نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
۵ |
۴
مدافع فیکس استقلال در دربی بازی نمی‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عارف غلامی که در بازی‌های گذشته مدافع اصلی استقلال بود،به احتمال فراوان در دربی تهران بازی نمی کند.

خبرورزشی - عارف غلامی که در بازی سپاهان و استقلال هم اشتباه بدی مرتکب شده بود، این اشتباه را روی گل دوم ذوب آهن در تهران هم تکرار کرد و بعد از بازی به شدت در فضای مجازی در مورد هجمه هواداران استقلال قرار گرفت.

با توجه به این اشتباهات و البته شرایط روحی غلامی، خیلی بعید است که این مدافع در بازی جمعه شب مقابل پرسپولیس بازی کند.

از طرفی باید دیدتکلیف محمد دانشگر چه می‌شود و آیا او طی چند روز آینده به لیست مجیدی برمی‌گردد یا نه؟ با توجه به جمیع جهات و این که دانشگر از شرایط بدنی لازم دور است ،به احتمال بسیار زیاد سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند دو دفاع مرکزی استقلال را در بازی حساس با پرسپولیس تشکیل خواهند داد.

استقلال تقریباً در تمام مسابقات امسال در خط دفاعی و در واقع در ساختار دفاعی خود مشکل داشته و گل‌های زیادی را هم دریافت کرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال قهرمان IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    عارف غلامی یه چیزایی از بازیسازی مدافعین شنیده یا دیده اما اینو هنوز درک نکرده که ظرفیتها و توانائیهای خودش در اون اندازه ها نیست اگه خودش رو خوب شناخته باشه باید بدونه فقط باید اصل " بزن زیرش " رو در خط دفاع سرلوحه قرار بده هر زمانی که اومده مثلا بازیسازی کنه یا یه پاس فوق العاده بده که تیم رو در خط حمله راه بندازه اشک خودمون رو در آورده و همون توپ رفته توی گلمون بازیکنی که دخل و خرجش یکی باشه به چه دردی میخوره ؟
  • محمدطاها IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    عارف غلامی تک‌ اشتباه بازی براش به قیمت شکستن تمام کاسه کوزه ها روش بود! مقصر باخت دیشب استقلال غلامی نیست!مقصر باخت استقلال اون ضربه آزادیه که استقلال داره از اول فصل ازش مدام گل میخوره متاسفانه دیگه از دستمون در رفته که چندمین گل هست که ما از ضربه آزاد میخوریم هنوز هم نتونستیم این مشکل رو حل کنیم..
  • Haniyeh IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    به تظر من، غلامی قطعا اشتباه داشته تو اون موقعیت ولی نه انقد ك همه بکوبنش، و این کار درست نیست که مقصر شناخته بشه چرا ك احمد موسوی و آرش رضاوندم عملکردشون خوب نبود ولی چیزی ك مشخصه بزرگنمایی شماها روی مشکلات استقلال و پوشاندن مشکلات پرسپولیسه..... در ضمن ما نه به بازیکن خورده میگیریم نه مربی!! چون تیم خسته بود و خود بازیکنام هر چی زدن نشد ك نشد.. اگه توی لیگ ایران عدالت بود برد و باخت معنی داشت.....!
  • افروشه IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    عارف ی بازیکن ایستا و وبه عقب بازی میکنه به همین دلیل تیم حریف فشار میاره ومیان جلو اصلا مشخصه تاتوپ گیرش میادچند قدم جلو میره می ترسه فورا به يزداني پاس میده یا به دروازبان درحد دفاع استقلال نیست کاراش پیش بینی شده است
  • احمدی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    اقای مجیدی دوست عزیز شما باید این ایراد رو بر طرف کنی تیم استقلال در دفاع مشکل داره اینو من ودوستان هزاران بار عنوان کردن تیم چلسی با لمپارت تو رده هفتم بود وگلهای زیادی در هر بازی میخورد با اومدن توخل این تیم اصل فوتبال که گل نخوردن وبعد گل زدنه رو داره اجرا میکنه این کار سختی نیست فوتبال بازی ساده وقابل درکیه ولی بایداینکاره باشی تا اونو درک کنی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی