نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عکس| رونمایی دروازه‌بان استقلال از چک‌های برگشتی مالک تراکتور
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماجرای مطالبات گلر کنونی استقلال از تراکتور وارد فاز جدیدی شده و مظاهری بابت عدم انجام تعهد از سوی تیم سابقش، چک‌های دریافتی را برگشت زد.

خبرورزشی - رشید مظاهری، گلر حال حاضر استقلال تهران و سابق تیم تراکتور که در جریان فسخ قراردادش با این باشگاه درگیر شکایت از سرخپوشان تبریزی شد، بعد از اعلام حکم به سودش توانست این باشگاه را محکوم به پرداخت ۲۰ درصد باقی مانده از قراردادش کند.

مظاهری چند روز قبل در صفحه شخصی خود خبر داد که موفق به دریافت مطالباتش از تراکتور نشده و قصد دارد از این باشگاه شکایت کند.

مهدی صادقی، وکیل رشید مظاهری در این خصوص اظهار داشت: در جریان شکایت از باشگاه تراکتور به دلیل جعل و دست بردن در قرارداد رشید مظاهری، تخلف باشگاه تراکتور مسجل و تایید شد و پس از آن در کمیته تعیین وضعیت باشگاه تراکتور را محکوم به پرداخت ۲۰ درصد باقی مانده از قرارداد رشید کردیم که این حکم در کمیته استیناف هم تایید شد.

وی افزود: با وجود اینکه طبق قانون باشگاه تراکتور موظف بود همان روز با ما تسویه حساب کند ولی این باشگاه چکی را که به نام یک شخص بود به مبلغ باقی مانده طلب رشید در فدراسیون فوتبال گذاشته بود تا به ما پرداخت شود و تاریخ این چک ۱۰ اردیبهشت بود. اگرچه این اقدام مورد پذیرش ما نبود ولی با پادرمیانی آقای نورشرق و به خاطر اینکه تراکتور بازی‌های آسیایی را در پیش داشت این چک را قبول کردیم. روز ۱۰ اردیبهشت وقتی به بانک مراجعه کردیم برای وصول چک، مبلغ در حساب موجود نبود و چک برگشت خورد و با شخص صاحب چک هم تماس گرفتیم خط خود را از دسترس خارج کرده و پاسخگو نبود.

عکس| رونمایی مظاهری از چک‌های برگشتی زنوزی

وکیل مظاهری در پایان گفت: بعد از این ماجرا باشگاه تراکتور در فضای مجازی مطالبی عنوان کرد که خوشایند نبود و به همین دلیل ما تصویر چک برگشت خورده را در اختیار شما قرار دادیم تا صحت ادعای ما مشخص شود. با وجود رفتار صادقانه مظاهری و فدراسیون فوتبال، باشگاه تراکتور چنین رویه‌ای نداشت و به همین دلیل هم از مراجع قضایی فوتبالی و هم عمومی این موضوع را پیگیری کرده و از باشگاه تراکتور شکایت کردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فاطی تی تی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    هر چقدر هوادار این تیم و برد بالا این مدیرا زدن زمین!نمیدونم تا کی باید شرمنده بازیکنا بشیم؟تا کی این رویه ادامه خواهد داشت؟درسته مظاهری اصلا کار درستی نکرد و از چشم همه ما افتاد این بی عرضگی گروه حقوقی باشگاه بود که تراکتور بازنده پرونده شد،ولی دوستم نداریم بازیکنا اینطوری دنبال حقشون باشن!فقطم هوادار از این بابت خجالت زدست که رسما هیچ کاری ازش برنمیاد شماره حسابم نمیدن که این پول ما بدیم حداقل
    • تاجی اصیل ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      اولا که بازیکن کم نگزاشته و زحمتشو کشیده الان هم حقشو میخواد چرا باید از چشم هوادار بیفته خودش جای سئوال داره؟؟ شما یه جا کار کنی و زحمت بکشی و حقوقتو ندن بقیه کارمندای اون شرکت باید بیان بگن فلانی از چشم ما افتاده چون دنبال حق و حقوق خودش بوده؟؟؟؟ مضاف بر اینکه شماها (هم شمای طرفدار و هم صاحب تیمتون) اگر اینقدر وضعتون خوبه که همه رو آدم خودتون میدونین و بهونه شماره حساب نداشتن دارین، من شماره حساب بدم شما واریز کنین!! اینکه فقط لب و دهن باشین و فقط ادعاتون بشه که پولو ما میدیم ولی شماره حساب نداریم بدرد خودتون میخوره !! هرچند مقصر شماها نیستین! مقصر رسانه ها هستن که چون میخواستن فوتبال رو از دو قطبی بودن خارج کنن به اون بیست هزار هوادار شما لقب پرشور دادن و جوری شماهاو جو گرفت که خودتونو با بارسلون و رئال مقایسه کردین از نظر تماشاگر..... واقعا موندم شماها اگه جای طرفدارای استقلال و پرسپولیس بودین خدارو بندگی نمیکردین!!!!
  • محمد IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    مظاهری بازی فینال خیانت کرد خیانت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی