نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
نفت صفر - آلومینیوم یک/ دشت سه امتیازی علیمنصور در آبادان
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر برابر میهمانش آلومینیوم اراک شکست را پذیرا شد.

خبرورزشی - صنعت‌نفت که در هفت دیدار گذشته خود در امر گلزنی ناکام بود برای پایان دادن به این ناکامی بازی را برابر آلومینیوم اراک هجومی آغاز کرد اما دفاع منطقی اراکی‌ها این اجازه را به شاگردان پورموسوی نداد تا به گل دست یابند.

بر خلاف جریان بازی این تیم آلومینیوم بود که در دقیقه ۱۵ به گل رسید؛ امیر محمد هوشمند پشت مدافعان نفت، حامد پاکدل را صاحب توپ کرد و این بازیکن با یک ضربه چیپ و دیدنی از فاصله دور، توپ را از بالای سر فلاح‌زاده دروازه‌بان نفت وارد دروازه کرد و تنها گل این بازی را به ثمر رساند.

نفتی‌ها برای جبران گل خورده تلاش زیادی کردند ولی مدافعان و دروازه‌بان آلومینیوم اراک با هوش بالای خود مهاجمان نفت را کنترل کردند تا نیمه اول با همان تگ گل به سود شاگردان علی منصوریان به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم تیم صنعت‌نفت سراسر هجومی بازی کرد و بارها صاحب موقعیت شد ولی درخشش دروازه‌بان آلومینیوم اراک مانع فروپاشی این تیم شد.

بازیکنان صنعت‌نفت که گلزنی را هفته‌ها است فراموش کرده‌اند در این دیدار نیز راه گلزنی را پیدا نکردند تا هشتمین بازی بدون گل زده را پشت سر بگذارند.

صنعت‌نفت آبادان در این دیدار با ترکیب حامد فلاح‌زاده، محمد اهل‌شاخه، محمد طیبی، عبداله ناصری، طالب ریکانی، محمود مطلق‌زاده، مهدی حنفی(۵۴ حسین بیت‌سعدی)، محمدرضا غبیشاوی(۵۴ رضا خالقی‌فر)، امیرحسین فرهادی(۷۰ مهدی زبیدی)، حسین زواری(۴۶ امید خالدی) و احمد شریعت‌زاده(۵۴ سینا زامهران) به میدان رفت.

علیرضا منصوریان نیز تیم خود را با ترکیب حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، امیرمحمد هوشمند، محمد ایران‌پوریان، میثم مجیدی، اسماعیل شریفات، پوریا آریاکیا، امید سینگ(۸۱ علیرضا منظمی)، معین عباسیان(۸۸ علیرضا چراغعلی)، مرتضی آقاخان(۷۲ -جابر انصاری) و حامد پاکدل( ۸۳ میثم آقایی) به میدان فرستاد.

مهدی سید علی با کمک‌های محمد رضا ابوالفضلی و محمد راهی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با این شکست ۲۵ امتیازی باقی ماند و در رده دهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار گرفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی