نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
از برانکو تا آرمان رمضانی و ناظر داوری/ مشکل بینایی در فوتبال ایران!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از اینکه در فوتبال ایران با نام برانکو از اسکوچیچ حمایت شد، نوبت به کارت بازی آرمان رمضانی رسید که با پیراهن پرسپولیس چاپ شده بود!

خبرورزشی - نماینده فدراسیون در بازی سپاهان و پرسپولیس گفته مسائل حاشیه ای خیلی جزئی بود! هنوز در شوک این اظهار نظر بودیم که ناظر داوری هم گفت من، داوران و ناظر فدراسیون چیز خاصی در اصفهان ندیدیم!

به نظر می‌رسد مشکل بینایی در فوتبال ایران، «ندیدن‌ها» یا «خود را به ندیدن زدن‌ها» زیاد شده است. ما از اسکوچیچ حمایت می‌کنیم و عکس آرمان رمضانی را با پیراهن پرسپولیس چاپ می‌کنیم و اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان را هم نمی‌بینیم. این حجم از ندیدن در حالی که فیلمها و عکسهای درگیری بازی اصفهان همه جا منتشر شده واقعا هنر می‌خواهد. همین امروز روی جلد روزنامه خبرورزشی سه عکس بزرگ از درگیری های شدید در اصفهان چاپ شد و کافی بود تا دوستان عزیزمان فقط همین عکس ها و جلد روزنامه را دیده باشند. به نظر می‌رسد پشت بعضی از این ندیدن ها تعمدی وجود دارد اما هر چه هست اگر با بی نظمی و بی قانونی برخورد نشود، مسلماً یکسری مسائل تکرار خواهد شد.

اگر با حوادث بازی دو سال قبل پرسپولیس و سپاهان در تهران برخورد مناسبی می‌شد، مسلماً یکشنبه شب در اصفهان عده‌ای به خود جرأت نمی‌دادند دست به هر کاری بزنند. البته در این میان یک سری از باشگاه‌ها مقصرند اما به نظر می‌رسد ضعف قانون و عدم برخورد با خاطیان در فوتبال ایران کاملاً مشهود است و مسئولان محترم حتماً باید فکری برای این معضل بکنند.

اتفاقات اصفهان اصلاً قشنگ نبود و باعث شد مسائل فنی بازی تحت شعاع قرار بگیرد. اگر بپذیریم اشتباه مربوط به عکس برانکو و عکس آرمان رمضانی تعمدی نبوده در مورد ندیدن اتفاقات اصفهان اصلاً نمی‌توانیم ماجرا را توجیه کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    خیلی جالبه که نماینده فدراسیون و ناظر بازی سعی در القای این موضوع دارند که درگیری فیزیکی بازیکنان دو تیم رو ندیدند لابد نابینا بودن چیزی خاصی ندیدن خخخخ..واقعا شرافت و عدالت حلقه گمشده فوتبال ایران هست! فیلم درگیری پورقاز و سید جلال به طور واضح مشخص است همینطور فحاشی و اهانت به خبرنگار و شکستن دوربینش توسط بازیکنان پرسپولیس..درگیری و فحاشی و عربده کشی بازیکنان دو تیم تو راهروها تا رختکن ادامه داشت الانم صدور حکم برای خاطیان رو انداختن بعد از دربی تا تیم سوگلی ضربه نخوره بعدشم هر چه هست فرجام این قائله شباهت زیادی به آنچه در مورد پرونده انتهای بازی پرسپولیس و سایپا رخ داد خواهد داشت..
  • javad US ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    heifeh in estadium ra ke barayeh in sharlatanha sakhteand,. in avazyha liyaghateh in estadium ra nadarand, mesleh Ahvaz, siman ra mikanand va mizanand be saro kaleyeh hamdighar? akheh in shoed footbal? vahshyghary yaeny chee
  • بی نام NL ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    وزیر که گل نمیزنه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی