خط و نشان دروازه‌بان ذوب‌آهن/ چند روز دیگر در جام حذفی هم باید استقلال را ببریم 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شهاب گردان گفت: استقلال تیم پرمهره و سرحالی بود که ما را تحت فشار هم قرار داد و چیزی به اسم خستگی در عملکرد بازیکنان آنها ندیدم ولی ذوب آهن در دو زمان مهم به گل رسید و توانستیم بازی را کنترل کرده و ۳ امتیاز را بگیریم.

خبرورزشی - شهاب گردان یکی از موثرترین بازیکنان ذوب‌آهن در پیروزی ۲ بر صفر این تیم برابر استقلال در ورزشگاه آزادی بود و بر اساس آمار موجود ۸ واکنش بسیار موثر در مهار موقعیت‌های گل حریف داشت. گردان در خصوص پیروزی دور از انتظار تیمش برابر استقلال گفت: متاسفانه باشگاه ذوب‌آهن که جزو باشگاه‌های حرفه‌ای کشور است فصل خوبی را نداشته که دلایلش را می‌دانم ولی حالا زمان مناسبی نیست که مطرح کنم. در خصوص بازی هم باید بگویم با توجه به نتایج تیم‌های سایپا و نساجی که یک روز زودتر از ما بازی کردند شرایطم در جدول بسیار بحرانی شد چنانچه برای ۲۴ ساعت در رده پانزدهم جدول قرار داشتیم و تمام اعضای تیم بسیار مصر بودند هر طور شده از استقلال در آزادی یک امتیاز بگیریم و در ادامه به دنبال کسب ۳ امتیاز باشیم. 

این سنگربان باتجربه در خصوص بحث خستگی تیم استقلال گفت: به نظر من استقلال خسته نبود و شرایط بهتری از ما داشت چون در یک ماه گذشته حتی یک بازی تدارکاتی مناسب هم نتوانسته بودیم برگزار کنیم چون تیم‌های لیگ برتری بازی تدارکاتی برگزار نمی‌کردند، تیم‌های لیگ دسته اول هم درگیر فشردگی مسابقات خود بودند. اما استقلال از بازیهای لیگ قهرمانان آسیا بازگشته و در شرایط مسابقه قرار داشت و بازیکنان این تیم در جریان بازی پا به پای  بازیکنان ذوب آهن دویدند و فوتبال خوبی هم انجام داده و موقعیت‌های مناسبی هم روی دروازه ما خلق کردند اما قسمت این بود که ذوب آهن برنده بازی باشد.

گردان درباره عملکرد خودش در دیدار با استقلال خاطرنشان کرد: برای من شب بسیار خوبی بود و بسیار خوشحالم که توانستم به تیمم کمک کنم. البته ما به زودی باید مجدداً در ورزشگاه آزادی با استقلال بازی کنیم؛ در واقع تا چهارشنبه در تهران هستیم و برای بازی در لیگ برتر مقابل تیم گل گهر سیرجان می‌رویم و سپس برای انجام بازی جام حذفی با استقلال به تهران بر می‌گردیم. امیدوارم که شرایط طوری جلو برود که باز هم مقابل تیم بزرگ و قابل احترام استقلال به پیروزی برسیم.
 
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امید IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    گردان سابقه حضور در لنگ را داره و برای همین کری می خونه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی