شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۳
۰ |
۰
تغییر مهم در لیگ‌های بزرگ اروپایی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لیگ‌های اروپا در فکر خنثی کردن فشار مضاعف روی تیم‌های خود هستند و به همین منظور هم کاهش تعداد تیم‌های‌شان به ۱۸ تیم را به‌عنوان یک گزینه در دست بررسی دارند.

خبرورزشینشریه «رپوبلیکا» ایتالیا مدعی شد که ۴ لیگ‌ برتر فوتبال اروپا شامل: سری A، لالیگا، لیگ برتر انگلیس و لیگ یک فرانسه احتمالاً در آینده‌ با ۱۸ تیم برگزار خواهند شد تا فشار ناشی از افزایش تعداد بازی‌های آنها در رقابت‌های اروپایی کمتر شود.

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اخیراً طرح افزایش تعداد تیم‌های لیگ قهرمانان اروپا برای فصل ۲۵- ۲۰۲۴ را تصویب کرده که به موجب آن ۱۰۰ بازی به تقویم فعلی این مسابقات که همین الان هم بسیار فشرده است، اضافه می‌شود. به همین دلیل لیگ‌های اروپا در فکر خنثی کردن این فشار مضاعف روی تیم‌های خود هستند و به همین منظور هم کاهش تعداد تیم‌های‌شان به ۱۸ تیم را به‌عنوان یک گزینه در دست بررسی دارند. در این رابطه قرار است باشگاه‌های سری A سه‌شنبه این هفته در شهر میلان جلسه‌ای را بدون حضور پائولو دال‌پینو رئیس سازمان لیگ ایتالیا و لوئیجی دسیرو مدیراجرایی این سازمان تشکیل داده تا در این مورد تصمیم‌گیری کنند.در حال حاضر از ۵ لیگ‌ برتر فوتبال اروپا تنها بوندس‌لیگا ۱۸ تیمی برگزار می‌شود و چهار لیگ دیگر ۲۰ تیمی هستند.
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی