مصدومیت عالیشاه یحیی را به پلن بی هُل داد/ گلساز رفت تا گلزن بیاید 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قبل از رسیدن به دقیقه ۳۰ و پایان یک سوم اول مسابقه سپاهان و پرسپولیس، یک تعویض اجباری یحیی گل‌محمدی را وادار به ورود به پلن بی کرد.

خبرورزشی - خیلی ها انتظار داشتند در این بازی پرسپولیس با دو مهاجم کلاسیک و استاندارد خود، یعنی آل کثیر و مغانلو وارد میدان شود، اما یحیی ترجیح داد ابتدا گل نخورد و بعد به فکر گلزنی باشد، چرا که مساوی هم از اصفهان - با توجه به یک دیدار کمتر - به نفع پرسپولیس خواهد بود.

به این ترتیب مهمان با چهار هافبک و یک مهاجم کاذب (بخوانید بازیکن آزاد که همان عالیشاه باتجربه باشد) شروع کرد اما مصدومیت و خروج امید عالیشاه، ستاره پرسپولیس در مسابقات آسیایی، باعث شد گل‌محمدی از سیستم ۱-۵-۴ اولیه دست برداشته و به ۲-۴-۴ محبوبش برگردد.

البته این تعویض مثل یک شمشیر دولبه عمل میکرد. از یک طرف پرسپولیس با دو فوروارد حرفه‌ای و دو مهاجم گلزن و زهردار ضریب گلزنی خود را افزایش می‌داد و پشت سر آنها نیز مهدی ترابی و احسان پهلوان، با قرار گرفتن در منطقه ایده‌آل بازی خود، فرصت بهتری برای ارائه توانمندی‌هایشان داشتند و از طرف دیگر، با خروج عالیشاه به عنوان بهترین گل ساز حال حاضر فوتبال ما ایجاد موقعیت گلزنی برای پرسپولیس کمتر می‌شد. اتفاقی که به هر حال افتاد و این تعویض اجباری پرسپولیس را به پلن‌بی هُل داد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • farid US ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    haman behtar ke zodtar rafty, in bazykon koly toup kharab mikonad, ta yek paseh goleh shancy bedahad, be nazareh man Alishah va Nourolahy va Sheiri va hata Nematy aslan khoub nistand, inghadr in bazykonan ra bikhody bozrge nakonid lotfan

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی