نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سپاهان یک - پرسپولیس یک/ تساوی در ال‌کلاسیکو به سود استقلال پیش از دربی تهران!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

جدال حساس سپاهان و پرسپولیس در اصفهان از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت.

خبرورزشیتیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس در چارچوب دیداری از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۲۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

در این دیدار تیم پرسپولیس ابتدا با گل دقیقه ۵۵ عیسی آل‌کثیر از حریف خود پیش افتاد، اما در دقایق پایانی بازی تیم سپاهان با شوت محمد محبی بازی را به تساوی کشاند.

ببینید:

با این تساوی تیم سپاهان با ۴۵ امتیازی صدرنشین ماند و تیم پرسپولیس هم با ۴۲ امتیاز همچنان در رده دوم باقی ماند. سرخپوشان هفته آینده در دربی تهران به مصاف استقلال خواهند رفت.

عکس تیمی سپاهان؛ سپاهان - پرسپولیس

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، عزت‌الله پورقاز، سیدمحمدرضا حسینی (۷۷ - کی‌روش استنلی)، سجاد شهباززاده، محمد محبی، دانیال اسماعیلی‌فر (۷۳- مرتضی منصوری)، امید نورافکن، سیدمحمد کریمی (۸۳ - جلال‌الدین علی‌محمدی)، احسان حاج‌صفی (۷۳ - یاسین سلمانی)، گئورگی ولسیانی و سروش رفیعی.

عکس تیمی پرسپولیس؛ سپاهان - پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدجلال حسینی، سیامک نعمتی، وحید امیری، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه (۲۹ - عیسی آل‌کثیر)، مهدی ترابی (۸۵-میلاد سرلک)، احسان پهلوان و شهریار مغانلو.

داور: بیژن حیدری

نیمه اول

دقیقه ۱۴: کارت زرد پورقاز به دلیل خطا روی مغانلو، اولین صحنه مهم این بازی را رقم زد.

دقیقه ۱۷: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه سپاهان با اختلاف از بالای دروازه‌ این تیم به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: ضربه سر محمد محبی از روی سر نعمتی راهی به دروازه پرسپولیس پیدا نکرد و از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۲۲: حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس و نفوذ عالیشاه با پاس در عرض این بازیکن به یک موقعیت خطرناک در محوطه جریمه سپاهان تبدیل شد، اما ضربه پهلوان به شکلی بی‌دقت از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

سپاهان - پرسپولیس

دقیقه ۲۹: امید عالیشاه به دلیل مصدومیت از بازی خارج و عیسی آل‌کثیر به جای او وارد زمین شد.

دقیقه ۳۴: مهدی ترابی از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳۶: چرخش و شوت زیبای مغانلو از پشت محوطه جریمه را نیازمند برگشت داد و در ادامه نیز ریباند این توپ توسط آل‌کثیر به سمت دروازه سپاهان زده شد که باز هم این توپ توسط دروازه‌بان سپاهان دور شد.

دقیقه ۳۷: ضدحمله خطرناک بازیکنان سپاهان و پاس در عرض سجاد شهباززاده، حاج‌صفی را روی خط شش قدم صاحب یک موقعیت خوب کرد که ضربه این بازیکن روی دروازه حامد لک هم راهی اوت شد.

دقیقه ۴۳: سروش رفیعی نیز از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۵: کرنر ارسالی مهدی ترابی پس از کش‌وقوس بازیکنان در داخل محوطه جریمه و ضربه قیچی، برگردان کامیابی‌نیا در داخل محوطه جریمه به عیسی‌آل‌کثیر رسیدکه این بازیکن توانست گل اول سرخپوشان را وارد دروازه سپاهان کند.

گل آل‌کثیر؛ سپاهان - پرسپولیس

دقیقه ۵۸: شوت امید نورافکن از پشت محوطه جریمه را حامد لک در آغوش گرفت.

دقیقه ۶۴: تکل نوراللهی در داخل محوطه جریمه روی حسینی باعث سرنگونی این بازیکن شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۶۵: ارسال خطرناک نورافکن روی دروازه پرسپولیس پس از مهار ناقص لک به بازیکنان سپاهان رسید اما ضربه سجاد شهباززاده را مدافعان پرسپولیس دور کردند.

دقیقه ۸۷: ارسال بلند بازیکنان سپاهان و تأثیر کی‌روش استنلی روی این توپ، محبی را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد که شوت این بازیکن پس از برخورد به بدن سیامک نعمتی وارد دروازه سپاهان شد تا گل تساوی زردپوشان اصفهانی به ثمر برسد.

دقیقه ۳+۹۰: ضربه سر کمال کامیابی‌نیا روی ارسال احمد نوراللهی به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳+۹۰: یحیی گل‌محمدی هم از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    خخخخ چقدر خندیدم دمت گرم سیامک نعمتی بیشترین ضربه رو به پرسپولیس امسال سیامک زده پنالتی با مسجد سلیمان و ۲ امتیاز هم امروز خخخخ لنگ امسالم هیچی نمیشه خخخخ
    • آرام IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
      اگه این تیمی کع تو بهش میگی لنگ امسال هیچی نباشه اون استقلال چی میشه پس....اگه پرسپولیسی که چندساله قهرمان لیگه هیچی نباشه اون استقلال چی میشه پس....حرف نزن اگه میزنی هم قبل از گفتن بهش فک کن...
  • آقامجید پرسپولیسی❤❤ IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    به خدا میخوام خودم رو بزنم.آقای گل محمدی وقتی تیم حریف فشار میاره با تعویض میتونی وقت بازی رو بگیری چقدر باید حرص بخوریم .آل کثیر اگه پاس به عقب نمیداد ۲ بر۰ میشد .حیف و صد حیف ..آخر شبی اعصابمون خرد شد
  • گودرز(تاج کبیر-تیم اول ایران) IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    با برد امشب استقلال ..استقلال شد مدعی اصلی قهرمانی
  • مینا از لندن IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    آخیش دلم خنک شد .همه تو لندن از حکومتی بودن لنگ صحبت میکنند
  • م IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    بازی سخت و خشنی بود علی الخصوص از طرف تیم سپاهان که اومده بود همه رو قلع و قمع کنه! دو تا پنالتی طرفین هم به اشتباه گرفته نشد بازی مساوی حق بود
  • پارسه RO ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    بازم داستان تکراری دربی رفت و نیمه نهایی جام حذفی. تا قبل از اینکه جلو بیفتیم حاکم میدون بودیم بعد گل کشیدیم عقب و فقط بی هدف زدیم زیر توپ و به تیمی که تا قبل گل تو قوطی بود این جسارت رو دادیم که توپ بیاره رو دروازمون. درنهایت یه توپ بلند از وسط زمین و استفاده حریف از توپ سوم. دقیقا مثل گل قاعدی. حقمون بود گل بخوریم سی دقیقه آخر این بازی افتضاح ترین بازی پرسپولیس تو پنج سال اخیر بود و بازی خوب نیمه اول و قبل گلمون رو تحت شعاع قرار داد.
  • ناشناس IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    از اول که وارد زمین شدند دنبال درگیری بودند این تیم پولدارکه با پول بیت المال هرکا ی دلش بخواد میکنه وکسی هم جوابگو نیست ...آخرش هم باعث درگیری شدند...بابا تخته کنید در این فوتبال بی فر هنگ اصفهانی رو .
  • نادی اللنگ الحکومتی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    این الکلاسیکو نبود بیشتر منو یاد املت انداخت خخخخخخخخ
  • شله زرد خ شانس IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    توپ اوت رفت تو گل با چاشنی خ..ششانسی برای شله زرد
  • من اومدم IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    خخخخخخخخخخخ لنگ حکومتی در اصفهان دقیقه 87 ازپا درآمد
  • لنگی سوز شدید IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    دو پنالتی سپاهان سوخت ولی بازم نباختن. دمتون گرم به استقلال کمک کردین
  • خریبینم قاتل لنگ IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    مساوی سمی دو تیم لنگ و شله زرد
  • مهر آفرین دختر پارسی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    شرم بر شما سپاهانی های شله زرد هم در زمین باختید و هم با کثیف کاری که ار دیشب شروع کردین و تا بعد بازی هم ادامه داره شرم بر شما
  • حسن پرسپولیسی قوژد DE ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    عه حیف شد سپاهان از دستمون در رفت
  • حمید IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    پرسپولیس میتونست گلهای بیشتری بزنه و سه امتیاز بگیره زیاد واس سپاهان سخت نگرفت
  • نیما IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    اقای گل محمدی توی بازیهای حساس محو بازی میشی اون از فینال اسیا اون از بازی استقلال اینم سپاهان سپاهان تا قبل گل حرفی برا گفتن نداره ولی یهو تیمو میکشی عقب نه تعویضی نه چیزی .
  • مهر آفرین دختر پارسی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    تیم شله زرد هم قبل از بازی و هم زمان بازی و هم بعد بازی، هم نتیجه رو باخت به پرسپولیس و هم اخلاق رو، درود بر شرفتان شیر بچه های پرسپولیس مثل شیر بازی کردین شانس با شله زرد بود سه چهارتا نخورد.تا در ورزشگاه اسکورت کردیم تیم محوبمان را و بعد از بازی هم تا فرودگاه با جشن بازیکن های عزیز پرسپولیس رو بدرقه کردیم. انجمن دخترهای پارسی پرسپولیس بزرگ اصفهان.
  • خایدالو IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    اره استقلال هم که خدا رو شکر موقعیت طلب بعنوان یک طرفدار سرخورده استقلال تقاضا میکنم دربی شرکت نکنیم همون سه بر صفر بازنده بشیم بهتر از این هست که افتضاح به بار بیاریم از مسئولان کشوری و لشگری و ورزشی خواهش میکنم نزارن قرارداد شیخ دیاباته تمدید بشه بخدا همین آرمان رمضانی از این مفید تر بازی می‌کنه پنالتی رو که غضنفر هم می‌تونه گل کنه آقای موسوی می‌دونی داری کجا بازی میکنی پس کجا رفت اون دریبل های لیونل مسی که میگفتی شما یک سانتر درست انجام بده لیونل مسی پیشکش
  • بهبودی IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    البته باخت استقلال هم به نفع ما شد مخصوصا خیلی پیش از دربی. سپاهان از همون اول سعی کرد با خطا شیرازه ی پرسپولیس رو بهم بریزه و متاسفانه بعداز گل هم خطاها به خشونت های نه چندان انسانی گرایش پیدا کرد. سیامک هم دمش گرم تو گل حریف سهیم شد ولی نمی دونیم چرا یسری ضربات نهایی بیش از اندازه خراب میشه و کی درست میشه. یعضی وقتا بدجوری آه از نهاد آدم بلند میشه از اول گفتن بهترین دفاع حمله ست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی