نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یوونتوس – میلان؛ بغضی که می‌ترکد
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یوونتوس و میلان که این فصل دور از انتظار نتیجه گرفته‌اند، می‌خواهند با یک برد بزرگ پایان خوبی در این فصل داشته باشند.

خبرورزشی - امشب از ساعت ۲۳:۱۵ یوونتوس و میلان در تورین به مصاف هم خواهند رفت؛ تیم‌هایی که حال و روزشان خوش نیست، چرا که قرار بود مدعی قهرمانی باشند و حالا با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم راضی خواهند شد. هردو تیم دوست دارند حداقل این نبرد حیثیتی در سری A ایتالیا را ببرند.

یوونتوس؛ آبروی از دست رفته
وقتی اول فصل باشگاه یوونتوس تصمیم گرفت آندره‌آ پیرلو را بدون هیچ تجربه‌ای در سطح اول فوتبال به عنوان سرمربی بانوی‌پیر انتخاب کند، قابل پیش‌بینی بود کارش دشوار باشد و حتی قهرمانی تیم بعد از ۹ فصل متوالی هم به خطر بیفتد. حالا اوضاع از چیزی که تصور می‌کردند هم بدتر است و شاید حتی به لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده هم نرسند. اتفاق تلخی که اگر رخ بدهد می‌تواند باعث جدایی بسیاری از ستاره‌های بانوی‌پیر شود. حالا پیرلو و بازیکنان یوونتوس در پی برگرداندن آبروی از دست رفته هستند. نبرد با میلان می‌تواند برای مدتی کوتاه هواداران یوونتوس را آرام کند و یووه هم شانس خوبی برای حضور بین ۴ تیم بالای جدول پیدا خواهد کرد. به طور کلی سال‌هاست که یوونتوس نتایج خوبی مقابل میلان گرفته و این هواداران را امیدوار می‌کند.

میلان؛ راضی به چهارمی
برخلاف یوونتوسی‌ها، میلانی‌ها خیلی هم ترک عادت نکرده‌اند. در کل به آینده امیدوار هستند و فکر می‌کنند تیم‌شان فصل بعد بین مدعیان قهرمانی قرار خواهد گرفت. وقتی ستاره‌ای مثل زلاتان ایبراهیموویچ در آستانه ۴۰ سالگی تصمیم می‌گیرد یک فصل دیگر بماند، یعنی این امیدواری وجود دارد. با این حال هواداران می‌دانند که تیم‌شان در مهم‌ترین مقطع فصل کم آورد و بعد از چندین هفته صدرنشینی جایگاهش را بدجور از دست داد. حالا شاید آن‌ها به لیگ قهرمانان اروپا هم برنگردند. اگر چهارم بمانند راضی خواهند بود، اما ۴ هفته سخت در پیش دارند. علاوه بر این که نتایج خوبی مقابل یووه نمی‌گیرند، در آخرین هفته هم باید به مصاف آتالانتا بروند. ۴ بازی که دوتای آن‌ها فینال خواهد بود. آیا تیم استفانو پیولی موفق خواهد شد؟

آخرین جدال
در دیدار رفت این فصل از رقابت‌های سری A ایتالیا، یوونتوس در سن‌سیرو ۳ بر یک میلان را برد. کیزا (۲ مرتبه) و مک‌کنی برای یووه و کالابریا برای میلان گلزنی کردند.

آمار بازی
۲۹۲) تابه‌حال یوونتوس و میلان ۲۹۲ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند. بیانکونری ۱۰۹ برد داشته و روسونری در ۹۵ بازی پیروز شده است. ۸۸ بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده.
۱۷۱) در ۱۷۱ نبرد دو تیم در سری A ایتالیا، یووه ۶۷ برد و میلان ۵۱ برد کسب کرده‌اند. ۵۳ بازی هم بدون برنده به اتمام رسیده است.
۲) از ژانویه ۲۰۱۳ به بعد در ۲۴ دیدار در تمامی رقابت‌ها، یوونتوس فقط ۲ شکست مقابل میلان داشته. ۳ بازی مساوی شده و ۱۹ بازی را بانوی‌پیر برده که شامل ۲ مرتبه برد در ۹ بازی متوالی می‌شود.
۱۰) از آخرین برد میلان در خانه یوونتوس ۱۰ سال و ۲ ماه می‌گذرد. آخرین پیروزی روسونری در تورین در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ سری A بود که با یک گل بیانکونری را شکست دادند.
۲۷) با وجود این که یوونتوس فصل خوبی نداشته، کریستیانو رونالدو با ۲۷ گل زده در آستانه کسب عنوان آقای‌گلی است. روملو لوکاکو ۶ گل با فوق‌ستاره پرتغالی فاصله دارد.
۱۰) خوان کوادرادو از یوونتوس در کنار روملو لوکاکو از اینتر و روسلان مالینوفسکی از آتالانتا با ارسال ۱۰ پاس‌گل در صدر جدول برترین گل‌سازان فصل هستند. آلوارو موراتا و فدریکو کیزا هم به ترتیب ۹ و ۸ پاس‌گل ارسال کرده‌اند.

مصدومان و محرومان
یوونتوس هیچ بازیکن محروم یا مصدومی برای این دیدار ندارد. میلان هم مصدوم ندارد و تنها سامو کاستیخو محروم شده است.

ترکیب احتمالی دو تیم
یوونتوس:
شچسنی، دانیلو، دی‌لیخت، کیلینی، ساندرو، کوادرادو، بنتانکور، رابیو، کیزا، رونالدو و موراتا
میلان: دوناروما، کالابریا، کیائر، توموری، هرناندس، بن‌ناصر، کسیه، سائلماکرس، چالهان‌اوغلو، ربیچ و ایبراهیموویچ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی