دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
۰ |
۰
واکنش عجیب پیرلو/ خیر؛ استعفا نمی‌دهم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آندره‌آ پیرلو می‌گوید از شاگردانش راضی است و قرار هم نیست از سرمربیگری یوونتوس استعفا بدهد.

خبرورزشی - آندره‌آ پیرلو سرمربی یوونتوس بعد از شکست ۳ بر صفر و سنگین تیمش مقابل رقیب همیشگی‌اش میلان، گفت که به هیچ عنوان قصد استعفا از پست خود را ندارد.

او در این رابطه گفت: «ابتدا باید بگویم که ما بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه نتوانستیم به آنجه مد نظرمان بود برسیم. البته نمی توان این شکست را توجیه کرد. وقتی ۳ بر صفر بازنده می‌شوید یعنی اینکه بسیاری از کارهای‌تان جواب نداده است. باید این بازی را در آرامش با بازیکنان مورد ارزیابی قرار دهیم.»

پیرلو درباره شایعه استعفایش هم گفت: «از من درباره استعفا از پست خود پرسیدید که باید بگویم، خیر؛ استعفا نمی‌دهم. با شور و اشتیاق زیادی این پست را با وجود مشکلات خاص به عهده گرفتم. حالا هم در اختیار باشگاه هستم، هنوز ۳ بازی دیگر باقی مانده، بنابراین تا زمانی که اجازه داشته باشم به کارم ادامه خواهم داد. قبلاً هم گفته بودم که من پروژه‌ای در ذهنم بود و فکر می‌کردم گروه دیگری از بازیکنان را در اختیار داشته باشم. ما در این مورد زیاد صحبت کرده‌ایم چون چنین چیزی این فصل زیاد اتفاق افتاده است. از بازیکنان خواسته‌ام تا با جان و دل بازی کنند، به این پیراهن ارج بنهند چون ما بخشی از یک باشگاه باشکوه هستیم و چنین عملکردهایی نباید رخ دهد. بازیکنان همیشه از من پیروی کرده‌اند، چه در دوران خوب چه در دوران بد، بنابراین نمی‌توانم آنها را سرزنش کنم. اگر نتوانم از این بازیکنان بهترین نتیجه را بگیرم، این تقصیر من است و مطمئناً باید عملکرد بهتری داشته باشم. اگر چیزی هم درست پیش نرفت، مسئولیت آن با من است.»

بیشتر بخوانید:

انتقادها از یوونتوس اوج گرفت/ یک تیم بی‌شخصیت

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی