بگیره و سرش شلوغ بوده .
  • لیلا IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    روحشون شاد .... حرف مردم همیشه هست بخصوص پشت افراد موفق ..... خدا خودش سر ور روز جزا که از مردم سیاه دل نمی پرسه فلانی چه کرد چه نکرد ... جای خانم آزاده نامداری هم توی بهشت
    • جعفری IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      جایگاه بندگان خدا رد در قیامت شما تعیین می کنید؟ نعوذبالله جای خداوند نشسته اید؟ قضاوت شما درست و قضاوت خلاف نظر شما نادرست و ناحقی است؟؟؟ منصف باشید لطفا
  • سپیده IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    جناب سجاد عبادی همسر شما از دست شخص شما خودکشی کرد... عذاب وجدان گرفتی چرا میندازی گردن مردم... شما اصلاح طلب ها جامعه رو و کشور و به نابودی کشوندید. مسلمه که تو خونه زندگیتون مشکل باشه.. خدا میدونه پدر ومادر ت چیکار کردن که تاوانش و تو دادی وزندگی اینجوری نابود شد
  • الخلج IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    چطور همسر وفادار بوده تنهایی مسافرت شمال می رود بیش از دو روز ازش بی خبر می ماند چرا نگو
  • حسین IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    در این مملکت حسادت و بخل بیداد میکنه بی اخلاقی و بی احترامی رو به گسترش از دید من بسیار خانم توانمند و با کمالاتی بودند و حتما جایگاه خوبی نزد خداوند دارند باعث تاسف فقدان ایشان چرا بدون هیچ اطلاعاتی قضاوت میکنیم و با حدس زدن به دیگران تهمت میزنیم خدا آخر عاقبت این مملکت با این همه بی اخلاقی به خیر کنه
  • رضا IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    تورو خدا اینقد پشت سر مردم حرف نزنید.اخه مگ شما وجدان ندارید .مگ شما بیکارید ک اینقد از این و اون ایراد میگیرید ..شما خودتون چجوری هستید بخدا ک از همه بدتر خود شماهایی هستید ک مدام از این و اون صخبت میکنید .اون بنده خدا فوت شده و دیگ نیست ک بشنوه ولی شماها خونوادشو هم میشکنید ..بدانید و اگاه باشید ک این دسته از مردم ک مدام چوب لای چرخ دیگران میگذارند بالاخره روزی نوبت شما هم میرسد خدا جای حق نشسته و قضاوتش با اوست ک با این دسته از مردم چ کند
  • ضحی LU ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدا رحمت کنه ولی اون فیلمی که پخش شد باعث شد مردم قضاوت کنن چون خانم شما سبک زندگی که تو ایران داشت با فیلم فرق میکرد بهتره به جای این همه جسارت، دنبال مقصر گشتن ،پرتوقع بودن از بالا حرف زدن با مردم لحنتون درست کنید ومعذرت خواهی کنید وبه بقیه همکاران وسلبریدی های مزخرف توصیه کنید درست وروراست با مردم زندگی کنن تا قضاوت نشن بعدم مردی که زنش مشکل افسردگی داره وقرص مصرف میکنه نباید زنش تنها بزاره وبره سفر به جای طلبکاری وروضه خوندن ومنت گذاشتن رو سر مردمی که شمارو بزرگ کردن به مردای جامعه توصیه کنید زنای مریضشون تنها نزارن
  • حسن IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدا بیامرزدش
  • ناشناس IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدا رحمت کنه ببخشه وبیامرزد همه ی رفتگان خاکو .آخه به ما ربطی ندارد که چطوری مرده.تو این دنیا هزاران آدم مردن که مرگشونو کسی نمیفهمه بجز عزیزانش اینم جزعه همونا .
  • ؟ IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدا از تقصیر همه ما هم بگذره، بحر حال دستش از دنیا کوتاه شده،روحش شاد، قضاوتش نکنیم.
  • نازنین IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    اولاً که این مردم نیستن که دارن نبش قبر میکنن! بلکه شوهرشه که ادعای عاشقی اورو داره ولی 24 ساعت تو کیف و حال، از عشقش بی خبره! و معشوقشم تو نامه ی خداحافظی ش با دخترش یه کلممه! حتی یه کلمه! از همسرش نگفته!.. آقای عبادی! راستشو بگو کی این متنای عاشقانه تو برات نوشته! مردم که... نیستن!
    • میم IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      تو کیف و حال نبوده خانواده ش مریض بودن
  • سها IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدارحمتش کنه.حالا انگار خودتون گناه نکردید.انسان جایزالخطاس.گناهش گردن خوده ازاده بوده هرکاری کرده.نمیدونم مردم چرا انقد زور بهشون داشت.ولی حیف بود.مجری وخانم دوست داشتنی بودن.روحش شاد.
  • محمود IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدا رحمتش کنه. چرا بعضی ها از نیش زدن دست برنمیدارند خدا رو خوش نمیاد نمک به زخم بازماندگان داغدار بزنید.
  • سید حسن IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    لطفا روح خانم آزاده نامداری را با حرف های یتان آزرده خاطر نکنید بگذارید روحش در آرامش کامل باشد توبه کنید و از خدا بسیار بترسید
  • ساراحسینی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدا بیامرزتش .قضیه خودکشی و اختلاف خانوادگی بوده .این چیزیه که باز پرس پرونده همون شب اول گفت ولی بعد کلا قضیه را عوض کردن وحالا از مردم طلبکار شدن.مردم با پوشش اون مرحوم تو سوئیس مشکل نداشتن ولی با ریا و دورویی مشکل دارن..
  • مرجان IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدایا نام ستار العیوبیت را برای آنان که در پی اسرار زندگی دیگران هستند، معنا کن. یه روایت از یکی از امامان معصوم داریم، که اگه پرده از زندگیتون کنار بره، زیر تابوت هم حاضر نیستید بگیرید.. پس همه ما آدم ها پر از عیب و ایرادیم و هیچ کدام معصوم نیستیم.. انسان جایز الخطاست و خدا هم توبه پذیر و مهربان.. پس هیچ کدوم از ما حق هیچ قضاوتی در مورد هیچ کس نداریم... ما مردم ایران کی می‌خوایم این چیزها رو یاد بگیریم.دست از سر زنده و مرده هم بر نمی‌داریم. از خدا شرم کنید. و آنقدر در مورد چیزی که به ما هیچ ربطی ندارد اظهار نظر نکنیم.
  • زهرا IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدارحمت کنه مگه شمارا توقبر ایشون میزارن که ازش بدمیگید قاضی خداست خودش قضاوت میکنه تهمت وافتراع فقط گناهتونو بیشترمیکنه
  • آشنا DE ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    آزاده چوب ضعف ایمانشو خورد
    • یاری IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      خدا همه مارا رحمت کنه
    • مینا IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      انشاله توهم چوب قضاوت بیجارامیخوری
  • م IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    جناب خبر ورزشی، تمامی شما مسئول ارتکاب اینهمه گناه کبیره و انتشار آن هستید! اگر عاقل باشید و وجدان داشته باشید این خبر را اصلا منتشر نمیکنید و اگر هم منتشر کردین نظرات مردم را انتشار نمیدادین! شاید قلب کسی از این اظهار نظرها آزرده شود . بخاطر پول چه کارها که نمیکنید شما رسانه ها !ببین مال دنیا و سودپرستی چه میکنه با آدما
  • احمد IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    با سلام بیاییم با جملات مثبت به این خانواده داغدیده روحیه دهیم دلمان به حال گندم بسوزد و برایش دعا کنیم نگزاریم آه یک دختر بی مادر دامن گیرمان شود فردایی نا مشخص برای من و شما نیز است
  • رامین IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    امام صادق فرمود...اگرشخص گناه کاری را بخاطرگناهش سرزنش کنید ازدنیا نمیروید مگرانکه به همان بلا گرفتارشوید...شماها خیلی جرات دارین که مردم رو به این راحتی قضاوت میکنید...مخصوصا که ایشون ازدنیاهم رفته...یادت باشه امام صادق فرمود اگرگناه کاری را سرزنش کنی نه بیگناه..بیگناه که دیگه جای خودشو داره...ازاده نامداری اگرم گناه کرده الان دیکه تودنیا نیست...یکم شرف داشته باشین
    • فاطمه IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      اقا رامین با نظرت ۱۰۰درصد موافق .من بشخص گناهکاری طعنه زدم و اونو سرزنش کردم ،بروح رسول الله ،دقیقا ۱۲سال بعد عین همون ماجرا (ولی بدترش )سر خودم امد .
  • فیروز IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    اول از همه خدا همه ما رو بیامرزه.وبعد قضاوت نمیکنم فقط چند مطلب ادا میکنم.زمانی که خانم نامداری برای حجاب تبلیغ میکرد و بعد اون جریانات پیش اومد.همینحا نشون میده اعتقادی به اون حرفها نداشتن فقط طوطی وار چیزی گفتن که میشه دروغ بعد هم که گند قضیه در اومد باز هم دروغ گفتن.ودوباره اومدن درستش کنند باز هم دروغ گفتن خوب یعنی چی. صد در صد همه ما دروغ میگیم گناه میکنیم ولی دروغ من با ایشون بسیار فرق می‌کنه چون من کسی رو دعوت به کاری که خودم بهش اعتقاد ندارم نکردم.همینه که مشکل خانم نامداری رو نمیشه توجیه کرد .خدا بیامرزدش
  • نازنین IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدارحمتش کنه اگه هرطور بود به خودش مربوطه باحجاب بود یابی حجاب دروغگو بود یاراستگو هرجوری بوده فقط خودش پاسخگویی اعمالشه باحرفهایی که پشت سرش میزنید به سبب همین غیبت بیشتر گناهانش آمرزیده میشه وشماهایی که بدگویی میکنید کاری نمیکنید جز اضافه کردن حق الناس به اعمال خودتون وحق الناس رو خدانمیبخشه مگر اینکه اون شخصی که غیبتش رو کردید شمارو ببخشه
  • عبداله IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    مردم را قضاوت نکنید فقط خدا قاضی است وبایدقضاوت کند مرحومه راخدا رحمت کند
  • فاطمه.م IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    سلام. واقعا باعث تاسف ک اینجوری کسی ک دیگه درغیدحیات نیست ی هموطن ی همشهری اینجوری حرف میزنید.گناه داره قضاوت وپیش داوری کارخودخداست.خودش ازهمه چیزآگاه وخودش بهترمیدونه چکارکنه.بترسیدازروزی ک خدایی نکرده توشرایط مرحوم نامداری وامثال اون قرار بگیرید. ممکن مادرش این پستای شماروبخونه ونفرینتون کنه. بس کنید دیگه زندگی خصوصی هرکسی بخودش ربط داره وماحق نداریم باحرفهامون دل کسی روبشکنیم.مرحم نیستین حداقل نمک نپاشین.بترسیدازچوب خدا. که نداره صدا
  • رضا IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    بیایید قبل از قضاوت ديگران خودمان را قضاوت کنیم. یعنی ما خودمان از هر گناهی مبرا وپاک هستیم وحالا نوبت قضاوت دیگران هست. قضاوت فقط باخداست نه من وتو. از درگاه خداوند بخاطر قضاوت هایمان بیایید حلالیت بطلبیم. خدایا مارا ببخش بخاطر قضاوت هایمان
  • ناشناس IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    آهای شماهایی که ازآزاده نامداری بدمیگید همون مردم بی چشم ورویی هستیدکه واقعا گناهکاریدیاهم یکی ازحسود های آزاده نامداری تواین نوشته هایی که فرستادیدکلمه های زشتی بکاربردید چون اون یک کردزبان بودودراین مملکت که صاحبش یک مشت آدم نژادپرست مثل شماباشه جای آزاده نامداری وبانوان باشخصیت نیست لعنت بر بی تربیتها
  • سحر IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    روحش شاد ، در اجرا توانمند بود ،همه ما خطاکاریم ولی سلبریتیها زیر دره بین هستند ،خدامیدونه اگه ما هم زیر ذره بین دوربین مردم خدانشناس قرار بگیریم ایا میتونیم به زندگی عادی ادامه بدیم یا خیر ،انشاالله که خداوند در این روزها و شبهای عزیز آزاده رو رحمت کنه و گناهانش رو ببخشه و گناهان همه مارو هم ببخشه
  • ستایش IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدا رحمت کنه من که خیلی دلم واسش تنگ شده خیلی هم برای گندم عزیز دلم میسوزه که مادر گلی همچون آزاده را از دست داد
  • جعفری IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    بس کنیدبخدا ایقدراحت قضاوت نکنیددیگران را ...هرکی مسئول اعمال خودشه به شماچه خدابهترمیدونه کی چکارس
  • شهاب IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    این رشید پور همونی نیست که بنده خدا الهام چرخنده رو میاره برنامش همه تهمت ها رو بهش میزنه جلو دوربین اشک اونو جاری میکنه الان اومده درباره نامداری برای دخترش صحبت میکنه
  • نن IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خبر مرگتون اقد قضاوت نکنید هرکه روتوگور خودش میزارن ازکرونا بدتراست بیاد ازنا گفتن شما
  • هادی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    عبادی مارو ببخش معذرت میخایم...اون از ظریف که همه مارو در شب قدر بخشید و البته از ظریف هم متشکریم...از شما هم‌میخواهیم که ما رو ببخشید...
  • نیلوو IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    محض رضای خدا دست برداریدمگه هرکس دوراز همسرش باشه عاشقش نیست !؟همه ی سبک زندگی ندارن...یسریا گاهی براشون مقدور نیست .این چرندیات چیه خانمی که گفتید همسر شما حتی شغلشو کنار گذاشته در عجبم شاید شما موقعیت دیگه داشتین ی بنده خدایی ک محتاج نون شبه ک نمیتونه براحتی شغلشو کنار بزاره کلی دارم صحبت میکنم چرا زندگی و عاشقی هم و برخ هم میکشیم ما خدا نیستم حق قضاوت نداریم حتی خلافکار ترین آدم شاید دلایل خودشو داره و از من و شما ک ادعای خوبی میکنیم نزد خدا با ارزش تره چون خدا از دل ماها خبر داره دس برداریم از اینکه ذربین رو زندگی و اعمال بقیه میزاریم یکم بزرگ شیم الان مشکلی تو مملکت نیست جز فیلم پخش شده یا نشده این بنده خدا اگه انسانیم ب فکر بد بخت بیچاره ها باشیم در عجبم.........‌
  • بنفشه IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خدا بیامرزد
  • مجتبی رنجبر IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    روحت شاد آزاده ی نامداری که واقعا دوست داشتنی و محبوب بودی. ایشالا با اولیا الله محشور بشی!
  • زری IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    وای چه غوغایی چقدر نظرات مختلف چه قضاوت های رنگارنگی...واقعا دوستدارید زندگی دیگران رو بشکافید ازدرونش برخلاف عقاید یا موافق عقایدتون چیزی پیدا کنید و راحت خییلی راحت قضاوت کنید.اززندگیاتون لذت ببرید بشنید کارای خودتون قضاوت کنیدیکم درون خودتون بشکافید ببینید ایا واقعا خودتون هم از هم نظر اوکی هستید ما انسان ها همه مون خطاکاریم من نوعی تاالان هزار جور خطا و اشتباه کردم هربار هم برام اتفاق بدی میفته قبول دارم میگم اره خدایا حقم بود...اما از قضاوت هایی که درموردم میشه بدجور عصبی میشم از قضاوت هایی که ادم ها درمورد هم میکنن عصبی میشم اگه این قضاوت های نابه جا نبود زندگیامون خیلی قشنگ ترمیشد
  • اسد IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    بابا این حرف ها را ول کنید مرغ کیلو چنده
  • ساسان IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    اولا دلیل مرگ‌ایشون هرچی بوده،خداوند رحمتش کنه.دوما ایشون دستش از دنیا کوتاهه و توان دفاع از خودش رو نداره پس عموم مردم که واقعیت رو نمیدونن به هیچ وجه نباید قضاوت کنن چه بسا بخاطر همین کار به ظاهر بی اهمیت در آخرت محاکمه بشوند
  • ناشناس IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    وقتی بچه بودیم می گفتن یه وقت پشت مرده حرف نزنین گناه داره ، این یه چیز جا افتاده بین ما ایرانی ها بود اون دفعه یه فیلم خارجی هم دیده بودم که پیر مرده به دوستش گفت پشت مرده حرف نزن درست نیست، پس اصل مطلب درسته ! ولی یبار دیگه بزرگای ما باید تربیت بشن تا خیلی ارزش ها یادشون بیاد ،آزاده نامداری هر چیزی که بود اولین چیزی که ازش گرفته شد توی بهشت زهرا اسمش بود پس دیگه آزاده ای وجود نداره حالا معلوم نیست چند روز دیگه از هر کدوم ما اسممون بگیرن و بریم تو خاطره ها!
  • امیر IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    ای مردم اخ به من و شما چ دیگران رو قضاوت کنیم همه اینا اون دنیا جواب داره دختر بیچارش ی عمر باید بی مادری رو بچش دست بردارین از رفتارها و اخلاقا یکم سرتون تو زندگی خودتون باش
  • مریم IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    قضاوت فقط مختص به خداست ماحق قضاوت نداریم یعنی خود ما وشما ها هیچکدوم وهیچ وقت اشتباه نکردین ؟!؟ کلاه تون رو قاضی کنید واز خدا بترسید خدا جای حق نشسته از کجا معلوم بعداز چند صباح همچین قضیه ای گریبانگیر اونایی نشه که قاضی شدن وحکم مرحوم آزاده نامداری رو صادر کردن . به ما چه خودشون مشکلشون رو حل کنند خدا به بازماندگانشون صبر بده ومرحوم آزاده نامداری رو بیامرزه بیشتر از این صحبت کردن روا نیست به خدا
  • گلنار IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    خداوند رحمتش کند وبه بازماندگانش صبر عنایت کند قضاوت با خداست نه با شماها
  • ک ب IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    واقعا تعجب میکنم از این جماعتی که ادعای مسلمانی می کنند وبه این راحتی مردم را قضاوت میکنند مگر بنده خدا چیکار کرده بود که این همه به او تهمت میزنید.حالا شما یعنی توی زندگیتان مثل یک پارچه سفید هستید و هیچ خطایی نداشتید.
  • یک مخاطب IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    بابا چرا اینجوری هستین شما با همین حرفا یه بچه بی مادر شد چرا قضاوت می کنید بازم روحش شاد بسیار دختر با استعدادی بود و واقعا لیاقت جایگاهش رو داشت اصلا چون موفق بود دشمن داشت خداوند دخترشو در پناهه خودش بگیره منم شاید روزی جز همین قضاوتگراش بودم امیدوارم ببخشه و حلال کنه
  • شقایق IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    هر کسی از ظن خود شد یار من ،از درون من نجست احوال من.آهای مردم دست از قضاوتهای بیجای خود بردارید ،هیچ کس اونجا نبوده و از ریز ماجرا خبر نداره.
  • شقایق IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    بقران هر چه قضاوت نابجا کنید فردای حساب کتاب باید جوابگو باشید ،روح اون بنده خدا رو اینقدر آزار ندید (خودتونو جای اون بذارید ،دوست دارید اینقدر پشت سرتان حرف باشه،جوان جوان رفته زیر خاک ،بچه اش راه خدا مانده ،)بقدر کافی همه ما گناهبار هستیم و کوله بار خودمون رو سنگین تر نکنیم
  • یک هموطن IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    ب چشم انتظاری اون بچه برای مامانش فکر کنید ،شبهایی که خواب مامانشو میبینه که اونو بغل کرده و صداش میزنه ،میبوسدش ،
    • بهاره IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      بچه در بغل مامانش آرام میگیره ،او درک درستی از مرگ نداره ،شما رو بروح امام حسین کوتاه بیاین و برای خودتون طلب آمرزش و برای همه بچه های بیمادر طلب صبر کنید .
  • اهو IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    خدا رحمتش بکون نه کسی به این خانم تهمت میزنم نه قضاوت میکون‌درد مردم این که مردم فرض می‌کرده داخل ایران مردم به حجاب اسلامی دعوت می‌کرد خارج از ایران خودش هر جوری دلش می خواست رفتار میکرداول ایشون بودن دلشون کردن تو کفش مردم وگرنه کسی باهاش کاری نداشت مرگش هم تقصیر مردم نیست تقصیر دو روی خودشون پای مردم وسط نکشید لطفاً فکر بچه ی کوچیکم خودش باید میکرد
    • خلیل IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      مگه مرجع تقلید مردم بوده ؟که خلاف کرده .از کی تا حالا مردم فقط گوش ب حرف این خانم بودن؟که خلاف گفته اش عمل کرده و باید اینچنین مجازات بشه .مگه اختلاس و دزدی کرده ؟کسانی که جرمهایی بدتر از این خانم کردن ،راست راست دارن میرن و میان .
  • شیما IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    اون بچه ،چشم ب در دوخته تا مامانش از در بیاد و بغلش بگیره و ببوسدش
    • مینا IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      آدم باید در جایگاه مادر باشه تا این مطلبو درک کنه ،گندم منتظر امدن مامانشه ،که بیاد و باهاش بازی کنه و قصه بخونه براش ،یادمون نره ،بچه از مادر یتیم میشه ،نه از پدر
  • تتلیتی US ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    آزاده چوب دو رویی شو خورد
  • مژگان IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    چرا همه ش مردم را مقصر می دانید . چرا کمی نیم نگاهی به خودتان و جامعه ی که در آن زندگی میکنیم ، نمی اندازید .‌ ما مجری و‌هنرمندان زیادی داریم که درگیر حواشی نشدند . پس رفتار و اعمال هرکسی ، در نوع قضاوت بی تاثیر نیست
  • سپیده IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    چه خوب چه بد قضاوت ممنوع
  • علی IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    عجب آدمایی هستید شماها . بابا ابن بنده خدا دیگه فوت کرد هنوزم دست بردار نیستید .
  • زهره IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    خدا رحمتش کنه و خدا از سر تقصیرات این مردم بگذره که کارشون این شده چه جوری رفته اداره چرا چادرشو برادشته واقعاً همه کارهای این ملت درست شده یعنی نون دارن گوشت دارن پول آب و برق و گاز دارن میتون اجاره بدن و..... پشت سر مردم حرف میرنید باعث مرگشون میشد بس کنید تو رو خدا عوض اینکه بگید خدا رحمتش کنه جوان بود بچه کوچک داشت حال یه بار چادرش برداشت چی شد آسمان به زمین رسید این همه مسئولین به قول خودشون مه توی پیشنیشون حک شده بود میلیارد تومان از این مملکت دزدیدن رفتن از اینجا به ریش ما هم خندیدن شما به فکر این هستید این بنده خدا چرا چادرشو از سرش برداشت چه جوری رفته سرکار شماها یک نگاه به خودتون بکنید چه جوری رفتی سر کار ، سرکارتون چه مرو چه زن چه جوری حجاب دارید بیرون از اداره چه جور هستید یک نگاه به خودتون بندازید بعد در مورد مردم قضاوت کنید
  • از این سوالها نپرس IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    ای کاش پس از طلاق و اخراج شدن از تلویزیون حرفه ای دیگر را انتخاب میکردی و در آنجا استعدادت را شکوفا میشد . ای کاش اینترانت را حذف می کردی و به حرف کسی اعتنا نمی کردی کم کم همه آن حرف و حدیث ها فراموش میشد . تو بهترین زندگی را داشتی چیزی که اکثر جوانان از آن محرومند. من اختلاف سنی کمی با تو داشتم اما من کجا و تو کجا .
  • سمیرا IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    باز باران با ترانه باگهرهای فراوان میخورد بربام خانه...یادم آرد روز دیرین گردش یک روز شیرین توی جنگلهای گیلان کودکی ده ساله بودم.....
  • راهی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    به نظر من خیلی به آزاده ظلم شد.خب خیلی از سلبریتی ها وقتی از کشور خارج میشن روسریشونو ور میدارن مثل همین سحر قریشی با مهدی طارمی که معلوم نبود چیش بود رفته بود ترکیه کاملا بی حجاب .روسریشو باد برده بود .خدا آزاده رو بیامرزه .به خانوادش مخصوصا همسر و فرزندش صبر بده
  • فاطمه جعفری IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    ای کاش سرمون تو زندگیه خودمون باشه، اون کسایی که قضاوت میکنید چند بار به خودتون بگید به من چه به من چه به من چه که کی چطوری زندگی میکنه مطمئن باشید الکی وارد گناه هم نمیشید، واقعا نمیتونم هضم کنم قضاوت و دخالت شماهارو، واقعا به شما چه که آزاده چیکار کرد، حتی اگه شلوارشم در می آورد نباید قضاوت می‌کردید چه برسه به یه روسری، مگه شما بین اون و خدای اون هستید؟ همسرش کنارش بوده چیزی نگفته اونوقت مردم پراز گناه ما قضاوت میکنن، حاضرم قسم بخورم که کسایی که قضاوت کردن خودشون پرهستن ازین گناها و چه بسا بدتر، وای به روزتون بترسید از روز جزا که واقعا نزدیکه،
  • بنفشه IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    آقای عبادی و گندم و خانواده محترم نامداری ،خداوند صبر عظیمی ب شما بدهد ،داغ ،داغی بزرگه ،مرگ بر کسانی که باعث این مصیبت تحمیلی بر شما شدن .
  • قنبری IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    آزاده جان رفتنت هم مثل بودنت بهترین بود تو ماه‌های عزیز.رودست نداشتی یعنی در کشور ایران تنها مجری بی‌نظیر شما بودی. امام علی هم چهل سال خونه نشین شد از دست یه مشت نفهم مثل اینهایی که آزاده جان را رنجوندن. آدم‌های موفق همیشه دشمن دارن و طبیعی بود که به این خانم عزیز اینقدر حسادت بشه.
  • محمد IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    سلام خجالت بکشید اینقدر راحت قضاوت نکنید خدا بیامرزش روحش شاد خدا صبر به خانوادش بده
  • مریم IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    خدا لعنت کنه کسانی که اینجوری دختری رو بی مادر میکنن با قضاوتشون . یعنی همگی تون معصومین
  • عایشه IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    زن خیلی پر جنب و جوشی بودند اصلا باورم نمیشه همچین کسی خودکشی کنه و شوهرش و خانواده اش هم مقصره چطور تا دو روز ازش بی خبر بودن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی