نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
شروط جدید و جالب استقلال برای مشتریان پولدار قایدی/ مذاکره مهم مدیران آبی با قایدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی ستاره تیم فوتبال استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود که این درخشش، پیشنهادات وسوسه انگیزی را برای این بازیکن جوان از چند تیم خارجی به دنبال داشت.

خبرورزشی - تیم فوتبال استقلال در حالی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با قرار گرفتن در صدر گروه C راهی یک هشتم نهایی شد که درخشش مهدی قایدی ستاره جوان و بوشهری آنها در این موفقیت بی‌تاثیر نبود.

بدیهی بود بعد از درخشش وافر این بازیکن ۲۲ ساله، پیشنهادات خوبی از تیم‌های ثروتمند حاشیه خلیج فارس به او برسد و طبق پیش بینی‌های صورت گرفته، دو سه تیم متمول حاشیه نشین پیشنهادات اغوا کننده‌ای به او داده‌اند.

خبرگزاری مهر نوشته است در صحبت‌هایی که از سوی باشگاه با قایدی صورت گرفته، برای ترانسفر این بازیکن جوان شروط مهمی گذاشته شده و این شروط هم این است که استقلال یا این فصل را با کسب یک جام به پایان برساند و یا راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.

استقلالی‌ها امیدوارند با ادامه درخشش قایدی به همراه دیگر بازیکنان استقلال در این فصل، تیمشان با عبور از الهلال و سایر رقبای آسیایی به فینال این فصل از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

روزنامه الرایه قطر اعلام کرده بود دو باشگاه الدحیل و السد قطر خواهان به خدمت گرفتن قایدی هستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهاد IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    اگه مهدی قایدی رو حفظ کنن و استقلال قهرمان آسیا بشه بر فرض فصل پیش 4 میلیون دلار استقلال پاداش می گیره و اگه دوم بشه 2 میلیون دلار. پس حفظ مهدی قایدی سود بیشتری برای استقلال داره. اما در اینجا آینده مهدی قایدی هم مطرحه. پس استقلال باید قیمت مهدی قایدی رو 8 میلیون دلار اعلام کنه که 4 میلیون دلار به باشگاه و 4 میلیون دلار به خود قایدی برسه. چون قایدی جوان و آینده داره هر تیمی این بازیکن رو بخره به راحتی می تونه 20 تا 30 میلیون یورو اونو بفروشه به تیم های اروپایی. در اصل حتی با فروش 8 میلیون دلاری مهدی قایدی استقلال ضرر هنگفتی می کنه.
    • مسعود IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      همه دیدین وقتی علی کریمی از استقلال رفت استقلال چقدر ضرر کرد. استقلال کلا دیگه بازیساز نداره. الان مهدی قایدی بازیکن کلیدی استقلال در خط حمله است که در فاز هجومی شور و هیجان ایجاد می کنه و استارت اکثر گل های استقلال توسط مهدی قایدی صورت می گیره. دیاباته و مطهری بدون مهدی قایدی عملا از کار می افتن. با فروش مهدی قایدی، عملا دیاباته و مطهری هم از کار می افتن. دقیقا مثل وقتی که علی کریمی رو استقلال فروخت دیدیم که تا نیم فصل اول استقلال بازی سازی نداشت که 3 مهاجمش رو تغذیه کنه. مدیران استقلال باید خیلی مواطب باشن که بازیکن از دست ندن. حتی تیم های قدرتمند آسیا هم به این راحتی ها اینگونه بازیکن ها رو از دست نمیدن بلکه به جای این، میان بازیکن های جدید و قدرتمند به تیم اضافه می کنن تا تیمشون همیشه در کورس قهرمانی باشه.
  • فرهاد IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    البته توجه کنیداگه مهدی قایدی قراره فروخته بشه باید با پولی که از ترانسفر این بازیکن بدست میاد حداقل یک بازیکن درجه یک با کیفیت مهدی قایدی خریداری بشه در غیر اینصورت در دراز مدت اون پول حیف و میل و خورده می شه و استقلال هم یکی از عناصر اصلی تیمش رو برای فصل های بعد از دست میده. تا جایگزین مطمئن و امتحان پس داده ای برای مهدی قایدی پیدا نشده نباید این بازیکن فروخته بشه. البته اگه مهدی قایدی حفظ بشه و تیم استقلال تقویت بشه و اگه استقلال هر فصل بتونه به فینال لیگ قهرمانان صعود کنه 2 میلیون دلار بدست میاره که با این روش استقلال سود بیشتری می کنه. اگه استقلال تمامی بازیکن های درجه یک مثل دیاباته و مهدی قایدی و دیگر بازیکنان رو بفروشه کلا تیمش نابود می شه چون این تیمی که الان داره واقعا ترکیبی هست که دوباره ساختنش تقریبا غیر ممکنه. هر 50 سال یکی مثل مهدی قایدی متولد میشه.
  • حقیقت تلخه IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    خخخخخ این شروط رو اگه به غول چراغ جادو بگن، برمیگرده تو چراغ میگه همون جا راحتترم!
  • .،. RO ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    لعنت به باشگاه های که مانع پیشرفت بازیکنایی میشن که بعداً می تونن ستاره تیم ملی یه کشور باشن
  • حسین IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    قایدی باید بمونه و بعد از قهرمانی با استقلال و کسب موفقیت و بالابردن محبوبیت (چیزی که به مثابه بیمه عمر برا بازیکن فوتباله) به فکر رفتن باشه. از طرفی به تیمهای عربی باید یاد بدیم ارزش مهدی قایدی و امثالهم بالاتر از پول های اوناست و تا یه پیشنهاد اومد بهترین بازیکنان خودمون رو به اونها نفروشیم . قایدی نباید فراموش کند قهرمانی با استقلال در آسیا ارزشش هم از نظر مالی و هم از نظر معنوی بسیار بالاتر از حضور در لیک قطر و درجا زدن در اونجاست قطعا بعد از قهرمانی استقلال در اسیا و ادامه درخشش در این تورنمنت پیشنهاداتی به مراتب بهتر از پورتو و ... به دست مهدی قایدی خواهد رسید.
    • .،. LU ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      مگه لیگ ایران چیه که طرف توش دیده بشه؟؟؟؟ می خواید بارسا رئال بیان از لیگ ایران خرید کنن؟؟ خو طرف باید جدا بشه یا نه؟ موندن تو لیگ فاضلاب ایرانه که نمی زاره هیچ جا بازیکن داشته باشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی