دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
۰ |
۳
پیکه باز هم به رئالی‌ها طعنه زد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جرارد پیکه با انتشار یک پست جدید به اتفاق‌های دیدار رئال‌مادرید و سویا واکنش نشان داده است.

خبرورزشی - جرارد پیکه مدافع بارسلونا که همیشه منتظر فرصتی برای طعنه زدن به رئال مادرید رقیب دیرینه کاتالان‌ها است، قضاوت مانوئل مونوئرا داور بازی این تیم مقابل سویا در هفته سی‌وپنجم لالیگا را زیر سوال برد. در این بازی که با تساوی ۲-۲ و البته فرار رئال از شکست خانگی در دقایق تلف شده نیمه دوم به پایان رسید، زین‌الدین زیدان سرمربی رئال در پایان مسابقه به داخل زمین بازی رفت و با مونوئرا داور بازی چند کلمه‌ای حرف بزند.

این اتفاقات باعث شد که پیکه نیز پیامی معنادار در توئیتر منتشر کند که تصور می‌شود مخاطبش مودریچ و دیگر کسانی باشند که از او به خاطر رویکردش در پایان ال‌کلاسیکو انتقاد کرده بودند. او در این پیام نوشت: «با صحبت کردن شما مردم، متوجه می‌شوند که مشکل از شماست.»

در همین حال نشریه «اسپورت» درباره اتفاقی دیگر که پیکه در متن آن قرار داشت خبری منتشر کرده که مربوط به مصاف تیم‌های بارسلونا و اتلتیکومادرید در ورزشگاه نوکمپ می‌شود. آن بازی که اولین بازگشت لوئیس سوارس به نوکمپ پس از جدایی‌اش از بارسلونا برای پیوستن به اتلتیکومادرید بود با تساوی بدون گل خاتمه یافت، او تلاش زیادی برا گلزنی کرد و البته مهم‌ترین تلاش او زمانی بود که پس از برخورد با مارک‌آندره‌ تراشتگن، سنگربان بارسایی‌ها خودش را به زمین انداخت، تظاهر به مصدومیت و ادعا کرد که قبل از مشت شدن توپ توسط تراشتگن او به صاحب توپ شده است حال آنکه ماجرا برعکس بود. پس از آنکه تراشتگن شدیداً به تمارض سوارس واکنش نشان داد، پیکه نیز که از این حرکت هم‌تیمی سابقش راضی نبود، نزدیک او رفت و گفت: «دیگر کافیست، هان خپل (لقبی که سوارس زمان حضورش در بارسلونا داشت). بلند شو. مرا بازی نده. تو هیچ مشکلی نداری.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی