نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
واکنش قایدی به پیشنهادات آسیایی و اروپایی/ مقصد آینده ستاره استقلال کجاست؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی قایدی به پیشنهاداتی از تیم‌های قطری و اروپایی به دستش رسیده واکنش نشان داده و اعلام کرده است ترجیح می‌دهد یکسال در تیم‌های آسیا بازی کند.

خبرورزشی – به نوشته روزنامه الرایه قطر دو باشگاه السد و الدحیل قطر خواهان به خدمت‌گیری مهدی قایدی شده اند. تمایل این دو باشگاه برای به خدمت گرفتن مهدی قایدی به خاطر ارایه بازی‌های خوب این بازیکن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است.

مهدی قایدی دو بار در این مرحله به همراه استقلال در برابر الدحیل بازی کرد و ژاوی سرمربی السد که در گروه فولاد قرار داشت دیگر بازی‌ها از جمله بازی استقلال در برابر الدحیل را تماشا کرد و به خاطر علاقمندی به مهدی قایدی جذب این بازیکن را به باشگاهش توصیه کرد. 

مهدی قایدی دو فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و جدایی او از این تیم و حضور در یک تیم خارجی باید با نظر باشگاه استقلال باشد. او توامان پیشنهاداتی را از تیم‌های اروپایی دریافت کرده است. تیم‌های اسپارتاک و لوکوموتیو روسیه و هم چنین تیم شاختار اوکراین. 

مقصد بعدی مهدی قایدی کدام تیم است؟ او به یکی از دو تیم السد یا الدحیل ملحق خواهد شد یا به پیشنهادات تیم‌های اروپایی پاسخ مثبت خواهد داد؟ مهدی قایدی در صحبت‌هایی که با باشگاه استقلال داشته یا اظهاراتی که در محافل خصوصی مطرح کرده گفته علاقه مند است پیش از حضور در یک تیم اروپایی یک فصل را در تیم آسیایی توپ بزند. همانند مهدی طارمی که قبل از حضور در ریوآوه برای تیم الغرافه توپ زد. مهدی قایدی که در استقلال با استراماچونی کار کرد می‌گوید حضور در یک تیم آسیایی او را با فضای حضور در یک تیم اروپایی آشنا خواهد کرد و موجب می‌شود در آینده با شرایط بهتری به یک تیم اروپایی ملحق شود. 

دلیل دیگری که مهدی قایدی را علاقمند کرده فوتبال در خارج از ایران را با یک تیم آسیایی شروع کند این است که تیم‌های قطری از پس خواسته‌های مالی باشگاه استقلال بر خواهند آمد در حالی که ممکن است تیم‌های اروپایی قادر به برآورده کردن خواسته‌های مالی باشگاه استقلال نباشند و این می‌تواند حضور مهدی قایدی در یک تیم خارجی را متوقف کند. به نظر می‌رسد تمایل مهدی قایدی برای حضور در تیم السد و بازی زیر نظر ژاوی است. اتفاقی که در تابستان آینده محتمل است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس NL ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    طرف فکر کرده طارمیه تو نه جامی بلند کردی نه آقای گل کیسه کش ها فقط به 2 گلی که به سرورشون زدن خوشحالن در حد تیم گوا هم نیستی
    • حقیقت تلخه IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      بازیکن ضعیفی نیس ولی این قدر هم که این چند هفته بهش پرداختن و بزرگش کردن هم نیس ، فیزیک بدنش و آمار گلزنیش در لیگ گویای توان فوتبالی اون هس. سطحش از مهاجمی مثل علی موسوی هم پایینتر ولی خب نسبت به بازیکنای فعلی لیگ خوبه و روز خوبش در سطح روز خوب خلعتبری هس
  • جواد IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    مهدی قایدی باید استقلال را در نیم نهایی دنبال کند حیف میشه که بر از استقلال
  • شاهین IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    اقای ناشناس عزیز طارمی که واستون تره هم خورد نکرد وشما رو از سه تا پنجره محروم کرد بازدنبالش راه افتادید
  • حسین IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    قایدی باید بمونه و بعد از قهرمانی با استقلال و کسب موفقیت و بالابردن محبوبیت (چیزی که به مثابه بیمه عمر برا بازیکن فوتباله) به فکر رفتن باشه. از طرفی به تیمهای عربی باید یاد بدیم ارزش مهدی قایدی و امثالهم بالاتر از پول های اوناست و تا یه پیشنهاد اومد بهترین بازیکنان خودمون رو به اونها نفروشیم . قایدی نباید فراموش کند قهرمانی با استقلال در آسیا ارزشش هم از نظر مالی و هم از نظر معنوی بسیار بالاتر از حضور در لیک قطر و درجا زدن در اونجاست قطعا بعد از قهرمانی استقلال در اسیا و ادامه درخشش در این تورنمنت پیشنهاداتی به مراتب بهتر از پورتو و ... به دست مهدی قایدی خواهد رسید.
    • .،. LU ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      یادمه می گفتید کاش صیادمنش دو فصل اضافه می موند بعد می رفت الان باید خدارو شکر کرد که زود رفت چون امثال شما می گفتید بازیکن ما فروشی نیست نباید بره و به همین سادگی می شد مث قایدی که داره آیندش تو لیگ دوزاری ایران نابود میشه یه جور میگی انگار بارسا و رئال و منچستر و لیورپول و چلسی و میلان و یووه و.... کل تیمای تاپ می شینن بازی تیمای داغون ما رو رو چمن مصنوعی و ورزشگاه نیمه خراب دنبال میکنن که قایدی باید بمونه تا دیده بشه قایدی فقط خارج از ایران و تو اروپا دیده میشه
  • ناشناس IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    برو بار سلون منتظرتند.
  • .،. LU ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    بهترین مقصد برای پیشرفت شاختار و السد هست شاختار که یکی از بهترین تیمای دنیا تو زمینه استعداد پروری هست و احتمال داره فصل بعد با صیادمنش هم همبازی بشه السد هم که تیمای خوب اروپایی بازیاشو پیگیری می کنن و از همه مهم تر اینکه اگه ژاوی سبک بازیش رو بپسنده در آینده بدون شک با خودش به باشگاهی بزرگ تری تو اروپا می بره و احتمال زیاد اون مقصد لالیگائه
  • تاجی IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    همش چرت و پرت این لنگی ها میترسن دوست دارن فراریش بدن درصورتیکه اصلا خبری نیست در مورد رفتنش
  • حسین IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    عزیزی که با علامت نقطه ویرگول نقطه و ناشناس نظر می گذاری صیاد منش بعد از حضور در فوتبال ترکیه غیر از تحقیر و فرستاده شدن به تیم دوم باشگاه خودش و بعد از اون هم بصورت قرضی تو یه تیم دسته پایینتر و بعد انتقال به اوکراین چی نصیبیش شد در صورتیکه اگه تو استقلال مونده بود خیلی زود به تیم ملی می رسید فراموش نکن صیاد منش درخشش در استقلال رو زمانی شروع کرد که هنوز قائدی معروف نشده بود ولی کسیکه زودتر به تیم ملی رسید قائدی بود تازه علی رغم تلاش و زحمات فراوان شانس با الهیار همراه بود که گوشه ای از قابلیتهاش دیده بشه. در ضمن استعداد ناب فوتبالیستهای ایرانی ربطی به امکانات لیگ ایران نداره .اگر غیر از این بود کسی مثل پاشازاده و علی دایی و خداد عزیزی و رسول خطیبی و کریم باقری و اندو تیموریان در تیمهای خوب اروپایی نمی تونستن بازی کنن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی