نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
پیشنهاد ۴۰۰ هزار دلاری قطری‌ها به یک پرسپولیسی/ کورسوی امید برای ماندن ستاره سرخ‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رقم پیشنهادی قطری‌ها به احمد نورالهی چندان چشمگیر نبوده و ظاهراً آنها فقط ۴۰۰ هزار دلار حاضرند به او بپردازند.

خبرورزشی - یک منبع موثق و نزدیک به پرسپولیس با اعلام این خبر به خبرورزشی گفت: اگر قطری‌ها رقم پیشنهادی خود را بالا نبرند، به احتمال زیاد احمد نورالهی در ایران خواهد ماند.

این در حالی است که ابراهیم شکوری سخنگوی باشگاه پرسپولیس صحبت از پیشنهاد ۵۰ میلیارد تومانی به یکی از بازیکنان پرسپولیس کرده بود و برخی‌ها تصور کردند منظور او احمد نوراللهی است.

شماره ۸ پرسپولیس یکی از وفادارترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود که ۷ سال پیراهن این تیم را پوشیده و به رغم پیشنهادات خوب از آن سوی مرزها، تیمش را رها نکرد.

حالا گفته می‌شود دو تیم الاهلی و الوکره قطر خواهان احمد نورالهی شده‌اند اما اگر بنابر قرارداد مالی ۴۰۰ هزاردلاری باشد او ترجیح می‌دهد در پرسپولیس بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • هادی IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    همین حالا قردادش با پرسپولیس بیشتر از ۸ میلیارد هست ، چه کاریه بره قطر،قطری ها به بازیکنان کنونی پرسپولیس بغیر از مغانلو بیشتر از ۳۰۰ ،۴۰۰ هزار دلار پول نمیدن، اونم که خود پرسپولیس بیشتربهشون نده کمتر نمیده
  • x IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    به خدا 15 میلیارد برای احمد پولی نیست، احمد ارزشش رو داره
  • Farid US ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    In karha ra khodeh bazykonan va agenthayeshan anjam midahand ke gheimatha ra bala bebarand, be bazareh man Mehdy Sharify Javan kheily kheily behtar bazy mikonad

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی