شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
۰ |
۵
جام جهانی پیشکش؛ سوپرجام را برگزار کنید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ایران با گذشت ۲۱ هفته از رقابتهای لیگ برتر هنوز سوپرجام برگزار نشده و جالب اینکه تازه امروز خبر لغو کلی آن تکذیب شده است.

خبرورزشی - بازی سوپر جام بین قهرمان لیگ قهرمان و قهرمان جام حذفی در تمام دنیا قبل از شروع فصل جدید مسابقات برگزار می‌شود اما در ایران با گذشت ۲۱ هفته از رقابتهای لیگ برتر هنوز سوپرجام برگزار نشده و جالب اینکه تازه امروز خبر لغو کلی آن تکذیب شده است.

 قبلا نوشتیم که ما از نظر امکانات شرایط برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی را داریم چرا که حداقل از۷ ورزشگاه آبرومند برخورداریم و در شهرهای بزرگ ایران هتلهای بسیار خوب و مجهزی هم وجود دارد. وضعیت چمن ورزشگاه‌ها نسبت به سال‌ها قبل به مراتب بهتر شده و کاملاً شرایط میزبانی در مسابقاتی شبیه لیگ قهرمانان آسیا را داریم اما متاسفانه از نظر مدیریتی مشکلاتی وجود دارد که حتی باعث می‌شود برای برگزاری سوپرجام که یک تک بازی است، به مشکل  بخوریم.

 همین امروز ۲۹ اردیبهشت در جام حذفی برای استقلال بازی گذاشتند در حالی که طبق برنامه قبلی استقلال باید ۳۱ اردیبهشت هم در آ بادان با صنعت نفت بازی می‌کرد. چنین ناهماهنگی‌هایی در نهایت باعث می‌شود که دوستان یادشان برود چیزی به نام سوپرجام هم وجود دارد و در واقع این بازی جذاب تبدیل به معضلی بزرگ برای برنامه ریزان  شده است.

باید قبول کرد که برنامه‌ریزی یک هنر است و البته کار چندان سختی نیست .تاکید می‌کنیم که ما توان میزبانی از بحرین و عراق در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی را داشتیم و حتی می‌توانستیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم پذیرای تیم‌های باشگاهی آسیا باشیم اما مشکلات عجیب و غریب باعث می‌شود که تمام میزبانی ها را از دست بدهیم و حتی در یک برنامه ریزی ساده به بن بست بخوریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی