نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دربی هم به ضرر استقلال است هم ذوب آهن/ بازیکنان مجیدی با ترس وارد زمین خواهند شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم‌های استقلال و ذوب آهن گفت: قطعاً بازی قبل و بعد از دربی به ضرر تیم ذوب‌آهن تمام می‌شود چون استقلال در هر دو حالت با شرایط ویژه ای به میدان می رود.

خبرورزشی - تیم استقلال در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر یکشنبه ۱۹ اردیبهشت از ساعت ۲۲:۱۵ به مصاف ذوب آهن می‌رود. این تیم به مدت ۱۰ روز بعد در تاریخ ۲۹ ماه جاری بار دیگر در چارچوب مسابقات جام حذفی باید با همین تیم دیدار کند.

ابراهیم تقی‌پور، مدافع اسبق استقلال که سابقه حضور ۵ ساله در تیم ذوب‌آهن راه دارد در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره این دو دیدار صحبت کرد.

دیدار استقلال و ذوب‌آهن پس از بازگشت تیم تهرانی از لیگ قهرمانان را چطور ارزیابی می‌کنید؟
استقلال در لیگ قهرمانان بازی های خوبی در مرحله گروهی آسیا به نمایش گذاشت و با قدرت صعود کرد. با این همه فکر می‌کنم دیدار با ذوب‌آهن برای این تیم آسان نخواهد بود.

چرا؟ دلیل‌تان چیست؟
از روزی که مجتبی حسینی هدایت ذوب آهن را در دست گرفته نظم تیمیاین تیم خوب شده و توانسته فوتبال زیبایی طی هفته‌های گذشته به نمایش بگذارد.

این دیدار، قبل از دربی چه تاثیری روی کیفیت بازیکنان استقلال خواهد داشت؟
قطعاً باعث میشود کیفیت بازی استقلال کم شود. بازیکنان به دلیل ترس از دریافت کارت قرمز یا مصدومیت شاید آن بازی همیشگی شان را نشان ندهند. چون دوست دارند بدون آسیب دیدگی و محرومیت به دربی برسند.

پس این موضوع به سود ذوب آهن است؟
 بله! ذوب‌آهن از این بابت می‌تواند سود ببرد چون شاید استقلال فوتبال همیشگی را به نمایش نمی‌گذارد اما یک دلیل دیگر وجود دارد که می‌تواند روی کار ذوب آهن تاثیر منفی داشته باشد.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟
 الان ذوب آهن چیزی در حدود ۲۵ روز است که هیچ مسابقه رسمی‌نداشته و البته در این مدت دو دیدار دوستانه با تیم امیدهای خودش و تیم برق شیراز لیگ دویی انجام داد. ولی خب استقلال در این مدت مسابقات زیادی را برگزار کرد که روی نظم تیمیو هماهنگی بازیکنانش تاثیر مثبتی داشت. پس این این می‌تواند به ضرر ذوب‌آهن باشد.

نقطه قوت تیم اصفهانی کجاست؟
 نقطه قوت شان دفاع تیمیخیلی خوبشان است. به طور کلی در مسابقات اخیر نشان داده اند با هماهنگی بیشتری بازی می‌کنند. البته قاسم حدادی‌فر هم به تازگی رباط صلیبی پاره کرده و نبود او به عنوان یک لیدر در میانه زمین می‌تواند روی این تیم تاثیر منفی داشته باشد. در کل فکر می‌کنم این بازی و بازی هفته بعد برای هر دو تیم استقلال و ذوب آهن سخت باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. IL ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    از آقای سهیل مهدی تقاضا داریم بازی استقلال با ذوب آهن را لغو و به تاریخ دیگری موکول کنند تا هم برای دربی بازیکنی از این تیم در اثر گرفتن اخطار محروم نشود و هم به گفته ی آقای مصطفوی آنها خیلی خسته اند یک چند روزی استراحت کنند و کاملا برای دربی آماده شوند
    • شهرام IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      سهیل مهدی فعلا مشغول برگزاری سوپرجام لیگ قبلی هستند! قبلا میگفتند امکان نداره سوپرجام را در لیگ بعد انجام بشه ولی با سوگولی همه چیز شدنی هست. یه سوپرجام که بدون برگزاری اسنپ شد، سوپرجام دیگه هم سه روز مانده به بازی اسنپ شد سوپرجام دیگه هم دیدن هوادارای حریف زیادن، گفتن بازی کنسله وقتی طرفداران تیم حریف رفتن به زور تیمها را آوردن زمین تا سوگولی جام بگیره لیگ امسالم که با دستور درصدمحمدی دیرتر شروع شد، با دستور درصد محمدی 19روز قبل از بازی آسیایی رفتن مرخصی ولی بعد دیدن بضررشون میشه خواتن با تیم کرونایی مسابقه بدن که نشد! ماجرای درصدمحمدی را هم ماله کشیدن مثل پولهای حسین هدایتی، بابک زنجانی، مهدی جهانگیری، آذری جهرمی(از اسپانسر استقلال در یک فقره 30 یلیارد بزور گرفت داد لنگ حکومتی) و... الانم حکومت دیپلماسیشون جای اینکه خرج تیم ملی ایران بکنه شده وکیل مدافع پرونده نژادپرستی و جعل سند لنگ حکومتی(تیم ملی جمهوری اسلامی)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی