نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
نیمار: ایمان دارم قهرمان لیگ قهرمانان می‌شویم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نیمار پس از تمدید قرارداد با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گفت باور دارد این تیم می‌تواند قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

خبرورزشی - نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن که به قراردادش را با باشگاه فرانسوی تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرده گفت که هدف اصلی او قهرمانی با تیم پاریسی در لیگ قهرمانان اروپا است.

او در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت: «زمانی که وارد این باشگاه شدم، هدفی جز کمک کردن به پاری‌سن‌ژرمن برای رسیدن به قله‌های موفقیت نداشتم. حالا هم احساس می‌کنم که بسیار به آن نزدیک هستم. برای همین قراردادم را تمدید کردم چون هنوز کارهای نکرده زیادی اینجا دارم. ما در حال کسب تجربه‌های مختلفی هستیم که بتواند در آینده به ما کمک کند. باید بیشتر از این بیاموزیم تا بفهمیم که چگونه می‌توانیم پاری‌سن‌ژرمن را در مسیر درست قرار دهیم و در لیگ قهرمانان اروپا موفق شویم. کاملاً به این مسئله ایمان دارم که ما به زودی می‌توانیم قهرمانی در اروپا را جشن بگیریم.»

نیمار ادامه داد: «بابت تمدید قراردادم تا سال ۲۰۲۵ بسیار خوشحالم. حقیقت این است که ۴ سال دیگر در پروژه این باشگاه سهیم هستم تا بتوانیم جام‌ها و عناوین مختلف را کسب کنیم. فکر می‌کنم که برای هر بازیکنی در دوران حضور در تیم‌های مختلف حواشی بسیاری به وجود می‌آید اما دیدید که سرانجام پاریس انتخاب آینده من بود.»
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی