نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
بازتاب قدرت نمایی رقیب استقلال در لیگ عربستان/ جایگاه رئیس اینجاست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نشریه الریاضیه عربستان قدرت نمایی الهلال مقابل الشباب در لیگ این کشور را بازتاب داد.

خبرورزشی - الهلال عربستان شب گذشته در هفته بیست و ششم لیگ برتر این کشور در یک بازی حساس میزبان الشباب صدرنشین بود که موفق شد با قدرت نمایی این تیم مدعی را با نتیجه ۵ بر یک شکست دهد.

این قدرت‌نمایی الهلال بازتاب‌های متفاوتی داشت. نشریه «الریاضیه» مشهورترین روزنامه ورزشی سعودی تیتر یک خود به الهلال اختصاص داد و نوشت: ۵... صدرنشینی و بازگشت. جایگاه زعیم (لقب الهلال به معنای رئیس) اینجاست.

الهلال رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ است. قرار است شاگردان مجیدی در شهریور به مصاف این تیم پرافتخار سعودی بروند.

بازتاب قدرتنمایی رقیب استقلال در لیگ عربستان/ جایگاه زعیم اینجاست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی رضایی IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    مدیران استقلال باید با حفظ تمامی نفرات تیم و تمدیدی قرارد تمامی بازیکنان با قیمت روز اونا رو در تیم نگه دارن و یک دستیار بسیار حرفه ای خارجی برای فرهاد مجیدی در نظر بگیرن و دو بازیساز خوب و چندی مدافع و هافبک درجه یک برای استقلال بخرن و کلا تیم استقلال رو برای رویارویی با الهلال عربستان آماده کنن. زمین تمرین مناسب و امکانات لازم رو برای این تیم فراهم کنن و چندین بازی تدارکاتی با تیم های قوی خارجی برگزار کنن. همچنین باید مسعود سلطانی فر و شهاب عزیز خادم و وزارت امور خارجه و دولت برای اینکه اهلال عربستان بیاد و در تهران بازی کنه رایزنی های زیادی با AfC انجام بدن و تمامی امکانات رو برای حضور بی دردسر الهلال در ایران آماده کنن. همچنین کمپ تیم ملی باید قبل بازی با الهلال حداقل یک هفه در اختیار استقلال قرار بگیره. خلاصه اینکه باید استقلال ایران رو برای رویارویی با تیم 1300 میلیاردی الهلال عربستان آماده کنن. 5 ماه فرصت زیادیه برای همه اینکارها. نباید یک روز رو هم از دست بدیم. شکست الهلال شکست عربستانه و برد استقلال، برد ایرانه. باید به استقلال نگاه ملی داشته باشیم.
  • طغرل IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    استقلال همیشه رقیب خطرناکتری بوده واسه الهلال،مطمین باشید هر چقدر هم توی کشورشون قدرتمند باشن،جلوی استقلال همیشه با ترس بازی میکنن و امیدوارم باز هم استقلال توی بازی الهلال رو ببره
  • اکبر IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    من به عنوان یه پرسپولیسی میگم الهلال بهترین بازیکنان دنیا رو هم بیاره جلوی استقلال سوسک میشه میره پی کارش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی