نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷
۰ |
۲
کمال خاطره پیوس را زنده کرد! 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمال کامیابی‌نیا در آستانه دروازه سپاهان، قیچی برگردان زد تا توپ به عیسی آل‌کثیر برسد و او هم با یک شلیک روی‌پا، سقف دروازه پیام نیازمند را فرو بریزد.

خبرورزشی - یکی از بهترین خاطرات همه‌عمر پرسپولیسی ها به مسابقه ۳۰ سال پیش پرسپولیس - الهلال برمیگردد. در سال ۱۳۷۰ تیم دوست‌داشتنی کشورمان مقابل قدرت برتر عربستان قرار گرفت و در ورزشگاه آزادی با تک گل مرتضی کرمانی مقدم این تیم را برد و در ادامه نیز با شکست المحرق بحرین ، به تنها جام آسیایی اش دست یافت.

بعد از آن و تا همین امروز، سه دهه است که پیوس  می گوید از عمد و به قصد پاس، آنجور به توپ ضربه زده اما کرمانی به شوخی می‌گوید: از پای فرشاد در رفت و قسمت من بود ....!

کمال کامیابی‌نیا را در فوتبال امروز به عنوان یک هافبک قدرتی، جنگنده و تدافعی می‌شناسیم. بازیکنی که خیلی اهل ظرافت نیست اما همین کمال در حساس‌ترین دیدار این هفته با یک حرکت آکروباتیک پاس گل اول پرسپولیس را داد. باورش سخت است اما درست خوانده‌اید!

کمال کامیابی‌نیا در آستانه دروازه سپاهان، قیچی برگردان زد تا توپ به عیسی آل‌کثیر برسد و او هم با یک شلیک روی‌پا، سقف دروازه پیام نیازمند را فرو بریزد. تاریخ تکرار می‌شود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی