نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
افشاگری پزشک استقلال پس از جدایی از آبی‌ها/ به خاطر اختلاف با مربیان استقلال جدا شدم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مهدی سیاهپوش پزشک آبی‌پوشان جزئیات و دلایل جدایی خود از استقلال را اعلام کرد و تاکید کرد که هیچ مشکلی با بازیکنان تیم نداشته است.

خبرورزشی - با وجود اینکه شمارش معکوس برای دربی پایتخت آغاز شده و استقلال روزهای بسیار حساسی را سپری می‌کند، به نظر می‌رسد مشکلات داخلی این تیم در حال نمایان شدن است. پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فراز کمالوند از استقلال رفت و حالا خبر می‌رسد که مهدی سیاهپوش پزشک آبی‌پوشان هم عطای ماندن در این تیم را به لقایش بخشیده است. سیاهپوش در گفتگوی اختصاصی با خبرورزشی دلایل جدایی خود از استقلال را تشریح کرد. چکیده حرف‌های پزشک سابق آبی‌پوشان پایتخت با خبرورزشی در زیر آمده است: 

پایان کار پس از عربستان

* پس از اینکه مرحله گروهی لیگ قهرمانان تمام شد و ما از جده به تهران پرواز کردیم، تمرینات استقلال با نظر آقای مجیدی چند روز تعطیل شد و پس از آن هم من خودم ترجیح دادند دیگر سر تمرین حضور پیدا نکنم. در واقع پس از اینکه دور جدید تمرینات ما برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی شروع شد، من دیگر سر زمین نرفتم و در نهایت هم پس از توافق با مدیریت باشگاه به صورت رسمی از استقلال جدا شدم. البته خودم را یک استقلالی می‌دانم و هنوز هم برای موفقیت این تیم در ادامه رقابت‌های داخلی و بین‌المللی دعا می‌کنم. حتی اگر خارج از فوتبال کاری هم از دستم بربیاید، برای استقلال انجام خواهم داد. به هر حال شرایط کاری یک گونه‌ای شد که نتوانستیم همکاری خودمان را ادامه بدهیم.

اختلاف با کادر فنی

* صادقانه بگویم به دلیل اختلاف با کادر فنی از استقلال جدا شدم. البته برای همه مربیان استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم ولی وضعیت به گونه‌ای پیش رفت که نتوانستیم با یکدیگر همکاری کنیم به همین خاطر در نهایت سکوت و آرامش خودم کنار رفتم تا به استقلال در این روزهای حساس کوچک‌ترین لطمه‌ای وارد نشود. لیگ برتر و جام حذفی در پیش است و استقلال نباید در چنین برهه حساسی لطمه بخورد.

تکذیب شایعه

* اینکه می‌گویند من با بازیکنان استقلال اختلاف داشتم را به هیچ عنوان تأیید نمی‌کنم چون اصلاً چنین مسئله‌ای وجود نداشت. هیچ مشکلی با بازیکنان استقلال نداشتم و رابطه بسیار محترمانه ای میان ما وجود داشت. همان‌طور که گفتم، به دلیل اختلاف با مربیان استقلال ترجیح دادم جدا شوم. باور کنید با وجود جدا شدن از استقلال، از هیچ کس دلخوری ندارم و برای این مجموعه در تمام ابعاد مدیریتی و فنی آرزوی موفقیت می‌کنم.

حفظ آرامش در آستانه دربی

* کمتر از یک هفته دیگر دربی پایتخت برگزار می‌شود و من به عنوان یک استقلالی کاملاً حساسیت این مسابقه را درک می‌کنم. خودم تحت عنوان پزشک استقلال فضای قبل از جدال با پرسپولیس را تجربه کرده‌ام و می‌دانم آرامش در روزهای قبل از این بازی چقدر مهم است به همین خاطر نمی‌خواهم کوچک‌ترین حرفی بزنم که در آستانه تقابل با حریف سنتی برای استقلال حاشیه‌ساز شود.

ماجرای غفوری

* در رابطه با آسیب‌دیدگی آقای وریا غفوری صادقانه می‌گویم در جریان شرایط ایشان نیستم به خاطر آنکه کاپیتان استقلال پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان و بازگشت کاروان ما به تهران، ام.آر.آی گرفت و با توجه به اینکه من دیگر سر تمرینات حاضر نشدم، نمی‌دانم وضعیت مصدومیت ایشان چگونه است ولی امیدوارم مشکل جدی نباشد و بتواند مقابل پرسپولیس وارد میدان شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ماهان IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    لعنت به شما که الکی حاشیه درست می کنید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی