توافق ستاره پرسپولیس برای تمدید/ سقف قرارداد سرخ‌ها شکسته می‌شود!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد نوراللهی، هافبک ملی‌پوش پرسپولیس در صورت ماندن در پرسپولیس سقف مالی قراردادها پرسپولیس را خواهد شکست.

خبرورزشی - باشگاه پرسپولیس پس از بازگشت از کشور هند با حاشیه‌های مربوط به جدایی چند بازیکن اصلی خود روبرو شد تا ابراهیم شکوری در نشست خبری هفته گذشته راجع به این موضوع صحبت کند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به درخواست آنها برای تمدید قرارداد بازیکنان اصلی خود خبر از پیشنهادات ۴۰ الی ۵۰ میلیارد تومانی کشورهای عربی نسبت به جذب این بازیکنان داد.

هیئت مدیره سرخپوشان نیز مجوز مذاکره با بازیکنان فعلی برای تمدید قرارداد را به جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه داد تا سمیعی پای میز مذاکره با آنها بنشیند. همین موضوع باعث شروع مذاکرات احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی‌زادگان و وحید امیری شد تا آنها شرایط خود را برای ماندن بیان کنند.

وحید امیری که قبل از این هم ماندن در پرسپولیس را به جعفر سمیعی اعلام کرده بود به زودی پای قرارداد جدید خود را امضا می‌کند. احمد نورالهی هافبک تیم ملی فوتبال ایران نیز که پیشنهاد قابل توجهی از لیگ ستارگان قطر دارد پس از کش و قوس‌های فراوان موافقت اولیه‌اش را با تمدید آن به شرط افزایش قابل توجه رقم قراردادش را پذیرفته است. هافبک ملی پوش پرسپولیس در صورت ماندن در پرسپولیس سقف مالی قراردادها پرسپولیس را خواهد شکافت و با مبلغی قابل توجه که بیشترین رقم در تاریخ باشگاه خواهد بود در جمع شاگردان یحیی گل محمدی می‌ماند.

ادامه مذاکرات نورالهی با پرسپولیس برای امضای آن به پس از دیدار دربی پایتخت موکول شد تا ذهن او و سایر هم تیمی‌هایش معطوف این بازی‌ها باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    احمد نورالهی وقتی کلی پیشنهاد اروپایی و قطری رو رد کرده یعنی میخواد بمونه و پول های خارج براش مهم نیست.فقط تنها مسئله ای میتونه مارو نگران کنه اینه که 15 میلیارد برای تمدید خواسته
  • فری عشقی IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    سر باشگاه بزرگ پرسپولیس ایران و هوادارهای ملیونی اون، اول فصل درست در زمانی که فینال بزرگ آسیا و شروع فصل جدید رو پیشرو داشت،وزارت ورزش کیسه برای باشگاه و بچه های پرسپولیس سقف قرارداد گذاشتن و بهترین بازیکن ها رو پرسپولیس یکی پس از دیگری از دست داد و نکته عجیب این داستان در مقابل تیم نادی الستقلال نه تنها سقف قراردادی وجود نداشت بلکه بازیکن های بی کیفیتی که سال هاست برای بخور بخور ورزش میکنند با قرارداد های عجیب بین 10،15،20،25،و حتی 30 ملیاردی قرارداد بستن که گران ترین تیم باشگاهی تاریخ فوتبال ایران رو ثبت کردند تیم نادی الستقلال!!!
  • کیان IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    خدایی چرا نباید بره؟ ؟ وقتی با دوندگی و تمرین و تلاش خودش به این استاندارد رسیده که کشورهای دیگه باهاش پنجاه میلیارد میبندند حقشه که یه زندگی در اون سطح رفاه داشته باشه. تعصب به خرج دادن جفا در حق خودشه پول عربا پول اروپایی ها نکنید. ما همه مون خودمون رو میکشیم پذیرش بگیریم کلی پول هم میدیم که یه جا رامون بدن. بنده خدا رو وقتی دارند با پنجاه میلیارد پول رو دست میبرند بره نوش جونش. حلال زحمتشه
  • شهرام IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    سقفشون چندتا چاه نفته؟ رسول پناه بای ماندن بشار 200هزار دلار هدیه حاضر بود بده، قرارداد بازیکنای لنگم که از اسناد هسته ای محرمانه تر شده :))) از خیرین لنگی چون حسین هدایتی، بابک زنجانی، مهدی جهانگیری و ... چه خبر؟
    • تاجی طبرستانی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      خودشون رو همگی به هوچی گری زدن ، لنگ بیشترین پول رو به بازیکناش میده ک بخاطر قهرمانی های متوالیش طبیعی هم هستش ، اینکه چرا آه و ناله شون قطع نمیشه رو فقط خدا میدونه علتشو. اگه اینقدر قرارداداشون طبق ادعای خودشون پایینه پس 2.5 میلیون دلار دوسال قبلشون کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا همین فصل فقط تاحالا 68 میلیارد ترازمنفی و بدهی سال 99 داشتن ؟؟ کریم باقری دستیار دوم تیم داره سالی 3 میلیارد دستمزد میگیره که توی هیچ تیم ایرانی یک سوم این پول رو هم نمیدن( کسی تکذیب هم نکرد این موضوع رو ) و یا قراداد یبازیکنی مث ارمان رمضانی و علی شجاعی واسه دو فصل 7 میلیارد میگیره و یا به نقل از خیرورزشی قراداد یازیکن سکونشین و خارج لیست شون محمد انصاری واسه فصلی 3 میلیارد بود پس بازیکنای اصلی تیم حداقل هفت تا هشت میلیارده حالا یکی مث کاپیتان هوچی گرشون قصه سرایی میکنه و صحبت از سالی 1.5 میلیارد میکنه بیشتر شوخی و دست گرفتن شعور مخاطب و هوادای تیمشه . این اقا این مبلغ 1.5 میلیارد رو 9 سال قبل از رویانیان گرفته ک ازسپاهان قهرمان راهی لنگ شده بود درضمن قرارداد بیرانوند دوسه سال قبل 8 میلیارد بودکه همه هم میدونن اینو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی