شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
۰ |
۴
رکورد شیر فرانسوی برای رئیس عربستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بافیتمبی گومیس با دبل شب گذشته برابر الشباب، به رکورد صد گل زده برای تیم الهلال رسید.

خبرورزشی - تیم الهلال صدرنشین لیگ عربستان موفق شد در دیدار حساس برابر الشباب تیم دوم جدول با نتیجه تحقیر کننده ۵ بر یک پیروز شود. بافیتمبی گومیس ستاره فرانسوی تیم الهلال در این دیدار دو گل زد تا تعداد گل‌های خود برای الهلال ملقب به رئیس عربستان را به عدد ۱۰۰ برساند.

گومیس ۶۸ گل در لیگ عربستان، ۱۷ گل در لیگ قهرمانان، ۸ گل در جام حذفی، ۵ گل در لیگ تیم‌های عرب و ۲ گل در جام باشگاه‌های جهان به ثمر رسانده است. پس از پایان بازی، مسئولان باشگاه الهلال با اهدای پیراهن شماره ۱۰۰ برای وی جشن کوچکی در رختکن ترتیب دادند. او به اولین بازیکن تاریخ الهلال تبدیل شد که در سه فصل متوالی حداقل ۲۰ گل برای این باشگاه به ثمر رسانده است.

گومیس البته یا رکورد رویایی سامی الجابر که ۲۰۴ گل برای الهلال به ثمر رسانده فاصله زیادی دارد اما در سه سال حضورش توانسته به یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه تبدیل شود، شنیده‌ها حاکی از آن است که گومیس در پایان فصل از این تیم خواهد رفت و جای خود را به موسی ماره‌گا خواهد داد.

گومیس در پایان و در جمع همبازیان خود در رختکن گفت: من خودم به تنهایی نمی توانستم ۱۰۰ گل بزنم و از شما متشکرم ، اما اگر در پایان فصل جشن قهرمانی نشویم این موفقیت معنایی نخواهد داشت. من قهرمانی را می خواهم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی