نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
۲ |
۰
ادعای عجیب یک مربی در مورد مالک تراکتور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی شهرداری آستارا مدعی است مالک تراکتور برای شکست این تیم پاداش در نظر گرفته بود.

خبرورزشی - احمد جمشیدیان سرمربی تیم دسته اولی شهرداری آستارا همچنان با این تیم روی نوار باخت قدم بر می دارد تا شهرداری از جمع مدعیان لیگ دسته اول دور شود.

این مربی بعد از باخت تیمش در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل نود ارومیه در گفتگو با خبرورزشی ضمن انتقاد شدید از داور بازی گفت: متاسفانه داور تبریزی دو پنالتی را در نیمه اول برای ما نگرفت تا بدین شکل خدمت بزرگی به تیم نود ارومیه انجام دهد. ماچند بار به کمیته داوران در مورد داور بازی اعتراض کردیم ولی پاسخی داده نشد. انتخاب یک داور از تبریز برای این دیدار بسیار عجیب بود.

جمشیدیان در ادامه ادعایی را در مورد مالک تراکتور مطرح کرد و مدعی شد: مگر می شود زنوزی مالک تراکتور برای شکست دادن تیم‌ ما به بازیکنان نود ارومیه قول پاداش می‌دهد در حالی که چک خود این آقا توسط سنگربان اسبق تیمش برگشت خورده است؟!

 سرمربی شهرداری آستارا ادامه داد: ما باختیم‌ و من‌ به شخصه تمامی تقصیرات این نتیجه را بر عهده‌ می گیرم فقط خواستم یادآوری کنم که داوری‌ها فقط به ضرر تیم‌های گیلانی است و باعث اعتراض همه تیم های گیلانی شده است.

وی در پایان گفت: این مسئله برای من‌جا سوال دارد. امیدوارم آقایان در سازمان لیگ و کمیته داوران کمی روی این موضوع حساس باشند و در انتخاب داوران بازی ها دقت بیشتری داشته باشند به خصوص که با نزدیک شدن به پایان فصل بازی ها حساس تر هم می شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فاطی تی تی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    اقای مربی یعنی میخوایی بگی شما نمیدونی خرج نود و ماشین و تراکتور و زنوزی میده؟در ضمن چک ما برگشت خورده به تو چه ربطی داره؟؟توروخدا ببین باید از کیا حرف بشنویم؟؟
  • حسین IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    اگه به بازیکنای شما وعده پاداش میداد ببازید یعنی تبانی اما این کاری که کرده نه خلافه نه گناه. اونم تو لیگی در یک رده پایین تر نه لیگی که در اون تیم داره. ولی در هر حال بهتره به جای این کارا تمام فکر و ذهنشو بذاره برای تراکتور و بیشتر از این به اعتبار فوتبال آذربایجان گند نزنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی