نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
عجیب‌ترین پست اینستاگرام/ حمایت فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ با عکس برانکو!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مسئولان فدراسیون فوتبال به شکل عجیبی از دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران حمایت کردند.

خبرورزشی - خبر مذاکره با برانکو ایوانکوویچ در حالی از سوی از فدراسیون فوتبال تکذیب شد که در پست اینستاگرامی مربوطه؛ تصویری از برانکو ایوانکوویچ منتشر شد! اتفاقی که در فضای مجازی سر و صدای فراوانی را برانگیخت.

در این گونه موارد اگر افراد حرفه ای و وارد به کار و اصول فضای مجازی حاضر بودند، بدون شک در یک حرکت رسانه‌ای که بوی حمایت از آن به مشام برسد و مخاطب را هم قانع کند، تصویری از خود دراگان اسکوچیچ منتشر می‌کردند اما ظاهرا در فدراسیون فوتبال، سیاست های متفاوتی حاکم است و آقایان ترجیح دادند این گونه از سرمربی فعلی تیم ملی حمایت کنند؛ آن هم با عکس خود آقای برانکو!

عجیب ترین پست اینستاگرام/ حمایت فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ با عکس برانکو!

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر علی IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    این بنده خدا عزیزی خادم که کلا آخرین تیر رو به قلب فوتبال ملی فدراسیون فوتبال خواهد زد کلا درش رو گل بگیره خیال همه رو راحت کنه واقعا اتفاقات در فدراسیون فوتبال پنج ستاره باید در کتاب رکورد های گینس ثبت بشه
  • محمود IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    این فدراسیون و رئیس فدراسیون نوش جون اون وطن فروش های رنگی که همه چیزو تو کیسه خودشون خلاصه میکنن.از کیروش چهار سال حمایت میکنن چون به پرسپولیس بد و بیراه میگه.برای تیم های عربی پادویی میکنن چون رقیب پرسپولیسه.در حق آل کثیر نامردی میکنن چون بلد نیستن تو زمین موفق بشن.و حالا از عزیزی خادم و فدراسیون لابی باز و بیسوادش حمایت میکنن چون نمیفهمن فوتبال چیه.اونا فقط یه چیزو خوب میدونن.کیسه چیست.
    • عادل IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      به بقيه قسمت های صحبتت کار ندارم ! ولی خدائی خودت اين حرف رو قبول داری که کی روش به تيم پرسپوليس 4 سال بدو بيراه می گفت ؟؟؟؟ کی روش موقعی با پرسپوليس به چالش افتاد که منافع تيم پرسپوليس با تيم ملی تداخل پيدا کرد و مربيان هر کدام ازتيم ها هدفشون موفقيت تيم خودشان بود ! برانکو به موفقيت پرسپوليس فکر می کرد و کیروش به موفقيت تيم ملی ! توی اين وسط يک مدير آدم حسابی هم نداشتيم که بتونه اين جو را مديريت کنه و جلوی اين خودزنی را بگيره ! بگذريم از يکسری به اصطلاح کارشناس و پيشکسوت و اسطوره هم که آتش بيار معرکه شدند و کل پرسپوليسی ها که تحت تآثير آن جو قرار گرفتند و چشم بسته و بدون بررسی اصل موضوع از تيم خودشان ومربی خودشان حمايت کردند غافل ازاينکه تيم ملی هميشه در کشور ما نسبت به بقيه تيم های باشگاهی ارجحيت داشته و دارد ! صحبت برانکو را هيچوقت فراموش نمی کنم که می گفت : بازيکنان من در اردوی تيم ملی چاق می شوند و وقتی برمی گردند کيفيت خودشان را از دست می دهند !!!!!!!!!!!!!!!!!!! مطمئن هستم که يک عده داشتند از آب گل آلود ماهی می گرفتند واينها حرف های برانکو نبو د.
  • پارسه RO ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    خدا لعنت کنه افرادی رو که تو این برهه حساس با شایعه پراکنی تمرکز کادر فنی رو بهم میزنن. به این فدراسیون که امیدی نیست درست مثل فدراسیونهای ۱۵ سال اخیر. ما تنها امیدمون هوش و ذکاوت کادر فنی و البته غیرت و توانایی های فنی بازیکنانمون هست وگرنه به این فدراسیون که حرجی نیست اینها ادامه دهنده راه دوستانشون هستند. ننگ بر کسانی که به اینها رای دادند.
  • پیروزی چی ها IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    بعد جماعت هوچی گر لنگ میگن..فدراسیون آبی..!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی