نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
واکنش تند یک استقلالی به جدایی کمالوند/ چیزی که فراوان است مربی خوب ایرانی است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد این تیم با جدایی فراز کمالوند از کادر فنی آبی‌پوشان دچار مشکل نخواهد شد.

خبرورزشی - اکبر کارگر جم درباره دیدار روز یکشنبه استقلال با ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌دوم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: استقلال باید سعی کند امتیازی از دست ندهد. این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد و بی‌جهت نباید امتیاز از دست بدهد. بازیکنان باید لیگ قهرمانان آسیا را فراموش کنند و به فکر بازی‌های داخلی باشند.

وی در مورد جدایی فراز کمالوند از تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: چیزی که فراوان است، مربی خوب ایرانی و البته استقلالی است. یک تیم بزرگ نباید با رفتن یک مربی یا بازیکن تضعیف شود. تیم بزرگ اگر مدیر، مربی و سرپرست و بازیکنی از دست بدهد، نباید در روند کاری‌اش تأثیری داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به حضور مجیدی در آبی‌پوشان گفت: مجیدی مربی جوانی است و باید مورد حمایت قرار بگیرد. هر کسی در استقلال مربی باشد، هواداران بدانند این تیم هم ممکن است باخت داشته باشد و قرار نیست همه بازی‌هایش را ببرد. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    بودن و نبودن کمالوند مهم نیست، چیزی که مهم است نحوه قراداد بستن با او بود که ما را یاد شاهکارهای سعادتمند و فتحی و ... می اندازد و آخر فصلی نگرانمون میکنه که دوباره حین لاف زدن های مسئولان استقلال درباره تمدید بازیکنان، بازگشت استرا، آمدن الکساندر نوری و ...قراره ستاره ها را از دست بدیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی