نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
واکنش کریم باقری به تقابل پرسپولیس - سپاهان/ یک بازی به تنهایی نمی‌تواند تضمین کننده قهرمانی باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم باقری با تاکید بر اینکه پرسپولیس خسته و فرسوده نیست اتفاقاً خیلی هم آماده‌ایم تاکید کرد: یک بازی به تنهایی نمی‌تواند تضمین کننده قهرمانی باشد.

خبرورزشی - کریم باقری به همراه سایر مربیان پرسپولیس، کادر فنی پرقدرتی را برای این تیم ساخته‌اند و توانسته‌اند بازوهای قدرتمندی برای سرمربی پرسپولیس باشند.

کریم باقری اسطوره پرسپولیس که معمولاً خیلی به ندرت صحبت می‌کند اظهاراتی در آستانه دو دیدار مهم پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال مطرح کرده است که بخش‌های مهم آن را به نقل از ایران ورزشی در زیر بخوانید:
 
* سپاهان امسال یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بوده و نتایج خوبی هم کسب کرده است. ما هم آماده‌ایم که یکی از بهترین بازی‌های خودمان را به نمایش بگذاریم و تلاش خواهیم کرد تا سه امتیاز بازی را بگیریم و تیم را در صدر حفظ کنیم و از جایگاه خوبی که داشتیم فاصله نگیریم.

* هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و پیروزی مقابل اصلی‌ترین حریف قهرمانی‌مان در بازی مستقیم با آن تیم خیلی می‌تواند به ما کمک کرده و از این رو حائز اهمیت است اما یک بازی به تنهایی نمی‌تواند تضمین کننده قهرمانی باشد.

* آقا یحیی دستیاران خوبی مانند حمید مطهری و داود فنایی و دو آنالیزور خوب به همراه بدنسازی خوب و مجرب دارد که تلاش زیادی انجام می‌دهند تا به سرمربی تیم کمک کنند.

 * من نقش خاصی ندارم و انصافاً بقیه کادر زحمت می‌کشند و من در کنار سایر اعضای کادر کوچکترین نقش را دارم.

* خیلی شناخت از تیم تاجیکستانی ندارم اما حتماً تیمی که در گروهش همه تیم‌ها را شکست داده و به عنوان صدرنشین صعود کرده تیم خوبی است اما اجازه بدهید راجع به این مسأله حرف نزنیم چون فعلاً تمرکز ما روی لیگ برتر خودمان است.

* نفرات جدیدی که به ما اضافه شدند بر اساس نیاز تیم به جمع بازیکنانمان اضافه و با آگاهی کامل جذب شده‌اند. مسلماً نفرات جدید هم مانند سایر بازیکنانی که ما داریم جزو بهترین‌ها هستند و خیلی می‌توانند به ما کمک کنند و همه این موارد باید دست به دست هم بدهند تا ما موفق شویم. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    راست میگه.تو پرسپولیس هیچ کاری نمیکنه.فقط کنار تیم وایستاده و سایه اش رو سر تیم و بازیکنا است.آقا کریم سایه شما حسرت خیلی ها و مایه خوشحالی و غرور ما است.انشا الله سایه شما از سر ما کم نشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی