نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نویدکیا: زورمان به پرسپولیس و استقلال نمی‌رسد/ ترجیح می‌دهیم سکوت کنیم!/ تیم‌های گل محمدی را دوست دارم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: همیشه بازی‌های پرسپولیس و سپاهان هم زیبا می‌شد و هم جذاب و برای هواداران لذت‌بخش است.

خبرورزشی - محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا می‌خواهم به محسن مسلمان به خاطر فوت پدرشان تسلیت بگویم. هفته گذشته یکی از هواداران‌مان را از دست دادیم و از طرف خودمان به خانواده ایشان تسلیت می‌گویم. درباره بازی باید بگویم که همیشه بازی‌های پرسپولیس و سپاهان هم زیبا می‌شد و هم جذاب و برای هواداران لذت‌بخش است. نمی‌خواهم انکار کنم و این بازی حساس است و شاید خیلی از مربیان می‌خواهند چنین بازی‌هایی را معمولی نشان دهند. مطمئن هستم که این بازی هیچ وقت تعیین کننده این نیست که برنده این بازی نقش بزرگی برای قهرمانی دارد و یا بازنده شانسی برای قهرمان شدن ندارد.

وی ادامه داد: همیشه تیم‌هایی که گل‌محمدی هدایت آن‌ها را برعهده دارد، دوست دارم چون او یک دید متفاوتی به فوتبال ایران وارد کرده است. در نفت، ذوب‌آهن، پدیده و حالا در پرسپولیس سبک خیلی خوبی را در فوتبال ایران آورده است و در هر تیمی که بوده سعی کرده‌ام بازی‌هایش را ببینیم. آنها تیم خیلی خوبی دارند و در همه نقاط قوی هستند، هر کسی می‌خواهد از پرسپولیس امتیاز بگیرد قطعا باید تلاش زیادی کند و تمرکز بالایی داشته باشد. ما هم اگر می‌خواهیم فردا موفق باشیم قطعا باید با تمرکز خیلی خیلی بالا وارد مسابقه شویم تا امتیاز بگیریم وگرنه نمی‌توانیم امتیازی بگیریم. امیدوارم که بازی خوبی باشد و هواداران با اینکه در ورزشگاه حضور ندارند ولی در منازل‌شان از بازی لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره محروم و مصدوم تیمش در بازی فردا مقابل پرسپولیس تصریح کرد: نژادمهدی را در اختیار نداریم، می‌خواستیم اگر اخراجش اشتباه بوده این شانس را به او بدهند تا فردا بازی کند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد و فردا او را نداریم. خلعتبری یک مقدار مشکل دارد و احتمالا بازی او را در اختیار نداریم. شایان مصلح مریض است، امروز هم تست داده ، او همراه تیم نبوده و هنوز نمی‌دانیم که سرماخورده است یا خدای نکرده کرونا گرفته است. امشب یا فردا مشخص می‌شود.

نویدکیا در واکنش به این موضوع که سپاهان درباره تاریخ زمان بازی با پرسپولیس سکوت کرده است، خاطرنشان کرد: من خیلی اعتقاد به این مسائل ندارم. شاید یک مقدار از سازمان لیگ دلخور باشم، برای من برنامه مهم است تا بتوانم شرایط تیمم را برنامه‌ریزی کنم تا در بهترین شرایط بازی کنیم. یک مقدار از سازمان لیگ ناراحت هستم چون چند روز قبل اعلام کردند، آنها باید بدانند که مسئولیت بازیکنان با من است و باید براساس برنامه بدانیم چه مقدار به بازیکنان فشار وارد کنیم، این مسائل باعث می‌شود بازیکنان ما آسیب ببینند. تنها توقع ما این بود که به ما زودتر اعلام می‌کردند. اگر قرار بود پرسپولیس به قرنطینه برود همان روزی که آخرین بازی‌اش را در آسیا انجام داد اطلاع می‌دادند تا ما هم برنامه‌ریزی کنیم. این واقعیت را باید قبول کنیم که ما از لحاظ دیپلماسی یا قدرت زورمان به پرسپولیس و استقلال نمی‌رسد و این یک واقعیت است و ترجیح می‌دهیم سکوت کنیم و روی بازی تمرکز کنیم و برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای مهار خط حمله و هافبک پرسپولیس دارد؟ عنوان کرد: ما می‌دانیم که پرسپولیس تیمی قوی است و بازیکنان باکیفیت و خوبی دارد و نیم‌فصل هم چند بازیکن خوب گرفتند ولی ما هم در هفته‌های گذشته ساختار دفاعی‌مان روز به روز بهتر شد و خوب کار کردیم. برای همه خطوط‌مان برنامه‌ریزی کردیم، اینکه چقدر می‌توانیم موفق باشیم باید در روز مسابقه ببینیم چطور عمل می‌کنیم و قبل از آن حرف زدن تاثیری ندارد.در تمرینات کارهایی که لازم بوده را انجام دادیم و بعد از مسابقه در خصوص نحوه اجرای برنامه‌هایمان صحبت خواهیم کرد.

نویدکیا در پایان در خصوص هواداران سپاهان گفت: من از هواداران ممنون هستم، در هفته‌های گذشته محبت داشتند و در کنار ما نزدیک هتل آمدند و به بازیکنان و کادرفنی انرژی دادند و اجازه دادند که خیلی راحت و سر وقت به ورزشگاه  برویم. از آنها خواهش می‌کنم که هر برنامه‌ای هم دارند کنار هتل انجام دهند تا سوءتفاهمی به وجود نیاید، از آنها خواهش می‌کنم که باهوش باشند و به فکر اینکه پرسپولیس در کدام هتل هست، نباشند. همه این مسائل را کنار بگذارند و فقط به تیم‌شان فکر کنند و انرژی بدهند و باهوش عمل کنند و کاری نکنند که به خاطر احساسات‌شان به تیم لطمه‌ای وارد شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مولر از برلین DE ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    راسته می گوید از اول لیگ تا حالا بعد پرسپولیس بازی کردند. زور شان نمی رسد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • تتلیتی وحشتناک باهوش US ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    نوید کیا مربی بی تعهد سپاهان که همیشه ادای بچه مثبت ها در میاره ولی من دقیق می دونم که همین آقا زیر آب لوکا را زد
  • غضنفر IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    یعنی محرم بنده خدا نصف حواسش را باید بده به تیم ش نصف دیگه شو باید از حماسه سازان سپاهان خواهش و تمنا کنه که هتل رقیب نرن، چشم سرباز احمدی را در نیارن، با زنجیر به جون هوادار حریف نیفتند، دکل نور ورزشگاه را خم نکنند، سرباز را از بالای سکو پایین نندازند و ... به هرحال فرهنگ بالای هواداری شون را نشون بقیه ندن. حیف و صد حیف از محرم نویدکیا که هیچیش از اولش هم به این تیم نمی خورد.
  • شهرام IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    بدبختی اینه از ترس فدراسیون و لنگی ها ، اسم استقلالم کنار لنگ میارن! آخه بعد از آمدن فرهاد مجیدی اصلا در مورد بازیها سرمربی اظهار نظر کرده؟ همین بازی ذوب را هم فدراسیون عقب انداخت تا فشار را از روی لنگ حکومتی برداره(کو تو کمپ تیم ملی تمرین میکردن بعد میگفتن نمیتونم آماده بازی بشیم!! ) روزنامه اصفهانی به زیبایی اشاره کرد بازی زمانی انجام میشه که بازیکنان لنگ صددرصد به آمادگی برسن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی